1397-12-20 10:49
1619
0
61818
عبدالرضا چراغعلی :

استانی شدن انتخابات باعث تشدید تنش های قومیتی و مذهبی در گلستان می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت استانی در اسفند 98 احتمال تشدید حساسیت های قومی و مذهبی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش گلستان ما ؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب شورای تأمین استان با بیان اینکه حضور اقوام مختلف موجب مباهات استان است، گفت: مخاطب قرار دادن اقوام باید به گونه ای باشد که موجب هزینه های سیاسی و امنیتی و اجتماعی نشود.

عبدالرضا چراغعلی ضمن محکوم نمودن اظهارات رئیس فدراسیون سوارکاری که باعث رنجش قوم شریف ترکمن شد، ادامه داد: تنوع قومیتی و زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب در استان گلستان یک مدل و الگو در جهت تقویت انسجام ملی است.

وی خاطرنشان کرد: باید با افرادی که با اظهارات نسنجیده و توهین آمیز خود باعث خدشه دار شدن احساسات اقوام ایرانی می شوند، برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب شورای تأمین استان در ادامه گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت استانی در اسفند 98 احتمال تشدید حساسیت های قومی و مذهبی را به همراه خواهد داشت که ضرورت دارد تا در این خصوص مراقبت های لازم در خصوص اظهار نظر مدیران، نخبگان و افراد تأثیرگذار، در رسانه ها و فضای مجازی صورت پذیرد.

چراغعلی در پایان بیان کرد: در این زمینه فرمانداران و دستگاههای فرهنگی مسئولیت خواهند داشت و باید رصد کاملی از موضوع داشته باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.