1397-12-15 06:41
8874
1
61691
قربانی طی گفتگویی عنوان کرد:

انتظار از مسئولین حمایت بیشتر رشته "کونگ فوتوآ" گلستان / کونگ فو تاثیر فراوانی بر جسم و روح انسان دارد

رئیس انجمن کونگ فو توآ استان گلستان گفت: انتظار از مسئولین حمایت بیشتر از انجمن کونگ فو توآ استان گلستان است تا بتوانیم در سطح کشور و بین المللی قهرمانی های بیشتری داشته باشیم.

علی قربانی رئیس انجمن کونگ فو توآ استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ، گفت: ساکن گرگان است و مدرک تحصیلی کاردانی تربیت بدنی و کارشناس حسابداری دارد و با این رشته ورزشی از طریق عمویش آقای "قربانعلی قربانی" که از پیشکسوتان "کونگ فو توآ" در کشور هستند آشنا شده است.

وی ادامه داد: این سبک از هنرهای رزمی زیبای ایرانی از هرنظر کامل بود و انواع مسابقات و تکنیک های متنوع دارد که پس از آشنایی با این رشته و اطلاع از آن علاقمند به ادامه این رشته شدم.

قربانی با اشاره به اینکه ورزش و بخصوص کونگ فو تاثیر فراوانی بر جسم و روح انسان دارد، گفت: سلامت ، تندرستی و اعتماد به نفس باعث می شود افراد ورزشکار موفق تر و شاداب تر باشند و بازدهی بیشتری داشته  باشند.

رئیس انجمن کونگ فو توآ استان گلستان تصریح کرد: مدرک مربیگری درجه یک ، داوری درجه یک فدراسیون کونگ فو دارد و در سطح مسابقات کشوری ، لیگ برتر و مسابقات باشگاههای جهان کونگ فو کار داوری را انجام داده است.

وی با اشاره قهرمانی استان و کشور که کسب کرده است ، گفت: در سال ۱۳۸۲ عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران شدم ، در سال۲۰۰۲ در مسابقات بین المللی پاکستان مقام اول ، در سال ۲۰۰۳ در مسابقات آسیایی و اروپایی ترکیه کسب مقام اول و در سال ۲۰۰۴ در مسابقات ترکیه مفتخر به کسب مقام اول شدم.

قربانی جایگاه کونگ فو توآ استان گلستان را در سطح کشور بسیار عالی دانست و گفت : در سال ۹۷ تعداد قهرمانی کشور ورزشکاران این استان افزایش داشته و همچنین توانستیم تعداد مربیان و داور بیشتری را در استان پرورش دهیم .

وی به استقبال بی نظیر از مسابقات اسفندماه اشاره کرد و افزود: انتظار از مسئولین حمایت بیشتر از انجمن کونگ فو توآ استان گلستان است تا بتوانیم در سطح کشور و بین المللی قهرمانی های بیشتری داشته باشیم.

 رئیس انجمن کونگ فو توآ استان گلستان گفت: از همه مسئولین ، پیشکسوتان ، مربیان و ورزشکاران گرامی که موجب پیشرفت این ورزش پر افتخار شده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

001 1

001 1

001 1

001 1

photo ۲۰۱۹ ۰۳ ۰۵ ۱۳ ۲۰ ۴۷

photo ۲۰۱۹ ۰۳ ۰۵ ۱۳ ۱۷ ۵۰

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.