1393-07-16 18:06
4911
2
4000
تودیع و معارفه ؛

علی اصغر هزارجریبی مدیر کل امور مالیاتی گلستان شد

ظهر امروز با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ، علی اصغر هزارجریبی به عنوان مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان معرفی و از زحمات عمران طیبی قدردانی شد.

به گزارش گلستان ما ؛ مرکز استان گلستان امروز شاهد یک تودیع و معارفه در بخش اقتصادی بود . علی اصغر هزارجریبی که قبل از این معاونت اداره کل امور مالیاتی استان گلستان را بر عهده داشت جایگزین عمران طیبی مدیر کل سابق شد .

این مراسم با حضور علی عسگری رئیس کل امور مالیاتی کشور صورت گرفت . عسگری در بخش هایی از سخنان خود در این مراسم گفت : طرح جامع مالیاتی از ابتدای سال ۹۴ همزمان با ۱۰ استان دیگر در گلستان اجرا می‌شود و پیاده سازی و اجرای این طرح به سرعت در حال اجرا است و هم‌اکنون در استان‌های تهران، اصفهان و کرمانشاه در حال پیاده‌سازی است.

وی افزود: امسال موج دوم پیاده‌سازی نیز در 7 استان دیگر اتفاق می‌افتد و در ابتدای سال 94 نوبت به استان گلستان و 9 استان دیگر می‌رسد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه گفت: تاکنون 80 میلیارد تومان اعتبار نیز برای فضای اداری سازمان‌ها در استان‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور تخصیص یافته و تا 2 ماه دیگر نیز 20 میلیارد تومان دیگر تخصیص می‌یابد و با این روند می‌توان امید داشت تا پایان سال این اعتبار به 120 میلیارد تومان نیز برسد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یوسف

خوشششششششششششش باششششششششش.درلبخندصحرامهمان من باشششش!LABKHAND-E-SAHRA.PERSIANBLOG.IR

0
0
پاسخ
1393-07-16 16:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.