1397-06-17 10:55
1871
0
56778
دادبود در نشست خبری :

ساخت 4 تقاطع غیر همسطح تا سال 1400 / سامانه بی آر تی انجیراب – جرجان اجرایی می شود / ساخت آکواریوم و پارک آبی در کمربندی

شهردار گرگان گفت : طبق مصوبه شورای ترافیک کشور قرار شده 4 تا تقاطع در افق میان مدت در شهر گرگان احداث شود.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان ظهر امروز شنبه 17 شهریور ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان  اظهار کرد : شهرداری به موضوعات شهری تک بعدی نگاه نمی کند و در هر پروژه ای نگاه های مختلف کارشناسی را وارد می کنیم.

دادبود افزود : تفاهم اولیه با فرمانداری گرگان برای خروج ساختمان فرمانداری از مکان فعلی انجام شده و با سازمان جهاد کشاورزی استان نیز صحبت کردیم که 5 هکتار از اراضی این سازمان تبدیل به پارک شود و در عوض شهرداری برای این سازمان مکان اداری بسازد .

وی تصریح کرد : طبق مصوبه شورای ترافیک کشور قرار شده 4 تا تقاطع در افق میان مدت در شهر گرگان احداث شود : 1) تقاطع اتصال بلوار  افسران به میدان بسیج   2 )  تقاطع اتصال بلوار شهید کلانتری به میدان بسیج  3) تقاطع غیر همسطح چاله باغ  4) تقاطع بلوار کاشانی و جرجان که باید از سال 97 تا سال 1400 ساخته شود .

شهردار گرگان اضافه کرد : سامانه اتوبوس رانی بی آر تی در افق میان مدت جزو مصوبات شورای ترافیک کشور است که توسط وزیر به ما ابلاغ شد ، این سامانه در دو خط انجیراب – جرجان و ناهارخوران – ترمینال با الویت اولی انجام خواهد شد .

دادبود بیان کرد : در صورتی که اجرای طرح بی آر تی در طرح میان مدت اجرایی شود خیابان امام خمینی (ره) گرگان تبدیل به پیاده راه می شود اما باید اجازه دهیم که مطالعات بی آر تی تمام شود .

وی با بیان اینکه پارک ویژه معلولین در خیابان جانباز 36 به مناقصه گذاشته شده ، تاکید کرد : در مکان فعلی چهارشنبه بازار گرگان پروژه گردشگری راه می افتد و مکان فعلی این بازارچه به جای دیگری منتقل می شود .

دادبود یادآور شد : موسسه ملل آکواریوم و پارک آبی در زمین 6.7 هکتاری در کارخانه رب کمربندی که متعلق به خودش می باشد را خواهد ساخت و حدود 100 تا نیمکت توسط خیرین ساخته شده و اولین خانه فرهنگ نیز در سطح شهر گرگان توسط خیرین انجام می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.