1398-10-25 14:13
981
0
67139
یادداشت :

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ما یا وزیر اطلاعات دشمن؟!

آیا شما آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات ما نیستید؟ چرا اجازه می دهید در دنیای امروز که داده ها و اطلاعات حرف اول را می زنند به راحتی در اختیار دشمنان قسم خورده ما قرار بگیرند؟

به گزارش گلستان ما ؛ به اطلاع ملت شریف و همیشه در صحنه کشورم می رسانم؛ ایران عزیز اشغال شده است ، این را نه از سر مبالغه و بزرگنمایی بلکه از روی رصد آنچه رخ داده عرض می کنم.

جالب است بدانیم که ما در دولت وزارتی داریم که تمام تلاش خود را در جهت تسلط هرچه بیشتر بیگانگان بر ما می کند، وزارت مربوطه تمامی هم و غم خود را در جهت فراهم کردن نفوذ ارتش سایبری دشمن بر تک تک خانه هایمان قرار داده است و جالبتر اینکه این خیانت آشکار را بعنوان یکی از افتخارات کارنامه کاری اش جا می زند.

دوستان سرمان را کلاه گشادی گذاشته اند؛ کلاهی گشادتر از آنکه بر سر ملت در زمان شاهان قاجار به خاطر تاراج منابع نفتی توسط بیگانگان رفته بود، آنجا نفت بدبو را می دادند و امتیازاتی جهت خوشگذرانی بیشتر می گرفتند، اینجا بستری فراهم می کنند تا هرچه دشمن بخواهد در عرصه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی انجام داده و در مقابل پست ها، وزارت ها و ریاست ها را در منازعات سیاسی شان تصاحب می کنند، می دانید توجیه شان چیست؟ نمی شود کسب و کار و خواست ملت را نادیده گرفت.

بله که نمی شود! جایی که آب نیست آدمی برای حفظ جان شراب خواهد نوشید اما مگر جز این است که وظیفه شما تهیه آب گوارا و سالم است نه هموار کردن راه دسترسی به شراب!

چندی پیش دولت فرانسه از آمریکا برای اجازه استفاده از فضای مجازی کشورش 2.5 میلیارد دلار مالیات طلب کرده است، اگر تنها اقتصادی به ماجرا نگاه کنیم می بینیم وزارت ارتباطات ما نه تنها از در اختیار قرار دادن این فضا به خارجی ها مالیاتی کسب نکرده که با آن به تقویت زیرساخت های کشورمان بپردازد، بلکه کمک های مادی و معنوی بلاعوض فراوانی در راستای بهره برداری آن دشمنان قسم خورده ملت از این ظرفیت عظیم کشور فراهم آورده است، البته بلاعوض برای ما مردم، چرا که با این معامله، کفه ی ترازوی سیاسی را به سمت اهداف حزبی خودشان سنگین تر می کنند.

کاری که منجر به تغییر ذائقه، تحمیل ذائقه، جهت دهی اقتصادی، نفوذ فرهنگی و اجتماعی، وارد کردن صدمات نابخشودنی امنیتی شده و در پی آن خسارت های فراوان اقتصادی به کشور وارد می شود، همین چندی پیش بود که در ماجرای بنزین با قطع شدن اینترنت خارجی، اکانت های مشخصی چون اسرائیل فارسی نیز غیر فعال شدند؟ فاجعه تا کجاست که دشمن در داخل خاکمان نشسته و اغتشاشات را رهبری می کند، همان اغتشاشاتی که اعلام کردید 20 هزار میلیارد تومان به کشور فقط خسارت مالی وارد شده است، آیا این خطا بخشودنیست؟!

خب چه کسی باید در اینجا پاسخ گو باشد؟ آیا شما آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات ما نیستید؟ چرا اجازه می دهید در دنیای امروز که داده ها و اطلاعات حرف اول را می زنند به راحتی در اختیار دشمنان قسم خورده ما قرار بگیرند؟

چرا اجازه می دهید غربی هایی که لاف آزادی می زنند 10 هزار حساب اینیستاگرامی با مخاطبی بیش از 2هزار نفر را در طی هفته اخیر ببندند؟ حتی توییت خودتان را نیز حذف کردند. چه توهینی بالاتر از این؟ بله این سلطنتی است که آنها بر روی حاکمیت ظاهری شما بنا کرده اند. همان سلطنتی که در یک شب 30 میلیون اپلیکیشن را بدون اجازه از خصوصی ترین وسیله شخصی مان حذف کرد و شما بعنوان وزیر مربوطه هیچ اعتراضی درجهت احقاق حق ملت تان نکردید!

Anchorاگر همین فضا و تسهیلات را برای فعالان فضای مجازی در داخل فراهم کنید که ما با هزینه کمتر و سرعت بیشتر به رفع نیازهای خود در تمامی ابعاد فضای مجازی بپردازیم مسلما اقبال کمتری از طرف مردم به عرصه تحت تسلط دشمن خواهد بود، یادتان باشد جایی که آب نباشد مردم از تشنگی شراب می نوشند، پس ملت را به گروگان نگیرید!

و سخن آخر اینکه مگر وظیفه اصلی شما مطالبه حق مردم و فراهم کردن کم هزینه ترین راه برای رفع نیازهایشان نیست؟ اگر جز این است به ما بگویید دقیقا وجود شما چه تاثیری دارد؟ اگر شما نمی توانید حق مردم را مطالبه کنید کنار بروید تا کسی که می تواند برای رفع تشنگی ملت آبی گوارا برساند.

به قلم هدهد

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.