1398-04-27 03:07
3266
0
64458
موسی الرضا رضایی در گفت و گو با گلستان ما :

سومین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گرگان برگزار می شود

مسوول برگزاری انتخابات سومین دوره هیات مدیره و بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت : انتخابات این دوره روز 17 مرداد ماه در گرگان برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ موسی الرضا رضایی عضو هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان و مسوول برگزاری انتخابات سومین دوره هیات مدیره و بازرس این انجمن در گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : این انجمن تاکنون دو دوره پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته و الان در آستانه آغاز دوره سوم آن هستیم .

رضایی افزود : کاندیداهایی که تمایل به عضویت در هیات مدیره را دارند از شنبه 29 تیرماه الی پنجشنبه 3 مرداد مهلت دارند تا با حضور در دفتر انجمن به نشانی گرگان ، خیابان شهید بهشتی ، نبش بهشت هشتم ، سازمان صنعت ، معدن  تجارت استان ساختمان شهید گرزین طبقه 4 اتاق 27 ثبت نام نمایند .

وی تصریح کرد : عضویت افراد در انجمن ادامه دارد و هزینه کارت عضویت در انجمن نیز رایگان است .

عضو هیات مدیره انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان گلستان با اشاره به عضویت 1600 نفر در انجمن خاطرنشان کرد : اگر به تناسب وسعت و جمعیت در نظر بگیریم ، به لحاظ تعداد اعضای انجمن گرگان از تهران هم بیشتر عضو دارد .

رضایی افزود : افرادی که تمایل به ثبت نام دارند می توانند با داشتن دو شرط ایرانی بودن و بالای 18 سال سن ، به سامانه اینترنتی انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان در قسمت شهرستان ثبت نام نمایند . 

وی اضافه کرد : مهلت ثبت نام عضویت در انجمن تا 10 مرداد بوده و انتخابات نیز روز یازدهم مرداد در یکی از مدارس  گرگان با مشارکت فرمانداری از 8 صبح الی 12 برگزار می شود که با توجه به حضور رای دهندگان می تواند تمدید هم شود .

مسئول برگزاری انتخابات سومین دوره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان بیان کرد : افرادی که می خواهند کاندیدا شوند باید عضو انجمن بوده ، علاوه بر داشتن کارت پایان خدمت لیسانس داشته و ساکن شهر گرگان باشند .

رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد : هیات مدیره جدید بتواند در این شرایط سخت اقتصادی در مسیر تحقق اهداف انجمن و تامین حقوق مصرف کنندگان گامهای موثری بردارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.