1396-08-25 09:39
999
0
46588
ناصر گرزین :

می توان با محوریت استاندار گلستان برای تدوام آبادانی گرگان به وحدت رسید/ اجماع شورای شهر گرگان برای انتخاب یک شهردار متخصص و متعهد دست یافتنی است

انتظار می رود در شرایط فعلی ، استاندار محترم گلستان برای ایجاد وحدت و یکپارچگی شورای شهر مرکز استان گام بردارد تا اشتباهات گذشته تکرار نشود .

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین عضو شورای اسلامی شهر گرگان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با تاکید بر اینکه تداوم پیشرفت و توسعه شهر گرگان در گرو ایجاد وحدت و یکپارچگی و استفاده از توانمندی همه ی اعضای شورای شهر گرگان و دیگر مسئولین می باشد افزود : استاندار گلستان محور ایجاد وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر گرگان در راستای آبادانی و توسعه شهری و تحقق حقوق شهروندان گرگانی شود .

منتخب اول مردم مرکز استان در ادامه بیان داشت : شهرداری گرگان از نظر درآمدی و نداشتن بدهی ، یکی از شهرهای مطلوب و برخوردار در سطح کشور محسوب می شود و نباید مورد طمع و دست درازی زیاده خواهان قرار بگیرد و بدین جهت نیاز به توجه خاصی در بحث #ساماندهی مدیریت دارد .

وی با بیان اینکه استفاده مطلق از گروه اکثریت در شورای اسلامی شهر در نهایت به ضرر توسعه شهری و شهروندان و عقب ماندگی در برنامه ریزی های شهری است، افزود : انتظار می رود در شرایط فعلی استاندار محترم گلستان برای ایجاد وحدت و یکپارچگی شورای شهر گام بردارد تا اشتباهات گذشته تکرار نشود و با انتخاب شهرداری توانمند و در خور شأن شهروندان گرگان بتوانیم به تعهدات خود در قبال شهر و شهروندان عمل نمائیم .

گرزین با تاکید بر اینکه شهرداری #گرگان نیازمند شهرداری امانت دار ، توانمند ، صادق و خدمتگزار می باشد ، خاطر نشان کرد: اقدامات عجولانه و شتابزده و دخالت دادن گروه ها و مجموعه های خارج از شورا در تصمیمات شورایی ، همواره تاثیرات نامطلوبی در روند توسعه شهری و تحقق اهداف شورا خواهد داشت و این موضوع باید مورد توجه #همه اعضای شورای شهر قرار بگیرد .

این عضو باسابقه شورای شهر گرگان آرامش و وفای به عهد و پیمان با مردم را از مهمترین نیازهای امروز شورای شهر گرگان عنوان و تصریح کرد : اعمال نظر و سلیقه های شخصی ، جناحی و فراکسیونی در حال حاضر به نفع این شهر و شهروندان گرانقدر آن نیست و باید به دنبال یک #وحدت رویه درست در تصمیم گیری های مهم و حساس شهری باشیم و تلاش نمائیم موتور پیشرفت و توسعه ی همه جانبه شهر گرگان که از زمان آقای #صادقلو شهردار سابق شروع شده بود ادامه دهیم و از فرصت سوزی جلوگیری نمائیم .

منتخب اول مردم شریف شهر گرگان در پایان اظهار داشت : ما امانت دار مردم هستیم و باید فقط به #خدمت صادقانه فکر کنیم و یادمان باشد همه رفتارهای ما با نگاه تیز بینانه #مردم رصد می شود و باید #پاسخگوی عملکرد خود باشیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.