1396-06-19 18:59
2696
1
43875
در پارک جنگلی امام رضا (ع) شهرستان کردکوی برگزار شد؛

کمپ تابستانه رزمی کاران سبک کیوکوشین ساکاماتو ایران در گلستان +تصاویر

کمپ تابستانه رزمی کاران سبک کیوکوشین ساماکاتو برای بالا بردن سطح کیفی و فنی و بروزرسانی تمرینات به مدت سه روز در پارک جنگلی امام رضا (ع) شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ فریدون فیروزی در حاشیه برگزاری این اردو در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کمپ تابستانه رزمی کاران سبک کیوکوشین ساماکاتو برای بالا بردن سطح کیفی و فنی و بروزرسانی تمرینات به مدت سه روز در پارک جنگلی امام رضا (ع) شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هنرجویانی از 7 استان کشور در این اردو شرکت کردند، افزود: باتوجه به آیتم هایی که در این اردو بکار گرفته شد سعی شده از افرادی که دارای توان بالایی هستند در این اردو استفاده شود.

رئیس سبک کیوکوشین ساکاماتو کاراته ایران و خارومیانه با بیان اینکه افرادی که در این اردو شرکت دارند افراد خاص و قهرمانان ورزشی ما در این سبک هستند، اظهار داشت: هنرجویانی از استان مازندران، گلستان، گیلان، خراسان رضوی، یزد، تهران و… در این کمپ شرکت دارند.

فیروزی تصریح کرد: تعداد 20 هنرجو از استان گلستان و 50 هنوجوی دیگر از 6 استان دیگر در این کمپ حضور دارند.

وی بیان کرد: افرادی که در این کمپ شرکت دارند در پایان دوره گواهینامه مهارتی دریافت خواهند کرد که در ارتقاء درجه آنان بسیار تأثیرگذار است.

عضو هیئت رئیسه سبک کیوکوشین ساکاماتو کاراته در ژاپن خاطرنشان کرد: قطعا یکی از دیدگاههایی که ضمن بالابردن سطح فنی هنرجویان در برگزاری این کلاسها مدنظر داریم، افرادی که نخبه و دارای استعداد خوبی هستند توسط کارشناسان ما که در رأس کمیته فنی هستند استعدادیابی می شوند و در اعزام های خارجی از آنان استفاده می شود.

فیروزی اذعان کرد: بواسطه درآمدهایی که از سبک داریم به برخی دوستان که توان مالی بالایی برای حضور در رقابتهای بین المللی ندارند، کمک می کنیم تا بتوانیم دینی که به جوانان این مملکت داریم، ادا کنیم.

نماینده ارشد سبک کیوکوشین ساکاماتو در ایران با بیان اینکه سبک کیوکوشین ساکاماتو سبکی تازه تأسیس است، افزود: سبک کیوکوشین ساکاماتو همانند طفلی در ورزش کاراته است که طی 5 سال از گذشت تأسیس آن موفق به برگزاری 6 دوره مسابقات قهرمانی کشور در ایران بوده است.

عضو هیئت رئیسه سبک کیوکوشین ساکاماتو کاراته در ژاپن با اشاره به اینکه سبک کیوکوشین ساکاماتو دارای 4 هزار نیروی سازمان یافته در سراسر ایران اسلامی است که بصورت هدفمند عمل می کنند، گفت: همه ساله برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور، انواع استاژهای فنی در سراسر کشور از برنامه های هدفمند این سبک در ایران است.

گفتنی است؛ فرهاد رسولی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی، بهرام محمد چوگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گمیشان و سهراب لطیف عقیلی رئیس هیات کاراته شهرستان کردکوی نیز از این اردو بازدید بعمل آوردند.

تصاویری از این اردو در کردکوی:

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یک پرستار

تیر اندازی در بیمارستان علی آباد و نامه سر گشاده پرستاران به استاندار! در پی بروز حوادث ناگوار در اورژانس علی آباد در روز عید غدیر و قمه کشی توسط یکی از اشرار و تیراندازی توسط نیروی اندازی جهت دستگیری وی، جمعی از پرستاران این بیمارستان ضمن ارسال نامه سرگشاده ای به استاندار خواستار برخورد با عوامل این حادثه و بازخواست مسئولان بیمارستان به جهت کوتاهی در برقراری نظم و امنیت در این بیمارستان شدند.نامه پرستاران بیمارستان علی آباد کتول بدین شرح می باشد؛

0
0
پاسخ
1396-06-19 20:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.