1394-03-11 15:43
2081
1
15548
یادداشتی به قلم سید نعیم نریمانی:

مذاکرات هسته ای را نباید به هر قیمت ادامه دهیم / اصلاح طلبان تندرو، بی هنران پر ادعا

متاسفانه افرادی که سابقه مجاهدت در انقلاب داشتند امروز باورهایشان را از دست داده اند، لازم است برخی اصلاح طلبان از عاقبت سازش کاری برخی سران کشور های منطقه با غرب عبرت بگیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری کاسپین، متاسفانه افرادی که سابقه مجاهدت در انقلاب داشتند امروز باورهایشان را از دست داده اند،لازم است برخی اصلاح طلبان از عاقبت سازش کاری برخی سران کشور های منطقه با غرب عبرت بگیرند.

امروز در شرایطی هستیم که دو نگاه و ایدئولوژی در رابطه با آینده مذاکرات هسته ای در کشور حاکم است:

دیدگاه اول (دیدگاه نیرو های انقلاب و پیروان حقیقی خط امام و مقام معظم رهبری) : این نگاه در واقع یک نگاه سرکشانه نسبت به اصولی که حضرت امام(ره)برای آینده انقلاب ترسیم کرده نبوده و این نگاه به طور قطع یک نگاه مبتنی بر دیدگاه عالی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای می باشد. و پیروی از این خط بنابر آیات و روایات فراوان عاقبتش جز سعادت دنیوی و اخروی چیز دیگری نمی باشد.

این نگاه همان نگاه مقاومت اسلامی در سراسر دنیا می باشد،مقاومتی که امروز توانسته موجب عزت و افتخار مسلمین گردد.مقاومتی که علاوه بر مسلمین حقیقی و آزاده پیروان ادیان دیگر را نیز با خود همراه کرده است.مقاومتی که در ازای پرپر شدن خون شهدای زیادی موجب امنیت جانی و مالی همه مردم ایران گردیده است.

این دیدگاه و ایدئولوژی در مذاکرات هسته ای بنابر فرموده حضرت مقام معظم رهبری مذاکره در شبح تهدید را نمی پذیرد،اقتصاد کشور و معیشت مردم را متوقف بر دستاورد های احتمالی مذاکرات قرار نمی دهد،حس عزت و افتخار ملت ایران را که در طول انقلاب شرایط به مراتب سخت تر از این را تحمل کرده اند با دنیا عوض نمی کند و…..این دیدگاه یک دیدگاه اعتقادی است یعنی همان دیدگاه یاران محمد(ص)و امیر مومنان علی(ع)،دیدگاه حضرت فاطمه زهرا(س)نسبت به همسرش نه به عنوان همسر بلکه به عنوان ولی امرش.دیدگاه یاران حسن(ع)و یاوران حسین شهید……دیدگاه فرزندان روح الله که همگی در بهشت روزی داده می شوند.این دیدگاه دیدگاه یاوران مقام معظم رهبری می باشد که مبتنی بر دیدگاه حضرت زینب(س)است.دیدن آن همه رنج و گفتن ما رایت الا جمیلا!!

نگاه دوم(نگاه عوام فریبان،افراد سست عنصر،مصرف کننده اقتصادی وابسته به نفت،انسانهای بدون اعتماد به نفس و فراموش کار):آری فراموشکار از این جهت که چه زود فراموش کرده اند که کجا بودیم و حال کجائیم؟با نگاه به تفکرات این گروه آیه شریفه سوره مبارکه یاسین به ذهن متبادر میگردد: و جعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا فاغشیناهم فهم لا یبصرون(آیه۹).

برای اینها باید گفت:اینهایند بی هنران پر ادعا!برخی از این افراد برای مردم حرف های زیبا می زنند که در سایه مذاکرات هسته ای مشکلات اقتصادی مردم حل می گردد در حالی که خودشان بهتر می دانند که هیچ دستاوردی بر معاش مردم حاصل نخواهد شد.و در واقع یقولون بالسنتهم ما لیس فی قلوبهم(به زبان می آورند چیزی را که درقلب هایشان نیست).

اینها همان غرب زدگانند،افرادی که استمرار مقاومت اسلامی در دنیا به رهبری جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابند و آن را درتحلیل های عوام فریبانه شان مغایر با اصول تفاهم و گفتگومی دانند. متاسفانه برخی اصلاح طلبان تندرو که بنده نام اصلاح طلبان غرب گرا را برایشان بهتر می دانم دچار این دیدگاه فکری اند.افرادی که بعضی از آنها حتی سوابقی در انقلاب داشته اند اما امروز مصداق اینند:حبطت اعمالهم اینها درس بگیرند از عاقبت طلحه و زبیر در صدر اسلام.

درس بگیرند از عاقبت یاسر عرفات و نحوه برخوردش در برابر اسرائیل پیمان شکن.این دیدگاه در مذاکرات هسته ای ادامه جریان های فاسد موجود در مجلس ششم است،ادامه همان روندی است که خروجی آن افرادی چون شیرین عبادی و عطاءالله مهاجرانی می باشد.ادامه فتنه های ایجاد شده در کشور در طول انقلاب است که تازه ترین آن فتنه۸۸ می باشد که به سادگی قابل فراموشی نیست.اینها افرادی هستند که راضی نگه داشتن آمریکا و متحدانش را راه نجات می دانند اینها به بیماری مثبت نگری کاذب نسبت به استکبار مبتلا شده اند.در واقع شاید به نوعی بتوان گفت که آمریکا را فرشته نجات اقتصادی کشور می دانند.گویا نمی بینند و نمی شنوند که نابسامانی های شدید اقتصادی مردم آمریکا را چقدر آزار می دهد.

دائما در روند مذاکرات هسته ای دست طمع در مقابل آمریکا دراز می کنند.حاصل این کار سخیف چیست؟به قول شاعر:دست طمع چو پیش دیگران می کنی دراز/ پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش.این گروه که البته اقلیتند ولی سر و صدایشان زیاد است بدانند که آبرو و عزت مردم ایران حاصل از خود گذشتگی جوانانی بوده که با وجود همه آرزوهایشان به ندای امام(ره) و رهبری عظیم الشان لبیک گفتند و جان پاکشان را در راه عزت و افتخار مردم فدا کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ش

احسن آقای مهندس بصیر

0
0
پاسخ
1394-03-12 04:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.