1396-10-17 16:00
1228
0
48845
آیت الله علوی گرگانی:

مردم راه خود را از آشوبگران جدا کردند/ نوبت مسئولین است که به اعتراضات معیشتی مردم رسیدگی کنند

آیت الله علوی گرگانی ضمن محکوم کردن آشوب های اخیر، گفت: هنوز اعتراض های معیشتی مردم پابرجاست امیدواریم مسئولین امر دلسوزتر نسبت به ملت خود را در برابر مشکلات مردم مسئول بدانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ آیت الله علوی گرگانی، مرجع عالیقدر تشیع در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن محکوم کردن آشوب های اخیر گفت: این حق قانونی مردم است که نسبت به مشکلاتی که برایشان پیش آمده اعتراض کنند.

وی افزود: اعتراض هم در حقوق شهروندی و هم در قانون اساسی به عنوان یک حق قانونی تعریف شده است و مردم از این طریق می توانند نسبت به مشکلاتی که دارند فریاد خود را به گوش مسئولین برسانند، اما در جریان اخیر دشمن از تجمع مردم در اعتراض به لایحه بودجه و مشکلات موسسات مالی سوء استفاده کردند.

آیت الله علوی خاطرنشان کرد: دشمن از موج اعتراض مردم سوءاستفاده کرد و متاسفانه با لیدرهایی که از قبل برنامه ریزی شده بودند بر موج اعتراض مردم سوار شدند و جریان را سمت خرابکاری و آشوب کشاندند.

این مرجع عالیقدر شیعه با اشاره به همت مردم در جانبداری از انقلاب اسلامی، متذکر شد: مردم وقتی متوجه موج سواری دشمن بر اعتراض های معیشتی شدند راه خودشان را از آنان جدا کردند و در 13 دی در یک حرکت عمومی خودجوش در شهرهای مختلف به خصوص شهرهایی که در انها اغتشاشات بیشتر بود این خرابکاری ها را محکوم کردند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: مردم در 13 دی با آمدن به میدان ندا دادند که پای انقلاب اسلامی و پشت سر رهبری معظم این انقلاب و خون پاک شهدا ایستادند و نخواهند گذاشت ضربه ای به این آرمان های پاک وارد شود.

وی متذکر شد: طبیعتا اعتراض های معیشتی مردم هنوز جای خودش است، امیدواریم مسئولین امر گوش شنوا داشته باشند و اعتراض مردم را پذیرا باشند و دسلوزی خود را نسبت به ملت بیشتر کرده و خود را مسئول بدانند.

این مرجع عالیقدر شیعه ابراز کرد: ما این عمل و اغتشاشات را محکوم می کنیم و ان شاالله امیدواریم که در آینده هر چه عزت و شکوت مردم ما بیشتر شود و دشمنان ما خوار و زبون بشوند.

آیت الله علوی گرگانی در پایان تصریح کرد: دشمن تصمیم داشت اغتشاشات را گسترده کند اما با مدیریت مسئولین نظامی و انتظامی این موضوع در نطفه خفه شد و نقشه های آنان نقش بر آب شد، ان شاالله خدا در تمام موارد ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.