1399-07-15 16:17
519
0
70819
رئیس سازمان بنیاد شهید در گفت و گو با گلستان ما :

تکلیف شهدای سلامت در جلسه شنبه با وزیر بهداشت مشخص می شود / لزوم ساماندهی 20 درصد از گلزارهای شهدای کشور

سعید اوحدی با بیان اینکه شهدای سلامت و خدمت از جان خود گذشتند و ایثارگری کردند ، گفت : در جلسه شنبه آینده با وزیر بهداشت در خصوص شهدای سلامت به جمع بندی خواهیم رسید.

به گزارش گلستان ما ؛ سعید اوحدی عصر امروز سه شنبه 15 مهرماه در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص وضعیت شهدای خدمت و شهدای مدافع سلامت اظهار داشت : شهدای سلامت و کادر درمانی در بحث کرونا واقعا ایثار کردند و آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند ، همچنین شهدای خدمت نیز در سیل سال گذشته واقعا ایثارگری کردند و آنها نیز از جان خود گذشتند .

اوحدی افزود : در بحث اعلام شهدای سلامت ، کمیته ای در وزارت بهداشت و تشکیلات آنها وجود دارد که مشخص می کند چه کسانی شهدای سلامت هستند ، به محض اینکه این لیست در اختیار ما قرار بگیرد این عزیزان شهید اعلام شده و بازمانده ها از خدمات بنیاد شهید بهره مند می شود .

وی در خصوص شهدای خدمت در سیل سال گذشته گلستان نیز اشاره کرد : در خصوص افرادی که در اتفاقات و بحران ها به شهادت می رسند وزارت کشور و مدیریت بحران متولی است و آنها نیز کمیته ای دارند و هر زمان اعلام کنند در کمیسیون مصادیق قرار گرفته و از خدمات بهره مند خواهند شد .

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان ساخت : شنبه آینده با وزیر بهداشت در این خصوص جلسه داریم و در این جلسه در خصوص اعلام شهدای سلامت به یک جمع بندی خواهیم رسید .

اوحدی در خصوص سفرش به گلستان گفت: امروز 3 تفاهم نامه با موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری شامل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین ساماندهی گلزار شهدا با استاندار گلستان منعقد می شود.

وی افزود: قریب به 20 هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد که 20 درصد آنها نیازمند ساماندهی است و طی طرحی با همکاری دانشگاه ها و سپاه بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در حال اجراست.

معاون رئیس جمهور گفت: با همکاری اورژانس کشور تمهیداتی جهت ارائه واکسن آنفولانزا به جانبازان بالای 50 درصد و والدین شهدا که سن بالایی دارند ، در منازل شان به جای حضور در مراکز درمانی صورت گرفته است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.