1396-10-17 13:03
1092
0
48781
حجت الاسلام حقی عنوان کرد :

بازداشت 170 نفر در تجمعات اخیر گرگان / تعدادی لیدر دستگیر شدند که جرم شان سنگین است / با آشوبگران مماشات نخواهد شد

دادستان مرکز استان گلستان با اعلام بازداشت 170 نفر در آشوبهای اخیر شهر گرگان گفت : با بر هم زنندگان نظم عمومی و اقدام کنندگان علیه امنیت ملی هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان صبح امروز شنبه 16 دیماه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : در تجمعات و اغتشاشات اخیر علیه نظام ، نظم عمومی و امنیت ملی در شهر گرگان حدود 170 نفر بازداشت شدند .

حجت الاسلام حقی افزود: همه این افراد با طی روند قانونی و صدور قرار روانه زندان شدند که تعدادی از آنها با آوردن وثیقه آزاد شدند و البته تعدادی نیز هنوز در زندان هستند تا به جرم آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: از این تعدادی که دستگیر شدند تعدادی لیدر بودند که قطعا جرم آنها سنگین تر بوده و مجازاتهای سنگین تری نیز برای آنها در نظر گرفته می شود .

دادستان مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد : افرادی که در خیابان اقدام به شعار و تخریب اموال عمومی و دولتی کرده به جرائم آنها بطور مجزا رسیدگی خواهد شد .

حقی تاکید کرد: هیچگونه مماشاتی با بر هم زنندگان نظم عمومی و آسایش مردم در کار نیست و همانطور که بارها گفته ایم امنیت مردم خط قرمز ماست و هیچگونه مسامحه ای با این افراد در دستور کار نیست و به جرم تک تک این افراد رسیدگی خواهد شد .

وی در پایان بار دیگر خانواده ها را به دقت بیشتر در خصوص رفتار فرزندان توصیه کرد و گفت : پدران و مادران نقش خود را در کنترل و آگاهی بخشیدن به فرزندان ایفا کنند و رفتارهای اجتماعی مثبت و پرهیز از هنجارشکنی را به آنها بیاموزند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.