1399-12-17 17:46
873
0
73580

دستگیری گرداننده صفحات غیراخلاقی اینستاگرام در گنبد

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد گفت: گرداننده صفحه اينستاگرامي با محتواي غيراخلاقي در گنبدكاووس، با شناسایی توسط پلیس فتا، دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما، محمود علی فر در تشریح این خبر، گفت: برابر وظايف ذاتي پليس و براساس رصد و پايش صورت گرفته توسط كارشناسان پليس فتاي گنبدكاووس مشخص شد، فردي در شبكه اجتماعي اينستاگرام اقدام به انتشار تصاوير، با محتواي غيراخلاقي و ترويج بي بند و باري مي کند، كه موضوع در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه تعدادي از شهروندان نيز، از طريق تماس تلفني از محتواي بارگذاري شده بر روي اين صفحه اظهار نارضايتي داشتند، افزود: با تكميل تحقيقات فني و اطلاعاتي نهايتا گرداننده صفحه تصاوير غيراخلاقي با بيش از ۱۴ هزار عضو شناسايي و با هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

سرهنگ علی فر ادامه داد: متهم در تحقيقات تخصصي و در مواجهه با مستندات پليس به ارتكاب جرم انتسابي خود اقرار و انگيزه خود از اين اقدام را دوست يابي و افزايش اعضاء در اينستاگرام اعلام کرد.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس به شهروندان توصيه كرد: در فضاي مجازي از بارگذاري محتوايي كه مغاير با قانون مي باشد؛خودداري کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.