1399-04-23 14:16
985
0
69391
مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان:

600 بسته پروتئینی بین طلاب متاهل بسیجی گلستان توزیع می شود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: توزیع 600 بسته پروتئینی بین طلاب متاهل بسیجی گلستان همزمان با مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان انجام می شود.

به گزارش گلستان ما، حجة الاسلام والمسلمین غلامرضا احمدی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برابر تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و نیز این اقدام خداپسندانه در قالب «رزمایش مرحله دوم همدلی و احسان» با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 600 بسته پروتئینی بین طلاب و روحانیون بسیجی استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش قریب به 30 میلیون تومان هزینه اختصاص داده شده است، افزود: بر این اساس ستاد مرکزی تمامی این تعداد بسته ها (مرغ و ماهی) در استان گلستان تهیه و خریداری شد تا ضمن حمایت از خانواده های آسیب دیده جامعه بتوان به تولید کنندگان استانی در سال جهش تولید، کمک خوبی شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب با بیان اینکه این 600 بسته حمایتی در 20 نقطه استان گلستان توزیع می شود ادامه داد: اگر شرایط فعلی ادامه دار شود در مراحل بعدی هم تصمیماتی در خصوص توزیع بسته های حمایتی بین طلاب و روحانیون بسیجی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.