1394-09-22 07:33
6258
1
24298

دولت تدبیر و بخیه !

دقت کردین قضیه کشیدن بخیه اون بچه مظلوم بخاطر اینکه مادرش 150 تومن پول نداشته چقدر شبیه به حال و روز این روز های کشور عزیز ماست؟

به گزارش گلستان ما به نقل از معبر سایبری فندرسک، دقت کردین قضیه کشیدن بخیه اون بچه مظلوم بخاطر اینکه مادرش 150 تومن پول نداشته چقدر شبیه به حال و روز این روز های کشور عزیز ماست؟

آخه با کلی دردسر و تلاش و سختی و خون ریختن ها تونستیم به انرژی هسته ای و غنی سازی 20درصد دست پیدا کنیم که کمک های زیادی به کشور می کرد.

دولت تدبیر و بخیه

بعد به بهانه تحریم های اقتصادی، دولت تدبیر و امید خیلی راحت دستور جمع آوری خیلی از تأسیسات هسته ای رو داد و داغی رو روی دل همه گذاشت.

نکته جالبتر اینکه خیلی ها از کشیده شدن بخیه اون طفل معصوم ابراز ناراحتی کردند حتی خود بنده حقیر و کسی بهشون چیزی نگفت اما تا دلواپس هسته ای شدیم کلی انگ به آدم چسبوندن.

تازه عوامل اون جنایت از کار برکنار شدند اما عوامل جنایت هسته ای تشویق هم شدند. چرا جنایت؟ چون با غنی سازی 20 درصد 52 تا بیماری درمان میشد که دیگه نمیشه...

بی ربط نوشت : دلم به حال بقراط میسوزه که قسمش دست مایه بعضی پول پرست ها شده و منبعد بجای واژه منحوس پزشک باید بگیم پولزشک...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی نصیری

سلام ایکاش دولت تدبیر و امید به جای اینکه اینقدر دنبال رفع تحریم هاست که امیدی به آن نیست به توصیه های رهبر معظم انقلاب گوش می داد و پایه ریزی اقتصاد مقاومتی را می کرد ولی متاسفانه شعار می دهند ولی عمل نمی کنند .چقدر از صنایع که در این چند مدت تعطیل شده . صنایعی هم که سرپا هستند پول ندارند حقوق کارکنانشان را بدهند هر روز هم از پائین آمدن تورم می گویند و لی نمی دانند و نمیخواهند بدانند چه رکودی ایجاد شده . و یا در های واردات کالاهای نامرغوب را باز گذاشته اند و باعث تعطیلی تولیدات داخلی شده اند . از طرفی هم تبلیغ می کنند که تورم 11 در صد است و حقوق را 12 درصد اعلام کرده اند اضافه می کنند ولی اولا تورم بیش از اینهاست و قدرت خرید مردم تورم را بهتر نشان میدهد تا تبلیغات دولت دوم اینکه حقوق را اعلام میکنند 12 درصد . ولی بررسی که میکنی کمتر از اینهاست ضمن اینکه بعد از اضافه کردن حقوق مالیات ، بیمه و کسورات دیگر ازحقوق هم افزایش پیدا میکند که اگر همه اینهار روی هم بریزیم و حساب کنیم 4 یا 5 درصد حقوق اضافه می شود

0
0
پاسخ
1394-10-25 08:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.