1396-10-18 16:56
840
0
48896
جعفر گرزین در گفتگو با گلستان ما :

در حوادث اخیر انقلاب اسلامی بعثتی دوباره یافت / تحرکات اخیر تلنگری برای مبارزه واقعی با فساد بود

فرماندار اسبق گرگان گفت : نگوییم فتنه گران در آشوبهای اخیر مثل سال 88 لیدر نداشتند ، رهبری این حرکت خزنده توسط رهبران استکبار جهانی بود و آنهایی که ناراحت شدند .

به گزارش گلستان ما ؛ جعفر گرزین فرماندار اسبق گرگان در خصوص وقایع اخیر به خبرنگار گلستان ما گفت : خدا را شکر که یک بار دیگر مکر دشمنان به خودشان بازگشت ، در خصوص آنچه که اتفاق افتاد برخی ها گفتند آشوبهای اخیر لیدر نداشت ، این برداشت بدی است چون بزرگترین قدرتهای دنیا و ایادی منطقه ای لیدر این برنامه بودند که از غرب کشور و از شهرهای ضعیف تر شروع و تا تهران کشیده شد و اولین عملکرد گسترده فضای مجازی با انگیزه دادن رسانه های صهیونیستی بود .

گرزین افزود : مردم باید بدانند آمریکا ، غرب و اسراییل دلش برای جوان ما نسوخته است که برای آنها فیلم مجانی پخش می کنند یا اینکه از طریق تلگرام با دنیا ارتباط رایگان می دهند  و این موارد برای دلگرمی جوانان نیست ، اینها برای خوراک و طعمه دادن به جوانان بود که آنها را نسبت به نظام آزمایش کنند و تا حدی موفق شدند .

وی تصریح کرد : کسانی که زیر 25 سال دارند و نه جنگ و انقلاب و نه خشم و خونریزی صدام و نه کشتار منافقین را دیدند و نه موشک باران ایران دوران جنگ ، اینها کسانی بودند که تحت تاثیر یک کار آزمایشی قرار گرفتند که باید بدانید این کار را با الهام از حرکت های براندازی مخملین بوده ،شروع شد که نشان دهنده اینست که پس پرده چیست .

فرمانده اسبق سپاه گرگان با بیان اینکه هر کس خودش را در آیینه ببیند این حرکت وحشتناک و پرهزینه ای بود ، تاکید کرد : بعد از حضور مردم در صحنه الان دلمرگی گرفتند سران عربستان و پژمرده شدند صهیونیستها و ترامپ نیز ناکام ماند .

 نگوییم مثل سال 88 لیدر نداشتند

گرزین خاطرنشان کرد : نگوییم مثل سال 88 لیدر نداشتند ، رهبری این حرکت خزنده توسط رهبران استکبار جهانی بود و آنهایی که ناراحت شدند .

وی ادامه داد : اما جوانهای ما باید به خودشان بیایند و بدانند این مردم بودند که صحنه را عوض کردند و حیات مجدد و بعثت مجدد در کشور و انقلاب ما روی داد و جمهوری اسلامی یک جلای دیگری گرفت و این مسئله به نفع خود مردم بود ، چه اینکه مقام معظم رهبری هنوز صحبتی نکرده و گفته من بعدا حرفهایی دارم که خواهم گفت .

 فرماندار اسبق گرگان خاطرنشان ساخت : در شهرهای مختلف جوانها و مردم وارد شدند و به نظر من دشمن ناکام شد و یک تجربه ای بدست آمد برای دست اندر کاران نظام و یک تودهنی خوردند که تا 10 سال دیگر هیچ ابزاری برای فتنه گری ندارند چون در حرکت اخیر دشمنی شان را ثابت کرده و ثمره ای جز رسوایی نداشتند .

گرزین با بیان اینکه این شرایط خزانی بود برای بدخواهان نظام و بهاری بود برای دوستداران نظام در آغاز زمستان ، بیان کرد :  البته این حرکت برکاتی هم داشت و آن همدلی بود ، نگوییم همه آنهایی که به خیابانها ریختند آمریکایی یا اسراییلی بودند ، برخی از این افراد فریب خوردند و لذا برداشت بد نکنیم و از مسئولین می خواهم که با گذاشتن کلاس های تبیینی آنها را اگاه سازد .

فردی که گفت پول گرفته تا فحش بدهد ، این مزدور است 

وی گفت : البته کسانی هم بودند که سن و سال بالا داشته و تحصیلکرده بودند ، این افراد حساب شده و آموزش دیده بوده و بصورت لیدرهای محلی بصورت پراکنده در شهرها کار می کردند ، فردی که گفت پول گرفته تا فحش بدهد ، این مزدور است .

گرزین یادآور شد : این قضایا یک تلنگری به دولتمردان است که با فساد مبارزه کنند ، اگر برادر رئیس جمهور گناهی ندارد چرا دستگیرش کردند و اگر دارد که محاکمه اش کنند . اگر زمان بازداشت دل درد گرفت چرا خوب شد و محاکمه نشد ، ضمن قدرشناسی از قضات خوب و مقتدر اما این نکته را بگویم که سیاست عدم برخورد با مفاسد در سطوح مختلف جزو دغدغه های مردم است که باید حل شود .

احمدی نژاد دشمن شاد کن نباشد

فرماندار اسبق گرگان با اشاره به اینکه پدیده تخم مرغ و گرانی آن توجیه ندارد  و باید برنامه ریزی می کردند ، گفت : آقایونی که وعده دادند 100 روزه مشکلات را حل می کنند باز نگویند بعد از 5 سال که تقصیر دولت گذشته است ، ما از مواضع امروز احمدی نژاد رنج می بریم و به ایشان می گوییم که مردم برای این انقلاب خون دادند لذا حق ندارد فریادی بزند که شاد کننده دشمن و منافقین باشد

جعفر گرزین بیان کرد : معضل بیکاری و نابسامانی ها در استان وش هر هست ، نماینده ها نخوابند ، در این شهر مسئولین پار کار نیستند همانهایی که قول دادند و شعار دادند اما پای شماره هاشان نیستند .

وی تاکید داشت : اراده ملت بزرگترین قدرت برای یک حکومت است ، اگر بین مردم و جوانها ومسئولین فاصله بیفتد یعنی خواست دشمن اجرا شده است ،  اینها که با جک و لطیفه مقایسات نامقدس انجام داده و مقدسات را تخریب می کردند و از این طرف ما با فساد مبارزه نکردیم و اینها باعث ناامید جوانها می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.