1394-02-08 09:40
5032
3
13956
وبلاگ معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

موضوع انشاء پورشه چیست؟ + صوت عمو پورشه سوار

پورشه ماشینی است که ددی ها آنرا برای بچه هایشان می خرند. ددی های پولدار وقتی تعداد فالو های صفحه اینستا گرام بچه هایشان زیاد می شود برای جایزه دادن به آن ها برایشان پورشه می خرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از وبلاگ معبر سایبری فندرسک، در پستی اعتراض خود را به فخر فروشی پورشه سواران اعلام کرد.

موضوع انشاء پورشه چیست؟

دانش آموز : به نام خدا

پورشه ماشینی است که ددی ها آنرا برای بچه هایشان می خرند. ددی های پولدار وقتی تعداد فالو های صفحه اینستا گرام بچه هایشان زیاد می شود برای جایزه دادن به آن ها برایشان پورشه می خرند.

بچه پولدار ها هم با پورشه ویراژ می دهند و در خیابان ها جلوی چشمان ما دور دور می کنند و ما فقط حسرت می خوریم و از دور دست به پورشه بچه پولدارها نگاه می اندازیم و برای هم کلاس می گذاریم که یک پورشه دیده ایم.

جدیدا مد شده است بچه پولدار ها وقتی ددی هایشان برایشان پورشه می خرند از سر شکم سیری با جمعی ازدوستان یا دوست دخترشان در خیابان با سرعت بالا رانندگی می کنند تا شاید تصادف کنند و بمیرند تا صفحه اینستاگرامشان بیشتر فالو شود.

دیشب وقتی به بابایم گفتم من هم پورشه می خواهم به من گفت اگر تمام زندگی مان را بفروشیم نمی توانیمچراغ راهنمای پورشه را بخریم و تو هم سعی کن وقتی پورشه میبنی از وسط خیابان بیایی کنار چون قیمت آینه بغل آن به اندازه دیه ات هست ولی اگر درس هایت را خوب بخوانی و بیشتر کارکنی قول می دهم برایت دفتر بخرم تا بتوانی انشایت را درآن بنویسی...

موضوع انشاء پورشه چیست؟+صوت عمو پورشه سوار

دریافت فایل صوتیصوت "عمو پورشه سوار" اینجا کلیک کنید

پ,ن : ناخدای انقلاب (جولان دادن برخی جوانهای سرمست غرور ثروت با خودروهای گرانقیمت درخیابانها از مظاهر ایجاد ناامنی روانی درجامعه است.)

صوت از : رادیو میقات

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حبیب

این چه پستیه ؟خب پول دارن میخرن. دوست دارن هر جور که میخوان زندگی می کنند به من و شما هم هیچ ربطی نداره.در ضمن بهتره پیش قضاوت نکنیم

0
0
پاسخ
1394-02-08 15:25
نازنین

[quote name="حبیب"]این چه پستیه ؟خب پول دارن میخرن. دوست دارن هر جور که میخوان زندگی می کنند به من و شما هم هیچ ربطی نداره.در ضمن بهتره پیش قضاوت نکنیم[/quote]آقای حبیب لطفا دقت کنید مقام معظم رهبری فرمودند. حتما اتفاق مهمی هست که حضرت آقا خودشون میان این حرف رو میزنن. انصاف این نیست وقتی کسی گشنه هست بریم جلوش غذا بخوریم. درسته که شاید به ما ربط نداشته باشه اما حیوان نیستیم آدم هستیم. و وقتی به بحث پز دادن و تجمل گرایی نگاه میندازیم آثار روحی و روانی اون رو در جامعه می بینیم.شما اگه یک نگاهی به صفحه اینستاگرام و فیس بوک سرکار خانم ... که در اثر تصادف پروشه کشته شد عمق تنفر مردم از این بچه پولدار های سرمست رو متوجه می شین.

0
0
پاسخ
1394-02-09 04:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.