1396-08-15 09:39
2758
1
46242
یک منبع موثق :

تغییرات "مدیریتی" در گلستان به بعد از اربعین موکول شد

یک منبع مطلع گفت : جابجایی مدیران در استان گلستان بعد از آمدن "این فرد" از اربعین و پایان موکب داری ، در گلستان کلید می خورد .

به گزارش گلستان ما ؛ یک منبع موثق که نخواست نامش فاش بشود گفت: تغییرات و جابجایی مدیریتی در استان گلستان از یکماه آینده آغاز می شود .

این فرد در جواب سوال ما که چرا یک ماه آینده ، گفت : چون رضا جعفری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان هم اکنون در سفر اربعین حضور دارد و بعد از اتمام فعالیتش در موکب گلستان به گرگان خواهد آمد و در تغییرات همکاری خواهد داشت .

قبلا هم عنوان شده بود که رضا جعفری مسئول دفتر آیت الله نورمفیدی در انتخاب استاندار نقش برجسته ای داشت و اینکه تغییرات استان گلستان و جابجایی مدیران منوط به بازگشت وی از سفر کربلا شده ، بیراهه نیست .

البته اینکه بخواهیم دخالت در عزل و نصب ها و انتصابات در استان را به گردن نماینده ولی فقیه در استان بیندازیم شاید خوب نباشد چون آیت الله نورمفیدی ممکن است از ارتباطات پشت صحنه مسئول دفترش در جریان نباشد.

اگر این خبر درست باشد استاندار گلستان که در طول یک ماه گذشته نقش خوبی در اذهان عمومی استان بجای گذاشته و از وی به نیکی یاد می شود ، دقت بیشتری داشته باشد تا توسعه استان را فدای معاملات شخصی و جناحی نکند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرایی

خدایا اخلاص و قرب الی الله را نصیبمان فرما لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1396-08-15 10:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.