1397-06-15 18:31
3213
1
56731
محمدزاده در گفت و گو با گلستان ما عنوان کرد :

تمدید سیرک بین المللی گرگان / ارائه بلیط نیم بها در دو شب آخر / بازدید نزدیک به 30 هزار گرگانی

مدیر سیرک بین المللی گرگان با اشاره به تمدید آن تا 18 شهریور گفت : در دو شب آخر یعنی  شنبه 17 و یکشنبه 18 شهریور ماه به مردم گرگان و علاقه مندان بلیط نیم بها ارائه می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ جواد محمدزاده مدیر سیرک بین المللی گرگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گلستان ما اظهار کرد : سیرک بین المللی گرگان که قرار بود از 15 مرداد تا 15 شهریور ماه برقرار باشد تا 18 شهریور ماه تمدید شد .

محمدزاده علت این تمدید را استقبال خوب شهروندان گرگانی عنوان کرد و گفت : در این دو هفته اخیر میزان استقبال از سیرک زیاد شده و به نظر می رسد با تبلیغات خوب و کیفیت برنامه ها علاقه مندان بیشتری برای دیدن سیرک در شبهای آتی مراجعه کنند .

وی تصریح کرد : در دو شب آخر سیرک که شنبه 17 و یکشنبه 18 شهریورماه می باشد ، بلیط نیم بها به مردم عزیز گرگان اهدا خواهد شد .

محمد زاده ادامه داد : تبلیغات نه چندان خوب اولیه و جانمایی نامناسب باعث شد تا این سیرک در روزهای ابتدایی با استقبال مواجه نشود اما هر چه جلوتر آمدیم مردم بیشتری متوجه برنامه های با کیفیت سیرک شدند و مراجعات بیشتر شد .

مدیر سیرک بین المللی گرگان با اشاره به جای خالی خنده در سبد خانوار خاطرنشان کرد : در این روزهای دشوارو سخت معیشتی این سیرک بهانه ای شد تا مردم ما دو ساعت فارق از دنیای مجازی در کنار خانواده فرصتی برای شاد بودن را تجربه کنند .

photo 2018 09 06 11 13 37 2

محمد زاده حضور هنرمندان بین المللی در گرگان را فرصتی مناسب برای همه  دستگاهها خصوصاً  شهرداری گرگان جهت انجام فعالیتهای فرهنگی اجتماعی و ارتباط با مردم دانست و افزود : روزانه بین 700 الی 1000 نفر از این جشنواره بازدید کردند که در این یکماه و چند روز این رقم حداقل  به 30 هزار نفر خواهد رسید.

وی تاکید کرد : رضایت مندی بالای شهروندان البته با احترام به منتقدین،  می تواند زمینه ساز اقداماتی از این قبیل برای بهبود نشاط اجتماعی و بالا بردن فرهنگ شادی در جامعه شود و انتقال این میزان از شادی و نشاط به جامعه می تواند بازخوردی شایسته و در خور شأن  شهروندان فهیم گرگانی برای داشتن شهری با نشاط و شهروندان مشارکت پذیر به همراه داشته باشد.

 مدیر سیرک گرگان به بازیگران آن اشاره کرد و گفت : ماکسیم اهل رومانی با سابقه فعالیت 15 ساله آکروبات باز و بندباز در نقش اسپایدرمن ، سزار که از هنرمندان بین المللی ایران است و مدرک سیرک های بزرگ روسیه ، ترکیه و ایتالیا و ... را دارد ، فیدل به همراه پشمک ، محمد (پرتاب اره موتوری)به همراه برادرش آرتین که قرقره مرگ آیتم آخر را انجام می دهد همگی از بازیگران این سیرک هستند .

photo 2018 08 08 03 32 04

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید حسین موسوی

کاری است عالی ولی خدا وکیلی نگید بین اللملی چون تمام بچه ها علیرغم انتخاب اسامی چون سزار و ماکسیم ایرانی یا کارهایشان در حد کارهای عالی ایرانی است اونها که سیرک بین اللملی دیده اند می دانند که این سیرک در هیچ بابی بین اللملی نیست نه صحنه آرایی و نه کارهای انجام شده پخش چند آهنگ با کیفیفیت هم کار رو بین اللملی نمی کنه دشایسته بود تا همون سیرک ایرانی با حضور مهمانان مدعو ذکر می شد ..........

0
0
پاسخ
1397-06-17 04:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.