1396-10-21 07:06
1236
0
48989
حجت الاسلام حقی در همایش امنیت ، اقتدار و پیشرفت در گرگان :

ریشه آشوبهای اخیر ایران ، شکست سنگین آمریکا در منطقه است / پادزهر حوادث اخیر ، حل مشکلات معیشتی مردم است

دادستان مرکز استان گلستان گفت : اگر چه حل مشکلات معیشتی حق مردم است و باید به قشر متوسطی که پای نظام ایستاده توجه شود اما مردم بابت مباحث اقتصادی نظام را معامله نخواهند کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان در همایش امنیت ، اقتدار و پیشرفت در هیئت حیدریون شهرستان گرگان اظهارکرد: سابقه دشمنی های آمریکا با مردم ایران به کودتای 28 مرداد 32 و قبل از آن باز می گردد و اسنادی که بعد از کودتا منتشر شد ، دست های پیدا و پنهان امریکا را بر ملا کرد و بعد از آن نیز در مقولاتی چون کاپیتولاسیون با حمایت های بی پرده از رژیم پهلوی به دنبال منافع گسترده خود بود که این موارد از چشم تیزبین امام خمینی (ره) دور نماند .

حجت الاسلام حقی افزود: آمریکا حتی تا شب انقلاب و بعد از آن هم از شاه حمایت کرد و بعد از آن در غائله های مرزی ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، واقعه طبس ، کودتای نوژه و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس نیز ایفای نقش کرد و تمام این سالها سعی داشت از راه دشمنی با مردم ایران وارد شود .

حوادثی که اخیرا در کشور ما اتفاق افتاد عجیب نیست

وی تصریح کرد : با این همه سوابق ددمنشی و دشمنی آمریکا با ایران حوادثی که اخیرا در کشور ما اتفاق افتاد عجیب نیست وآمریکا بعد از پناهندگی سیاسی به منافقین همواره با صداهای داخلی آنها هماهنگ شده که در قضایای کوی دانشگاه وقتی احمد باطبی به آمریکا فرار کرد مستقیما به ریاست جمهوری آمریکا راه یافت و این نشان می دهد که پشت صحنه واقعی کیست .

دادستان مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد : در فتنه 88 هم آمریکایی ها با تریبون رسمی از فتنه گران حمایت کردند و دلیلش هم این بود که می خواستند از صدور انقلاب امام جلوگیری کنند ، انقلابی که توانسته بود به مصر برود ، مصری که پیمان کمپ دیوید را امضا کرده بود اما اخوان المسلمین و جماعت الاسلامیه از امام خمینی حمایت کرد ، در الجزایر ، نیجریه ، سودان ، تونس ، مراکش و ... نیز نهضت های مشابهی مانند ایران رخ داد .

یک فتنه 88 کافی بود نظام را ساقط کند

حقی بیان داشت : امام (ره) به ملتها یاد داد که با دست خالی هم می توان جلوی ظلم ایستاد اما استکبار که منافعش را در خطر می دید ناعادلانه و ددمنشانه جلوی انقلاب ایستاد و یک فتنه 88 کافی بود که نظام را از هستی ساقط کند اما 9 د انقلابی دیگر شد و آنهایی که از ابعاد فتنه مطلع هستند می دانند که چه اتفاقی افتاد و نقش مقام معظم رهبری که انقلاب را دوباره متولد کرد.

این مقام قضایی با اشاره به حوادث و تجمعاتی که در کشور رخ داد ، افزود : در سراسر دنیا چنین اتفاقات و راهپیمایی هایی اتفاق می افتد و مردمان آن کشورها علیه سلطه گران تظاهرات می کنند ، فرض کنیم در ایران هم عده ای با عقاید دیگر چنین کاری کردند اما ببینید رسانه های صهیونیستی با چه ابعاد و چه حرارتی این حوادث را منعکس کردند .

حجت الاسلام حقی گفت : چند تا اتفاق خوب در کشور اتفاق افتاد که متاسفانه دشمن به دنبال انحراف همان قسمت هاست که یکی از این موارد بحث اعتقاد به مهدویت است که رمز پیروزی و بقا تشیع می باشد اما امروز در ایران بهائیت با همراهی اسراییل به شدت تبلیغ می کند و پشتوانه مالی قوی دارند ، سوال اینجاست بهایئت که یک تفکر منحرف شیعه است در اسراییل یهودی چکار می کند ؟

212 کانال ماهواره ای فارسی زبان علیه ایران فعالیت می کند

حقی بیان کرد : تا سال پیش 145 کانال ماهواره ای فارسی زبان علیه ایران برنامه داشتند اما در حال حاضر تعداد این کانال ها به 212 رسیده است ، این شبکه های یهودی الاصل چگونه ایجاد و توسط چه کسانی اداره می شوند ؟ بنده چند ماه پیش یک سخنرانی در حسینیه سیستانی های گرگان انجام دادم که بلافاصله کانال ضد انقلاب آمدنیوز حرف بنده را تحریف کرد و دستگاه قضا البته جواب آنها را داد اما می خواهم بگویم با چه شدتی علیه ایران کار می کنند .

این مقام مسئول اضافه کرد : سیر دشمنی آمریکا با ایران یک خط دائمی است و تمام شدنی نیست ، همین حوادث اخیر ایران که شاهدیم رکس تیلرسون و دیگر اعضای دولت آمریکا اعم از دمکرات و جمهوریخواه از آن حمایت کردند و ترامپ هم در تویئتهای خودش افاضاتی داشته است ، فرح پهلوی هم می گفت که این بار نیز اطمینان دارم مردم بر سختی ها فائق خواهند آمد ، نمی دانیم چند بار این مردم انقلاب کردند ولی یادمان می آید یک بار انقلاب شد و آن هم زمانی بود که مردم خاندان منحوس پهلوی را از کشور بیرون انداختند .

برخی دروغ پردازی ها واقعا مضحک است

حقی با اشاره به دروغ پردازی رسانه ای در حواشی اخیر گفت : می گفتند شهر ایذه سقوط کرده و سپاه برای نجات شهر از راه دریا نیرو وارد کرده ، در حالیکه اینها آنقدر احمق هستند که نمی دانند فاصله ایذه تا دریا 350 کیلومتر است یا تصویری از آشوب های تهران را در روز ساعت 17:30 قیقه را نشان می دهد که آشوبگران به سمت بیت رهبری می روند در حالیکه همگان می دانند تهران ساعت 5:30 شب می شود ، یا راهپیمایی مردم بحرین علیه رژیم ظالم این کشور را بجای راهپیمایی مردم ایران نشان می دهند که واقعا مضحک است .

وی ادامه داد : در آشوبهای مردمی آمریکا در جنبش وال استریت یا همان جنبش 99 درصدی ، 700 نفر باداشت شدند و در جنبش بوستون نیز دهها نفر دستگیر شدند ، نقشه حوادث اخیر از آمریکا و انگلیس و پولش از کشورهای بی عقل حاشیه خلیج فارس و آدم کشی آن توسط سازمان منافقین در حالیکه در خود اسراییل هم جنبش های ضد دولت این کشور توسط گروههایی چون یهودیان ارتدوکس و یهودیان اتیوپی هایی به شدت سرکوب شده اند .

مردم عربستان انقلاب را از توئیتر آغاز کرده اند

دادستان گرگان با اشاره به نقش عربستان در تحریک آشوبهای ایران گفت : این کشور آنقدر درگیر بحران های داخلی است که محمد القحطانی که یک تئوریسین ضد رژیم عربستانی است گفته که مردم عربستان انقلاب را از داخل توئیتر آغاز کرده اند ، این کشور تا پارسال حق رانندگی به زنان نمی داد ، مضحک است که دم از حقوق بشر می زند و دلسوزی می کند که شورش ها را به داخل خاک ایران می کشانم .

حجت الاسلام حقی تاکید کرد : امروز همه کشورها حتی انگلیس ، فرانسه و آلمان هم مشکلات داخلی دارند اما متاسفانه یک عده در داخل کشور متوجه نیستند ، البته مقام معظم رهبری گفتند که  باآن عده که مطلع نبوده و تحت تاثیر هیجانات به خیابان آمده اند با رافت برخورد کنید که ما با جان و دل گوش می دهیم و به دوستانی که رسیدگی قضایی می کنند گفتیم که لحاظ کنند .

لیدرهای زیادی در گرگان دستگیر شدند

وی عنوان کرد : غائله در شهر گرگان تمام شد و لیدرهای زیادی را دستگیر کردیم که البته در این مسیر سخت سپاه و نیروی انتظامی و اداره کل اطلاعات هم کمک کردند و جای تقدیر دارد و اگر این افراد اندک اطلاعی از مباحث امنیتی داشتند چنین گزافه هایی نمی گفتند ، اینها در حالیست که من همان ابتدا به بچه های انتظامی و سپاه گفتم که حتی اگر کتک خوردید کسی را کتک نزنید و در این شبها برخی از بچه های ما مصدوم شدند و یکی از بازداشت شده حتی می گفت که قرار بوده به یک مامور انتظامی چاقو بزند .

می خواستند از ماجرای پرهام سوء استفاده کنند

دادستان مرکز استان گلستان یادآور شد : در حوادث شهر گرگان بدون حاشیه عمل کردیم اما عده ای می خواستند با استفاده زا ماجرای اختلاس شرکت پرهام مالباخته ها را به میدان بیاورند از ظرفیت آنها موج سواری کنند و مردم را علیه نظام بشورانند و در گنبد نیز می خواستند از مباحث قومیتی سوء استفاده کنند که با دستگیری لیدرهای این جریانات متوجه شدیم که برخی از آنها از آن طرف آبها خط می گیرند و واقعا با یک انگیزه ای به میدان آمده بودند .

ریشه آشوب های اخیر ایران شکست داعش است

حجت الاسلام حقی با اشاره به ماهیت حوادث اخیر ، ریشه این آشوب ها را شکست های پی در پی آمریکا در منطقه از جمله شکست داعش خواند و گفت : وعده ای که سردار سلیمانی عزیز مبنی بر پایان داعش تا 45 روز دیگر دادند و انجام شدن این وعده در حالیکه فرماندهان نظامی دنیا مات ومبهوت بودند باعث شد تا دنیا در شوک فرو برود ، چرا که غربی ها حتی به دروغ هم مدعی مبارزه با داعش بودند نمی توانستند این کار را بکنند اما سردار سلیمانی این لکه ننگ را از روی زمین پاک کرد .

0404

وی ادامه داد : شکست داعش برای کشورهای غربی مثل امریکا ، اسراییل و انگلیس و البته برای کشورهای عربی مرتجع منطقه پیام های مهمی داشت لذا بلافاصله بعد از شکست داعش برای اینکه اذهان عمومی را منحرف کنند بحث کردستان عراق را پیش کشیدند و بارزانی هم با یک شیب تند آمده بود تا اتفاقاتی را رقم بزند که حضور سردار سلیمانی در کردستان عراق فتنه را در نطفه خفه کرد و این موضوع باعث عصبانیت دوچندان آمریکا شد .

تجربیات زیادی از حوادث اخیر آموختیم

حقی بیان کرد : بعد از آن نیکی هیلی بحث موشکی که از یمن به عربستان شلیک شد را پیش کشید که این شو در سازمان ملل باعث شد تا کشورها به آمریکا بخندند و پس از آن نیز بحث پایتخت شدن بیت المقدس برای رژیم اسراییل پیش آمد و بحث یمن و ... تا خلاصه شکست داعش را از اذعان عمومی منحرف کنند اما این تجربیات ما را بیمه کرد و نظام را هم واکیسنه نمود و مباحث امنیتی و انتظامی زیادی یاد گرفتیم .

وی که در همایش امنیت ، اقتدار و پیشرفت در هیئت حیدریون گرگان سخنرانی می کرد ف گفت : جنگ ما با آمریکا تمام نشده است ، ما با آمریکا سر جنگ داریم و این جنگ ادامه خواهد یافت ، ما نباید خودمان طوری رفتار کنیم که بهانه دست ضد انقلاب بدهیم ، دولت باید به حل مشکلات معیشتی توجه بکند ، قشر متوسط که پای انقلاب ایستاده است با یک بادی سردی می کند ، پهلوی آنها مثل پهلوی برخی ها چرب نیست .

قضای القضات شهر گرگان بیان داشت : هی نگویید بی حجابی زیاد است ، به قول اقای قرائتی که بی حجابی زیاد نیست ، محجبه های ما داخل خانه هستند و من همیشه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفته ام که مدام نگویید فلان خیابان گرگان فلان است ، خود محجبه ها و متدینین به خیابان بیایند و رفت و آمد کنند ، ما در مشهد یک مدل موفق داشتیم که یک زمانی در پارک ملت بد حجاب ها می زدند و می رقصیدند ، بعد از آن قرار گذاشتیم که پنجشنبه ها متدینین همه به پارک بیایند ، بعد از چند وقت بدحجابی جمع شد .

مردم بابت مباحث اقتصادی نظام را معامله نمی کنند

حجت الاسلام حقی با اشاره به حماسه 13 دی مردم گرگان گفت : مردم خیلی حرف دارند و آمدند بگویند که اگر چه درد دارند اما پای نظام ایستاده اند و بابت مباحث اقتصادی نظام را معامله نمی کنند و این نکته را بدانیم که حکومت داری و حل مشکلات اقتصادی هم سخت است ولی تدبیر و تلاش می خواهد .

وی اضافه کرد : اولین راهکار تشکیل اتحادیه و تشکل هاست که باید به اینها میدان بدهیم تا اعتراضات صنفی در چهارچوب قانون و طبق قانون اساسی از طریق اینها گفته شود ، البته در شورای تامین استان گلستان چه در زمان استاندار سابق و چه فعلی به این امر اهتمام شد اما باید بیشتر شود .

پادزهر حوادث اخیر پاسخگویی به مردم بابت مشکلات معیشتی است

حقی با اشاره به اینکه فتنه های مختلفی را پشت سر گذاشته ایم و درس عبرت گرفته ایم ، افزود : پادزهر حوادث اخیر پاسخگویی به مردم بابت مشکلات معیشتی است ، قشر مستضعفی که پای انقلاب ، تظاهرات و جنگ و .. است نباید فراموش شود ،

وی افزود : 40 سال پیش آمریکا را از کشور و سال 96 از منطقه بیرون کردیم و  ان شاء اله این تفکر استعماری را از قاموس ادبیات سیاسی دنیا با ظهور منجی عالم بشریت امام زمان محقق خواهیم کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.