1400-09-13 16:25
574
0
77383
سرپرست فرمانداری گرگان پاسخگو باشد؛

ابعاد جدید از جشنواره پاییز هزار رنگ/ چرا نامه برگزاری جشنواره به ستاد کرونا گلستان نرفت؟

درست یک روز قبل از برگزاری جشنواره یعنی نهم آذرماه فرماندار گرگان در نامه ای به شهرداری گرگان اعلام می نماید برگزاری جشنواره پاییز هزار رنگ با رعایت دستورالعمل های اعلامی از سوی ستادملی کرونا و هماهنگی کامل با نیروی انتظامی فعلا بلامانع می باشد.

به گزارش گلستان ما، روز چهارشنبه بود که جشنواره پاییز هزار رنگ برای ششمین سال در جنگل النگدره گرگان با حضور شهروندان گرگانی برگزار شدف جشنواره ای که با حضور مهمان هایی از کشور عراق برگزار شد و البته حواشی را نیز از خود بر جایی گذاشت.

شاید ششمین دوره از این جشنواره را بتوان جزو خاطره انگیزترین دوره ها قلمداد کرد که تا سال های دیگر نیز در اذهان ماندگار شود و افراد سعی کنند این دست از حواشی برای آن ها در سال های آینده رخ ندهد.

اگر بخواهیم حواشی این جشنواره را دسته بندی کنیم می توان به امور هزینه ای جشنواره، حواشی زیست محیطی در خصوص انتخاب مکان برگزاری جشنواره و حواشی ترافیکی و کرونایی که هر کدام در زمان و مکان لازم باید به آن پرداخته شود.

یکی از مواردی که مورد انتقاد شدید فعالان حوزه سلامت قرار گرفت بحث برگزاری جشنواره بدون مجوز داشتن از ستاد کرونا گلستان بود که این موضوع نیز در جلسه امروز ستاد کرونا مطرح شد.

در نامه ای که ناهید جعفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در روز دهم آذر یعنی روز برگزاری جشنواره به فرماندار گرگان ارسال می کند از صعودی بودن شیب کرونا و خطرات احتمالی از این بیماری بدون نظارت جدی بر این جشنواره خبرداد و در همان نامه معاون دانشگاه علوم پزشکی اذعان داشت با توجه به احتمال حضور حداکثری مردم لازم بود تا مجوزهای لازم از سوی فرماندار گرفته می شد.

بحثی که در این جا مطرح می شود درست یک روز قبل از برگزاری جشنواره یعنی نهم آذرماه فرماندار گرگان در نامه ای به شهرداری گرگان اعلام می نماید برگزاری جشنواره پاییز هزار رنگ با رعایت دستورالعمل های اعلامی از سوی ستادملی کرونا و هماهنگی کامل با نیروی انتظامی فعلا بلامانع می باشد.

در رونوشت نامه نیز که رییس مرکز بهداشت گرگان نیز نوشته می شود اعمال نظارت های بهداشتی تاکید می شود و از ماجرا به استحضار رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان داده می شود( البته به رسانه ها هنوز فردی به عنوان جایگزین دکتر غلامی معرفی نشده است).

حال مشخص نیست چرا فرماندار گرگان که گویا در ستاد کرونا اعلام کرده با توجه به شرایط آبی گرگان مجوز برگزاری جلسه را صادر کرده پس از اخطارهای رسمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مجوز خود را باطل نکرده یا حتی موضوع را در ستاد کرونا استان مطرح نکرده و بدون اجازه ستاد کرونا گلستان اقدام به اجازه برگزاری این جشنواره کرده است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.