1400-02-18 23:59
513
0
74519
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

آخرین روند وضعیت کرونا در گلستان/اوضاع بهتراست، اما عادی نیست

فاضل گفت: خوشبختانه روند بروز بیماری در استان کاهشی است و شاهد وضعیت بهتری هستیم و اکنون ۴۸۳ بیمار در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

به گزارش گلستان ما؛ عبدارضا فاضل در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: خوشبختانه روند بروز بیماری در استان کاهشی است و شاهد وضعیت بهتری هستیم .

وی ادامه داد: این روند کاهشی نباید به عادی انگاری مسوولین و مردم منجر شود و تاکیدمان کماکان رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تنها شهر قرمز استان را کلاله بیان کرد و گفت: در حال حاضر شهرهای گرگان،کردکوی،بندرگز،آزادشهر،مینودشت،گالیکش در وضعیت نارنجی قرار دارند وشهرهای گنبد،مراوه تپه،آق قلا،گمیشان،بندرترکمن،و رامیان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.   

فاضل تصریح کرد: در حال حاضر ۴۸۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۸۶ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت بوده و تعداد ۴۴ بیمار نیز وصل به دستگاه هستند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی کرونا در استان به ثبت رسیده است در حالی که در هفته گذشته ۲۳ فوتی کرونایی داشتیم که این رقم در هفته قبل از آن ۴۰ نفر بوده است.

.فاضل با اشاره به واکسیناسیون سالمندان بالاتر از ۸۰ سال  در استان یادآورشد:  تاکنون پنج هزار نفر ازاین گروه هدف واکسن کرونا دریافت کردند و ۱۰ هزار نفر دیگر هم طبق برنامه ریزی ذدر یافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خاتمه گفت: تاکنون ۲۴ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده و عوازض خاصی جز تب و بدن درد نداشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.