1402-08-29 07:40
504
0
87522
استاندار گلستان خطاب به مدیران:

برای ساخت مسکن از برنامه عقب نمانید

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هیچ کوتاهی در ساخت مسکن قابل قبول نیست، خطاب به مدیران گفت: برای ساخت مسکن از برنامه عقب نمانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی محمد زنگانه امروز در جلسه شورای مسکن استان گلستان اظهار کرد: موضوع ساخت مسکن و تامین زمین برای ساخت مسکن از مسائل دارای اولویتی است که هیچ کوتاهی نباید در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: شهرستان‌هایی که در تامین زمین برای ساخت مسکن از برنامه پیش‌بینی شده عقب هستند با تدابیر لازم به برنامه برسند و تامین زمین برای ساخت مسکن را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار گلستان توضیح داد: در موضوع مسکن در استان گلستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تمام نهادها و دستگاه‌های مسوول در این بخش به صورت دائمی گزارش عملکرد خود را به مردم بیان کنند.

زنگانه بیان کرد: تا پایان هفته جلسه شورای بانک‌ها تشکیل شود تا از ظرفیت بانک‌های خصوصی نیز در پرداخت تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر دور دوم رئیس جمهور به گلستان ۱۵۰۰ واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری می‌رسد از شروع عملیات اجرایی ۵ هزار مسکن روستایی نیز خبر داد.

زنگانه توضیح داد: در بخش مسکن شهری در بافت فرسوده و خودمالکین نیز یکهزار و ۵۰۰ واحد بهره‌برداری و ۳ هزار واحد مسکن شهری شروع عملیات اجرایی انجام شود.

در این جلسه مصوب شد در شهرستان‌هایی که کارگروه نظارت بر املاک تشکیل نشده با سرعت این کارگروه تشکیل و نسبت به تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای مشاور املاک اقدام شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.