1398-01-14 09:19
2024
0
62315
مدیر شرکت نفت منطقه گلستان:

توزیع 387هزار لیتر سوخت رایگان در مناطق سیل زده گلستان + تصاویر

مدیر شرکت نفت منطقه گلستان گفت: تاکنون حدود 387 هزار لیتر سوخت رایگان بین خودروهای خدمت رسان در مناطق حادثه دیده از سیل استان گلستان توزیع شده است.

عیسی افتخاری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ، اظهارکرد: باتوجه به وقوع سیل در شهرها و روستاها ، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسات متعدد کمیته بحران منطقه و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت، عملیات سوخت‌رسانی به کلیه نقاط سیل زده به نحو مطلوب در حال انجام است و حتی سیل هم نتوانست در سوخت رسانی به این مناطق وقفه ایجاد کند.

مدیر شرکت نفت منطقه گلستان از همان ساعت اول وقوع حادثه در استان گلستان تمام پرسنل این شرکت در آماده باش قرار دارند و مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در سطح استان 250 هزار لیتر نفت گاز توزیع شده است ، گفت: تاکنون 80 هزار لیتر بنزین برای خودرو های امدادی به صورت رایگان توزیع شده است.

مدیرشرکت نفت منطقه گلستان به توزیع میدانی 30 هزار لیتر نفت سفید در بین مردم حادثه دیده در مناطق اشاره کرد و افزود: 1600 قوطیGP4  سوخت برای بالگردهای امدادرسان و 350 تن گاز مایع هم بین مناطق حادثه دیده توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه 5 نقطه برای توزیع سوخت در آق قلا در نظر گرفته شده است، گفت: تا کنون حدود 20 هزار لیتر سوخت را یگان بین حدود 5 هزار خودروی امداد راسن در آق قلا توزیع شده است .

وی اظهارکرد: اعزام و استقرار جایگاه سیار بنزین در شهرستان آق قلا، تحویل نفت گاز به صورت رایگان به ادوات و ماشین آلات امداد رسان (بیل مکانیکی، لودر، تراکتور و ...)، تحویل فرآورده به اماکن اسکان اضطراری در مناطق سیل زده، تحویل بنزین موتور به خودروهای امدادی به صورت رایگان، تحویل بنزین قایق موتوری های فعال در سیلاب به صورت رایگان، توزیع نفت سفید به خانوارهای سیل زده قابل دسترسی، تحویل نفت گاز به واحدهای مرغداری فاقد برق، تامین سوخت بالگردها و هواپیماهای امدادی، توزیع گاز مایع در مناطق سیل زده، استقرار دو دستگاه وانت جهت توزیع نفت‌گاز و استقرار نیسان نفتکش جهت توزیع بنزین از جمله اقدامات انجام شده شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان جهت خدمات دهی به سیل زدگان استان است.

سوخترسانی به سیل زدگان 1
سوخترسانی به سیل زدگان 7
سوخترسانی به سیل زدگان 6
سوخترسانی به سیل زدگان 5
سوخترسانی به سیل زدگان 4
سوخترسانی به سیل زدگان 3

سوخترسانی به سیل زدگان1 10
سوخترسانی به سیل زدگان1 9
سوخترسانی به سیل زدگان1 8
سوخترسانی به سیل زدگان1 7
سوخترسانی به سیل زدگان1 6
سوخترسانی به سیل زدگان1 5
سوخترسانی به سیل زدگان1 4
سوخترسانی به سیل زدگان1 3
سوخترسانی به سیل زدگان1 2
سوخترسانی به سیل زدگان1 1سوخترسانی به سیل زدگان 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.