1397-12-08 11:51
2137
0
61511
به قلم علی اصغر سلیمانی؛

مهره اصلی کجاست؟

این روزها که حال عمومی اقتصاد و معیشت مردم وخیم است مهره اصلی این شطرنج کیش و مات شده کجاست؟ بازیگر نقش اول این تراژدی تلخ در پشت کدام پرده به ایفای نقش میپردازد که مردم تماشاچی آن نیستند.

به گزارش گلستان ما؛ علی اصغرسلیمانی فعال رسانه ای و سردبیر ماهنامه پیش به سوی کسب و کار در یادداشت سردبیراین شماره خود نوشت: این روزها که حال عمومی اقتصاد و معیشت مردم وخیم است مهره اصلی این شطرنج کیش و مات شده کجاست؟ بازیگر نقش اول این تراژدی تلخ در پشت کدام پرده به ایفای نقش میپردازد که مردم تماشاچی آن نیستند.

تنها چیزی که مردم آن را می بینند حذف میوه، گوشت، مرغ، ماهی از سبد غذایشان، بیکاری جوانان و فرزندان و همسرانشان،فقر و فحشا، رویایی شدن ازدواج،افزایش آمار سرقت و ده ها ناهنجاری اجتماعی دیگر که همه آنها ناشی از وضعیت اقتصادی نامناسب جامعه می باشد، است.

از آنجائیکه تا کنون در ساختار سیاسی ما، دولت پاسخگو ترین نهاد بوده است،این روزها جای خالی سیاستگذاری های دولت در مدیریت معیشت مردم و بازار  به شدت احساس میشود.

مردم این نابسامانی ها را نتیجه نبود بدنه کارشناسی و تنزل قدرت مدیریت اوضاع اقتصادی دولت میدانند.

گروه های سیاسی و جدل های مختلف و تضعیف قدرت دولت برای مردم آب و نان نمیشود.

شکم گرسنه، فحشا می آورد،شکم گرسنه،جرم می آورد، شکم گرسنه، طلاق و جدایی می آورد.برای جبران اینها در آینده چقدر باید زمان و هزینه را متحمل شوید.این زمان و هزینه را اکنون صرف کنید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.