1400-09-17 13:26
1025
0
77438
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان عنوان کرد؛

آغاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلستان در بهمن/ وظیفه امروز دانشجویان درس و اشتغال است

خان احمدی گفت: متقاضیان جهت پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی واحد های دانشگاهی علمی کاربردی می توانند به سایت سنجش مراجعه کنند.

حسین خان احمدی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با حضور در دفتر گلستان ما به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

پخان احمدی ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان قشر نخبه و دانشگاهی کشور هستند و باید وظایف خود را بدانند و در آن مسیر گام بردارند.

وی افزود: شهدای دانشجوی ۱۶ آذر وظیفه داشتند در برابر استکبار بیستند و امروز دانشجویان وظیفه دارند که درس بخوانند و با علم و توانایی خود به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کنند.


این مقام مسئول متذکر شد: دانشجویان باید خود را با فناوری روز جامعه مجهز کنند و آن کسی که توانمندی بیشتری داشته باشد به سمت کارآفرینی پیش خواهد رفت و کار آفرینی باعث می شود که فشار در زمینه تولید اشتغال از دوش دولت برداشته شود.

خان احمدی  به ظرفیت های دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان اشاره کرد و افزود: دو هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان  تحصیل می کنند و همچنین بالغ بر ۷۰۰ مدرس نیز با این دانشگاه در سطح استان همکاری دارند.

وی افزود: در پذیرش بهمن ماه علاوه بر تمدید رشته های مهر ماه برای هر مرکز سه رشته مهندسی فناوری اضافه شده است که در حال پذیرش دانشجو هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان  ادامه داد: متقاضیان جهت پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی واحد های دانشگاهی علمی کاربردی می توانند با مراجعه سایت سنجش مراجعه کنند.


انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.