1397-03-13 12:06
2871
0
53987
مینودشت ؛ دیار رئیسی نه روحانی

خواسته اصلاح طلبان گلستانی در شهری که رئیسی سه برابر روحانی رای آورد خجالت آور است

گزافه گویی ها اصلاح طلبان گلستانی در خصوص انتصاب فرماندار مینودشت که گویا دچار آلزایمر سیاسی شده اند واقعا مضحک است ، حالیکه رئیسی در این شهر سه برابر روحانی رای آورده است .

به گزارش گلستان ما ؛ یکی از انتصابات اخیر که خیلی برای اصلاح طلبان در استان گلستان گران آمد ، انتصاب سید رضا طباطبایی به عنوان فرماندار مینودشت بود .

با آقای طباطبایی کاری نداریم که از کدام جناح و وابسته به چه گروهی است ، اما گزافه گویی ها و زیاده خواهی اصلاح طلبان گلستانی که گویا دچار آلزایمر سیاسی شده اند واقعا مضحک و خنده دار است .

آنها در حالی مدعی رای 70 درصدی مردم این منطقه به روحانی هستند که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نتیجه خیره کننده زیر از دارالولایه مینودشت بیرون آمد :

طبق گفته اسرافیل وزیری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان :

در ۱۰۲ حوزه انتخابیه شهرستان مینودشت در انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب آقای سید ابراهیم رئیسی ساداتی ۳۴۴۰۳ رای آقای حسن روحانی ۱۱۷۷۵ رای آقای سید مصطفی آقا میر سلیم ۳۴۰ رای  آقای سید مصطفی هاشمی طباء ۱۱۴ رای  کسب کردند.

این یعنی شکست سنگین روحانی در دارالولایه و نه بزرگ در دیار رئیسی ؛ ساداتی که شالهای سبزشان نشانه ارادت به آستان امام رضا (ع) و ائمه معصومین می باشد و رایی که کمر اصلاح طلبان را شکست .

همین یک نکته برای اصلاح طلبان بس که فرماندار شهرستانی که مردمش به نامزد اصولگرا سه برابر بیشتر از رئیس جمهور مستقر رای داده اند ، باید مطابق نظر مردم و سلیقه های دینی و مذهبی آنها انتخاب شود و انتصاب طباطبایی که می توان برداشتی از همین جنس از او داشت در همین راستا ارزیابی می شود .

نکته مهم دیگر که اصلاح طلبان باید آویزه گوش خود کنند ، اینست که شرق گلستان سالهاست نشخوار کننده افکار سیاسی مرکز استان نبوده و گاها کار را به تعارض و تقابل نیز کشانده است .

رای اول مردم مینودشت و گالیکش در انتخابات مجلس خبرگان در سال 94 به آیت الله دکتر سعدی جوان در مقابل کاندیدای مطرحی چون آیت الله نورمفیدی باید این زنگ خطر را برای این جناح تمامیت خواه و مرکز گرا به صدا در آورده باشد که شرق گلستان نیازمند تحول است و حزب بازی های نمادین و جلسات فرمایشی کارساز نخواهد بود .

الحمد لله مینودشت امام جمعه و فرمانداران اصولگرایی داشته و دارد که با نظر و سلیقه مردم متدین و ولایتمدار این شهر کار می کردند و می طلبد سید رضا طباطبایی هم بدون توجه به برخی رنگ و لعاب های سیاسی در دولت ، بیشتر تابع نظرات و خواسته های مردم مینودشت باشد تا همانطور که خودش در مراسم تودیع و معارفه گفته خسر الدنیا و الاخره نشود.

اینکه می گویند فرماندار باید همسو با دولت باشد فقط محدود به آن بخش از وظایف قانونی وی می باشد وگرنه در اصل فرماندار باید تابع خواسته ها و نظرات مردم باشد و در راستای رفع مشکلات انها بکوشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.