1398-09-24 15:46
2560
0
66642
رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر؛

۶ نفر از کاندیداتوری مجلس انصراف دادند

فرماندار رامیان گفت: تا پایان ساعت اداری امروز ۶ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان انصراف دادند.

به گزارش گلستان ما، حمیدرضا چوبداری فرماندار رامیان و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  تا پایان ساعت اداری امروز ۶ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان انصراف دادند.

وی در پایان گفت: اسامی انصراف دهندگان عبارت است از ، حمزه شفایی ، علی عادلی ، سید داوود حسینی ، سعید میرعرب، سید جواد سادات و مجتبی رجنی.

همانگونه که فرماندار رامیان تایید کردند، ۶ کاندیدا از ۴۸ کاندیدای ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر قبل از اعلام تایید صلاحیتها انصراف داده‌اند. با وجود اینکه اکثر این کاندیداهای انصرافی، حضور افراد توانمند و متعهد را علت اصلی انصراف خود اعلام نموده‌اند، برخی از کاندیداها سعی دارند که انصراف آنها را در راستای حمایت کاندیداهای انصرافی از خود اعلام نمایند.

 پیشاپیش به تمامی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر اعلام می کنیم که تمامی رفتار آنها توسط مردم با بصیرت آزادشهر رصد می شود، لذا در پی ضد وبند انتخاباتی نباشند.

انصراف به نفع رقیب قویتر که احتمال پیروزی در انتخابات را دارد،  بخاطر گرفتن پستی مهم در آینده یکی از افعال کثیفی است که برخی‌ها بعد از تایید صلاحیت انجام می‌دهند. لذا به نماینده آتی این حوزه انتخابیه اعلام می کنیم، چنانچه با فشار سیاسی شما افرادی در پست مهم دولتی یا غیر دولتی به کار گیری شوند، ضمن خبری کردن موضوع، از شما به قوه قضاییه شکایت خواهیم کرد.

البته لازم به ذکر است، اینکه یک کاندیدا بعد از بررسی شرایط متوجه شود که حضور وی در انتخابات به نفع جامعه نیست و افراد توانمندتر، متعهدتر و انقلابی در بین کاندیداها وجود دارد که کنار رفتن به نفع وی، انتخاب را برای مردم آسانتر می کند کار شایسته‌ای است، اما درخواست پستی مهم در آینده می تواند این عمل نیک را به عملی کثیف تبدیل نماید. زیرا معیار اعمال انسانها نیت آنها می باشد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تیترآزاد

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.