1399-05-01 10:07
1102
0
69530
برای نخستین بار در کشور ؛

آموزش مجازی دروس مکمل در "شاد" برای دانش آموزان گلستانی آغاز شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از آغاز آموزش مجازی دروس مکمل در "شاد" برای 16هزار دانش آموز گلستانی خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  با توجه به شرایط موجود در خوشبینانه ترین حالت ممکن وضعیت زرد را اساس برنامه ریزی در سال تحصیلی آینده در استان در نظر گرفته گرفتیم.

وی  افزود: گلستان به عنوان اولین استان، آموزش مجازی دروس مکمل در بستر "شاد" را  که ویژه  دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی ، ریاضی و علوم انسانی است برای ۱۶ هزار نفر دانش آموز گلستانی تدارک دیده است .

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: برای این آموزش ها از دبیران مجرب استان دعوت شده و امید است دانش آموزان عزیز نهایت بهره مندی را از این فرصت داشته باشند.

گوهری راد با بیان اینکه شروع سال تحصیلی از 15شهریور خواهد بود، تصریح کرد: برای محقق شدن عدالت آموزشی ودستیابی به همه  دانش آموزان به آموزش مجازی برنامه ریزی های لازم را خواهیم کرد تا هیچ دانش آموزی از چرخه آموزش باز نماند.

مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه  گفت: مانور ساماندهی نیروی انسانی در 25مرداد یکی از اصول اساسی آموزش و پرورش استان گلستان  در خصوص پروژه مهر99 است که این مانور در سراسر گلستان بدون حضور دانش آموز بوده و لازم است  همه معلمان  بر اساس برنامه کلاسی  در این روز در کلاس های درس  خود حاضر شوند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.