1399-05-12 14:53
985
0
69702
در بازدید فرماندار کلاله از مجتمع آبرسانی کنگور مطرح شد؛

لزوم رفع افت فشار آب روستاها در اسرع وقت/ برداشت بیش از حد کشاورزان باعث کاهشی دبی چاه مجتمع کنگور شد+ تصاویر

فرماندار کلاله در بازدید از مجتمع آبرسانی کنگور شهرستان کلاله بر لزوم تسریع در رفع مشکل افت فشار آب در روستاهای تابعه، تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی فرماندار کلاله بهمراه ریئس اداره آب و فاضلاب شهرستان از مجتمع آب رسانی روستاهای ۱۷ شهریور، کنگور، باینال و حسین فرید بخش مرکزی بازدید و مشکل افت فشار آب مجتمع ابرسانی را بررسی کرد. 

ابراهیمی در این بازدید دستور اکید جهت رفع مشکل مجتمع ابرسانی را به مدیر مربوطه داد تا اهتمام لازم در این مهم عملیاتی گردد. 

فرماندار کلاله با اشاره بر لزوم در نظر گرفتن اهمیت آب رسانی به مردم و خدمت مطلوب در این راستا، اظهار داشت:کلیه مسئولین مربوطه باید بر اهمیت آب رسانی به مردم واقف بوده و با مشارکتی جمعی و بهره از تمام ظرفیت ها سعی در پیشگیری و حل مشکلات موجود نمایند. 

ابراهیمی در پایان قول مساعدت و پیگیری مشکل از مراجع استانی را داد.

برداشت بیش از حد کشاورزان باعث کاهش دبی آب چاه شده است

مجتبی مصطفی لو رئیس اداره امور آب شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: قبل از شروع فصل کاشت و داشت شالی، دبی چاه مجتمع آب رسانی کنگور ۱۲ لیتر در ثانیه بود و با برداشت بیش از حد کشاورزان از چاه های منطقه، این میزان به ۷ و نیم لیتر در ثانیه رسیده است.

وی افزود: قرار است چاه جدیدی از منابع آب به امور آب جهت استفاده برای آب شرب روستاها، واگذار شود که بخش عظیمی از مشکلات روستاها را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.