1396-10-22 08:14
1097
0
49043
نماینده ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان

علمای دین باید وحدت آفرین باشند / باید تلاش کنیم تا وحدت مدنظر امام خمینی(ره) و امام خامنه ای در جامعه متجلی شود

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی گفت: سعی ما بر این است که در هم اندیشی ها با علما بتوانیم منشا خیری برای جامعه باشیم و در این جلسات باید موضوع وحدت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان در مشهد مقدس با بیان اینکه عالم به دین باید عامل به دین نیز باشد، گفت: در مسیر اعتلای اهداف انقلاب اسلامی علما نقش مهم و برجسته ای دارند و همه باید تلاش کنند تا وحدتی که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) همواره به آن تاکید دارند در جامعه متجلی شود.

وی افزود:علمای دین باید وحدت آفرین باشند و سعی ما بر این است که در هم اندیشی ها با علما بتوانیم منشا خیری برای جامعه باشیم و در این جلسات باید موضوع وحدت مورد توجه قرار گیرد.

 رعایتی به وحدت بین شیعه و سنی اشاره کرد و تاکید کرد: خوشحالیم وحدت و یکدلی و هم نوایی در بین علمای دین وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان امنیت را یک نعمت بزرگ برشمرد و افزود: وقتی جنگ سوریه به اتمام رسید خسارات و جنایات داعش آشکارتر شد که چه خانه هایی و چه سرهایی بریده شده است.

وی هدف از این سفر معنوی را تقویت اخوت وبرادری و همچنین وحدت شیعه و سنی و بازدید از اماکن مذهبی برشمرد.

رعایتی در پایان تاکید کرد: این اتفاق برای اولین بار نیست و پیش از این بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان علمای شیعه وسنی را به شهر مقدس، قم، جمکران و شهر بسطام جهت بازدید از آرامگاه عارف نامی بایزدید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی اعزام کرده بود./ خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.