1400-03-05 07:54
1138
0
74732
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

برخی چهره های رد صلاحیت شده با مظلوم نمایی درصدد ناامیدی مردم هستند/ لزوم احترام به قانون از سوی کاندیداها

رضا آریانپور گفت: شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها براساس آنچه که قانون برای آنها تعیین کرده است؛ تصمیم گیری و اعلام کرد و وجود کاندیداهای جناح ها و سلایق مختلف، نشان از عدم دخالت انگیزه های سیاسی در این شورا می باشد.

به گزارش گلستان ما؛ رضا آریانپور، نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: شورای نگهبان در گذشته ثابت کرده است که در چارچوب قانون عمل کرده و حواشی سیاسی بر تصمیم قانونی آنها هیچ تاثیری ندارد.

وی افزود: مسلما جناح ها و افراد سیاسی با مظلوم نمایی و القای اینکه با رد صلاحیت آنها، حق مردم تضییع شده است؛ درصدد ناامیدی مردم از شورای نگهبان و نظام هستند؛ اما واقعیت این هست که سوابق، موضع گیریها و اقدامات غیر قانونی قبلی خود این اشخاص و جناح ها موجب شد که قانون باعث عدم احراز آنها شود؛ نه تصمیم صرف اعضای شورای نگهبان.

آریانپور ادامه داد: تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان نشان داد که قانون، فصل الخطاب است و تایید افراد از جناح ها و سلایق مختلف حاکی از پرهیز شورای نگهبان از اعمال دیدگاه سیاسی و مصلحت اندیشی است.

نماینده شرق گلستان تاکید کرد: خروجی تصمیم شورای نگهبان نشان داد که حاشیه سازی و جنگ روانی ایجاد شده در فضای حقیقی و مجازی هیچ خللی در تصمیم آنها نداشته و نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: جریان نفوذ، موضوع مهمی است که شورای محترم نگهبان باید به آن توجه ویژه داشته باشد و با تصمیمی که برخاسته از مر قانون اساسی است مردم و کشور را از جریان نفوذ و نفوذی های احتمالی مصون نگه دارد.

آریانپور در پایان گفت: شورای نگهبان تاکنون ثابت کرده است که انقلابی است و باید انقلابی هم باقی بماند؛ تا ثمره این تصمیمات انقلابی کمک به انتخاب افراد صالح و توانمند توسط مردم و کاهش مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.