1394-11-13 10:34
2938
3
26997
در یک مانور انجام شد؛

تصاویر/ دختران جوان در بغل احاطه امدادگران مرد با وجود زنان امدادگر

مانور طرح اضطراری در فرودگاه بین‌المللی یزد در حالی برگزار شد که صحنه های تاسف باری از اختلاط بی مورد زنان و مردان در آن رقم خورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از جام نیـوز، مانور طرح اضطراری شب گذشته با حضور تمام یگان های امدادی با همکاری انجمن نمایش یزد در فرودگاه بین المللی یزد برگزار شد.

متاسفانه این مانور، به محل نمایش گسترده بی عفتی و اختلاط زن و مرد در دارالعباده یزد تبدیل شد.

در برخی صحنه ها با وجود امداد گران زن، مردان امدادگر با بی پروایی تمام زنان و دختران به اصطلاح مصدوم را به طرزی کاملا غیرشرعی حمل کردند.

در شرایطی که این اتفاق های غیراخلاقی در یک مانور انجام شده و نه یک حادثه واقعی تا بحث نجات جان مطرح باشد، در برگزاری چنین مانورهایی چه توجیهی برای ارتکاب حرام شرعی وجود دارد؟

اینکار یک بدعت خطرناک است و اگر با مسولین هلال احمر، فرودگاه و انجمن نمایش یزد که برگزار کننده این رزمایش بوده اند برخورد جدی نشود قطعا در آینده این اتفاقات تکرار خواهد شد.

تصاویر زیر کاملا گویای این مطلب است.

تصاویر از مشرق و یزدرسا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

اونم توی یزد که این همه مذهبیه یه همچین حرکاتی.قدیما میگفتن پزشکا محرم آدمن اما الان تیم امداد مانور محرم آدمه .

0
0
پاسخ
1394-11-13 10:45
من

به به باید به افتخار این بی غیرتی و بی شرمی تجلیل هم بشنواقعا تاسف داره انگار نکه ما مسلمانیم دست مسئولین امر درد نکنه خوب جواب امام و خون شهدا رو دارن هر روز بهتر از دیروز پایمال می کنن بله وقتی بسیج تو جامعه تضعیف بشه عاقبت میشه این افتخارات .........

0
0
پاسخ
1394-11-13 14:31
سعید

پس غیرت مردم یزد چه شده غیرت پدرهای این دختر کجا رفته اهای نمازگذاران یزدی اهای اهای مردم یزد چطور تو چهره خانواده شهدا نگاه می کنید

0
0
پاسخ
1394-11-15 07:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.