1398-11-12 19:26
995
0
67368
امام جمعه گنبد:

ایستادگی و مقاومت ایرانیان، مردم جهان را تحت تاثیر قرار داد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: ایستادگی و مقاومت مردم ایران در طول 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار با مسئولان ارشد و مدیران دستگاه اجرایی شهرستان اظهار کرد: ملت ایران چهل سال پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستادند و این نشانه پیروزی نتیجه مقاومت و ایستادگی است.

وی افزود: امسال دهه فجر رنگ و بوی شهادت سردار سلیمانی را دارد و جای خالی آن احساس می شود اما سردار با شهادتش سبب استحکام وحدت و وفاق اسلامی در کشورهای مسلمان شد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: تفسیر و ترویج بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی مهمترین برنامه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

** خدمت به مردم در تحریم اقتصادی جهاد در راه خدا است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این دیدار اظهار کرد: در این برهه که تحریم ها و جنگ اقتصادی توسط دشمن بر کشور وارد شده کار کردن و مسئولیت پذیری مدیران دستگاه اجرایی سخت است اما تلاش برای خدمتگزاری به مردم در این دوره کمتر از جهاد در راه خدا نیست.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: بستر و مسئولیتی برای شما مدیران فراهم شده تا از این طریق به مردم خدمت کنید و تلاش کنید تا با خدمت صادقانه و خالصانه خود اثر ماندگار در زمان مسئولیت خود ثبت کنید.

وی با اشاره به مبارزات امام خمینی (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی خاطر نشان کرد: خط فکر امام خنینی (ره) تشکیل و تقویت اتحاد و وحدت بین امت اسلامی جهان بود و باید ضمن حفظ آرمان های نظام جنهوری اسلامی در تحکیم و تقویت این وحدت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.