1399-02-31 09:18
1173
0
68710

خواب، کار دست سارق گنبدی داد/ سارق با ۸ فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی گنبد گفت: سارقی که با اطمینان از تعطیلی مدارس در مدرسه خوابیده بود؛ با ۸ فقره سرقت در گنبد کاووس، دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر صبح امروز از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۸ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر اینکه فرد مشکوکی در مدرسه در حال خواب می باشد؛ ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ باغلی مرامه بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند و با حضور پلیس یکی از مسئولان مدرسه به مأموران مراجعه و بیان داشت هنگام ورود به داخل ساختمان متوجه حضور فردی ناشناس در داخل سالن شده است.

سرهنگ علی فر ادامه داد: فرد مشکوک که قصد فرار داشته توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از کیسه همراه وی مقادیری اموال مسروقه را کشف کردند.

 وی تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با پلیس لب به اعتراف گشوده و اعلام داشته که شب گذشته جهت سرقت لوازم سرمایشی و گرمایشی وارد مدرسه شده که پس از انجام سرقت، با توجه به تعطیلی مدارس تصمیم گرفته چند ساعتی را در همان محل استراحت کند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به اعتراف متهم به ۸ فقره سرقت خاطرنشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.