1397-03-12 19:00
1839
3
53961
دادبود اشتباه صادقلو را جبران کرد ؛

لااقل اخلاق را نبازید / دخالت برخی اعضای شورای شهر در عزل و نصب های شهرداری گرگان جای تاسف دارد

چه نجابتی دارد دادبود که چند ماه صبر کرد تا نظر مساعد اعضای شورا را در این زمینه بگیرد وگرنه می توانست مثل حسین صادقلو شهردار سابق بی اعتنا به جایگاه شورا انتصاباتی شگفتی ساز انجام دهد.

به گزارش گلستان ما ؛ انتصاب کریم علمی از سوی شهردار گرگان به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان باعث شد تا عده ای که نان خود را در تنور مخالفتها جستجو می کنند ، این انتصاب را زیر سوال ببرند .

بخشی از این فشارها ناشی از این موضوع بود که سرپرست قبلی باید حفظ می شد و در این زمینه چند تن از اعضای شورا در امری غیر قانونی و مداخله جویانه سعی داشتند شهردار گرگان را تحت فشار قرار دهند تا حکم قدس ولی تثبیت شود .

این در حالیست که انتصاب قدس ولی به عنوان سرپرست سازمان که دوران سرپرستی اش 9 ماه طول کشید اشتباه حسین صادقلو شهردار گرگان بود که در آخرین روز کارش اش رخ داد و البته خود قدس ولی هم در جلسه با خبرنگاران اذعان کرد که به دلیل زن بودن خیلی از حواشی ورزشگاه ها و بسکتبال را نتوانسته رفع نماید .

بخشی دیگر از فشارها هم در فضای مجازی بود که برای انتقام از دادبود شهردار گرگان به این انتصاب گیر دادند در حالیکه می شود این انتصاب را یکی از بهترین تصمیمات دادبود دانست چرا که او با توجه به درخواست های متعددی که ( ما در جریانیم) طیف راست و چپ برای تصدی این سمت وجود داشت با تکیه بر قانون در خصوص انتصاب فردی از دل مجموعه شهرداری ، کریم علمی معاون اداری مالی و قائم مقام سازمان را به این سمت منصوب کرد .

کریم علمی کسی است که دوران کاری اش را از ابتدا تا الان در شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی گذرانده و امروز به یک مدیر جوان اما باتجربه ، پاکدست و پرانرژی تبدیل شده است ، او متعلق به هیچ رنگ و جناح سیاسی نیست و سوابق وی نشان داده ضمن دلسوزی برای شهر گرگان و نظام ، اهل کار و تلاش است .

متاسفانه برخی شخصیتها که بارعلمی شان را با درج عناوینی چون دکترای علوم سیاسی به رخ مردم می کشند و کانالهای معلوم الحال (کانال گ_ا_ف) با زیر پا گذاشتن اخلاق عنوان کردند که وی ابتدا آبدارچی شهرداری بوده است .

اینکه چنین مطلبی گفته شد به خودی خود عیب نیست بلکه حسن نیز هست چرا که شهید رجایی یک دستفروش بود که رئیس جمهور ایران شد ، مثالهای متعددی در این زمینه وجود دارد که افراد بزرگ از دل خانه های تاریک و حجره های نمور و سفره های زجر کشیده رشد کرده اند و اتفاقا اینگونه افراد صدالبته بهتر و مفید تر از مرفهین بی درد و فربه شکم و آقازاده های بی خاصیتی است که یکشبه ره صد ساله را پیموده اند .

شک نکنید قطعا آنهایی که ازاین  انتصاب دادبود ناراحت هستند ، منافعی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان داشتند که با این انتصاب آرزوهایشان بر باد رفته و باید تاسف خورد به حال برخی از اعضای شورای شهر گرگان که وظایف اصلی خود را فراموش کرده و در کار شهردار و عزل و نصب ها دخالت می کنند و به صراحت می گویند فلانی را بگذار و فلانی را نگذار .

و چه نجابت و تواضعی دارد دادبود که چند ماه صبر کرد تا نظر مساعد اعضای شورای شهر را در این زمینه بگیرد وگرنه می توانست مثل حسین صادقلو شهردار سابق بی اعتنا به جایگاه شورای شهر و اعضای آن انتصاباتی خلق الساعه و شگفتی ساز انجام دهد و هیچکدام از اعضا توان یک کلمه مخالفت نداشته باشند ، بهتر است برخی از اعضای فعلی آن دوران را مرور کنند تا حداقل به احترامی که دادبود برای بازگشت اعتلای جایگاه شورا گذاشته ، به تصمیمش احترام بگذارند و لااقل اخلاق را نبازند .

انتهای پیام /  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بی نام

آقای شهردار لطفا اگه این خبر و کامنت هاش رو میخونید به عرض بنده دقت کنید. اگه شما واقعا طرفدار حق هستید، سمت افرادی مثل مدیریت سازمان پارک های گرگان رو تغییر بدید لطفا!! علاوه بر عدم تخصص، شاهد تضییع حقوق برخی افراد نیز هستیم!! این رو با علم کامل عرض کردم و واقعا بدون هیچ قصد و نیت بد. گلستان ما اگه این نظر برات مهمه نشر بده لطفا!

0
0
پاسخ
1397-03-12 23:52
پ ب

تاریخ شهر گرگان دیگه کسی مثل صادقلو رو هیچ گاه نخواهد دید. کسی که چهره گرگان رو به سطح یک کلانشهر مدرن رسوند.حالا که دیگه نیست چه راحته هر وصله ای رو بهش چسباندن!#نمک_نشناس_نباشیم!

0
0
پاسخ
1397-03-13 08:08
مهران ابراهیمی

[quote name="پ ب"]تاریخ شهر گرگان دیگه کسی مثل صادقلو رو هیچ گاه نخواهد دید. کسی که چهره گرگان رو به سطح یک کلانشهر مدرن رسوند.حالا که دیگه نیست چه راحته هر وصله ای رو بهش چسباندن!#نمک_نشناس_نباشیم![/quote]متاسفانه این تفکر غلط افرادی مثله شماست که از یک فرد بی دلیل بت ساخته در صورتی که اشتباهاتِ بزرگی درحقه مردم گرگان کرده.نمک نشناسی بکنار ، واقع بیت باشید و قدره شهردار جدید رو بدونید.

0
0
پاسخ
1397-03-29 01:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.