1394-03-19 19:36
5264
44
15903
حاشیه های نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛

بابایان : نقد ها از دانشگاه علوم پزشکی گلستان کودکانه است / ما دو صد گوش بودیم و نیم زبان!

نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز با حاشیه هایی همراه بود.

 
به گزارش گلستان ما به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از گرگان؛ نشست خبری معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان به منظور ارائه گزارش پروژه‌های تمام شده سال 93 و ارائه برنامه‌های عمرانی سال 94 این دانشگاه ظهر امروز با اصحاب رسانه استان برگزار شد.
 
علی عموزاد مهدیرجی معاون پشتیبانی دانشگاه در پاسخ به پرسشی مبنی بر جلوگیری از زیرمیزی‌های جامعه پزشکی استان، ابراز داشت: اصلا چیزی به نام زیرمیزی ریشه کن شدنی نیست اما دانشگاه با قدرت با موارد احتمالی برخورد خواهد کرد ضمن اینکه در تدبیر پرداخت به موقع حقوق متخصصین این نیاز کمتر شده و دریافت زیرمیزی کاهش قابل توجهی را داشته است.
 
عموزاد که در ابتدای نشست از بهره برداری حتمی تمامی پروژه‌های عمرانی 94 تا پایان سال خبر داده بود در پاسخ به پرسشی که طرح احداث مرکز جامع سلامت دلند رامیان در مرحله اخذ پروانه است چگونه در فرصت باقی مانده پایان می‌پذیرد نیز عنوان کرد: مسائل حقوقی این قضیه حل شدنی است و اخذ پروانه و شروع کار همزمان خواهد بود.
 
ما دو صد گوش بودیم و نیم زبان
 
معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در رابطه با حواشی بعد از سفر وزیر بهداشت به استان و گلایه از فعالیت هیات رئیسه این دانشگاه گفت: ما در تمام مدت فعالیت خود تلاش کردیم به همه دغدغه‌ها با دو صد گوش و نیم زبان جواب بدهیم اما نگاه همه ما از ریاست دانشگاه تا مسئولان ذیربط برنامه محوری و پرهیز و اجتناب از حاشیه‌هاست.
 
وی با بیان اینکه نقد عالمانه و جدی را می‌پسندیم، تصریح کرد: دانشگاه به حاشیه سازی توجه ندارد در غیر این صورت نمی‌توانست نقشه راه سلامت را تدوین و تفاهم نامه‌های متعدد با واحدهای تابعه منعقد کند.
 
عموزاد مهدیرجی همچنین گفت: خواهش می‌کنم نقد عالمانه کنید و رویکردتان این نباشد که به سمت حاشیه سازی حرکت کنید و بگذارید حل مشکلات مردم در میدان باشد.
 
نقد کودکانه نکنید
 
در ادامه همین موضوع، بابایان مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز اذعان کرد: بنده 12 سال سابقه فعالیت رسانه ای دارم و همیشه اصل ما در این سال‌ها بر مبنای صداقت و کار حرفه ای بود و از زمانی که مسئولیت روابط عمومی دانشگاه به بنده واگذار شده درب مراکز تحت نظر دانشگاه را به روی همه خبرنگاران باز کرده ایم که این امر مورد حمایت ریاست دانشگاه است.
 
وی با اشاره به نقدهایی که به صورت شعار در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد هنگام سخنرانی نوه امام داده می شد، گفت: این موضوع یعنی فضای نقد باز است و ما نیز آماده پذیرش هر نوع نقد و اشکال هستیم اما امام علی (ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند اگر از یک مدیری همه تعریف کنند یا دیکتاتور و یا اهل نفاق و چاپلوسی است.
 
بابایان اضافه کرد: بله در سفر وزیر بهداشت چند تن از همکاران آمدند و خواستند در شرایطی که سفر وزیر خیرخواهانه و تنها برای عمل چشم بود با ایشان دیدار داشته باشند در حالیکه خود ما نیم ساعت وقت دیدار داشتیم اما انتظار ما این است در حال حاضر که بنا بر وظیفه مجموعه دانشگاه و نیاز مردم کارهای بزرگی در بخش سلامت جامعه در حال اجرا است نقدهای خود را از حالت کودکانه رشد دهیم و اگر یقه می‌گیرید یقه ما را برای بیمارستان‌ها بگیرید ولی در عین حال ما همواره پاسخگوی نقدها خواهیم بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دوست

با سلامجناب آقای بابایان نقد کودکانه ببین چه کسی از نقد کودکانه حرف میزند چند تن از همکاران شما در همون دانشگاه از عملکرد شما انتقاد کردن چه بلایی سرشون اومد اگه نقد نقد کودکانه بود پس این دوستان چگونه به واحدهای مختلف منتقل شدن شما که طاقت شنیدن نقد را ندارید.چرا فکر میکنید همکاران شما از دریافتی هایی که تحت عنوان طرح تحول میگیرد خبر ندارند؟چرا فکر میکنید همه چشم و گوششان را به روی مسائل دانشگاه بستند؟بهار نزدیک است...

0
0
پاسخ
1394-03-20 03:01
حسین

آقای بابایان شما طاقت شنیدن حرف حق و پیشنهاد رو ندارید اونوقت میگید ما انتقاد پذیریم . جای تاسف داره برایحضرتعالی خودت همیشه ادعای ایجاد فضای باز و گفتمان رو داشتی ولی الان با گرفتن ماهیانه میلیونها تومان مزایا ... همه چیز رو فراموش کردی و یک دفعه صد درجه تغییر عقیده دادی ...... بعدشم کارمندان درخواست یه جلسه پرسش و پاسخ با رئیس دانشگاه و معاون توسعه رو دارند چرا برگزار نمیکنید ..... آیا این ترس از انتقاد نیست ......

0
0
پاسخ
1394-03-20 03:27
احمد

برادر بابایان .... خواستن علت آوردن رئیس بازرسی دانشگاه از آموزش و پرورش بهشهر با دارا بودن 12000 نفر پرسنل با تخصصهای مختلف انتقاد کودکانه است ..... یا اینکه چرا حضرتعالی با مدرک لیسانس کشاورزی 4 تا پست کلیدی تو دانشگاه داری انتقاد کودکانه است ..... . میگن زمانیکه اسکندر ایران رو فتح کرد .... غروب بعد از اینکه تخت جمشید رو اتش زد ...مشاور داریوش سوم رو خواست گفت جناب مشاور در ایران با این وسعت پهناور و این همه عالم ، دانشمند، سیاستمدار چطور باید حکومت کرد . مشاور داریوش به اسکندر گفت : سردار شما 2 کار باید بکنید .اول اینکه آدم های ضعیف رو در پست های مهم بذاری چرا که تا آخر ازت پیروی میکنند و حرف نمیزنند ... ولی آدم های بزرگ را یا باید به کارهای کوچک بذاری یا کلآ از کار برکنار کنی مطمئن باش یا از این مملکت خواهند رفت یا گوشه نشینی اختیار میکنند ... گویا شرایط دانشگاه اینه الان..... از تجربه تاریخ خوب استفاده شده !!!

0
0
پاسخ
1394-03-20 06:30
تقی

جناب بابایان یه جلسه پرسش و پاسخ با رئیس دانشگاه علاج کاره .....

0
0
پاسخ
1394-03-20 06:31
صادق

با سلام ، ضمن تشکر از سایت محبوب گلستان مااقای ... اصلاٌ سابقه مدیریت اجرایی نداشته فقط از زمانی که امده دانشگاه را ملتهب کرده و هنر ایشان بی انگیزه گی پرسنل بوده شما اگر ریگی به کفش تان نبود اجازه میدادید پرسنل در مراوه تپه با وزیر ملاقات کنند چرا اینقدر شهامت ندارید که بعد از ان کتمان کردید و به همه گفتید ما جلوی کسی را نگرفته ایم ! از دیگر هنرهای بعضی ها تشکیل برخی پرونده های کذبی بود که برای زیر پا کشی برخی همکاران محترم درست میشد . ای مسلمونا از خدا بترسین .

0
0
پاسخ
1394-03-20 06:50
صادق

سلام و تشکر من شنیده ام که 20 نفر از پزشکان متخصص و عمومی که غالبا از مدیران دانشگاه بودند چند روز قبل نشستی با آقای استاندار دلسوز و مردمی داشته اند و افراد حاضر ترکیبی از اصولگرایان و اصلاح طلبان بوده اند که همه انها از آقای استاندار تقاضای تغییر مدیریت در دانشگاه را داشته اند ...تا دوباره دانشگاه محیط خدمت و فرهیختگی باشد .لطفا اگر کسی باور ندارد یک سری به بیمارستان صیاد و 5 اذر بزند تا بی انگیزه گی پرسنل را حس کند .

0
0
پاسخ
1394-03-20 06:59
صادق

با سلام لطفا یکی به داد دانشگاه برسد اینجا صحبت مرگ و زندگی است من نمیدانم چرا دستگاههای نظارتی سکوت کرده اند شما فکر کنید زن و بچه خودتان مریض شده و به بیمارستان منتقل شده ایا حاضرید با پرسنل بی انگیزه روبرو شوید ؟ این نیازی به اثبات ندارد شما بصورت گمنام به یکی از بیمارستانها مراجعه کنید بعد حتما به داد دانشگاه میرسید ؟

0
0
پاسخ
1394-03-20 07:03
مظلوم

با سلام شماها برای بدست آوردن قدرت دست به هر کاری میزنید نقد از اینکه پک بیمارستان 5 آذر کیفیت نداشت چه بلایی سر فرزند شهید اوردید ایشان فقط نقد کرد ( البته نقد کودکانه! )آن وقت میگوید نقد کودکانه نکنید یا اینکه تمام دستگاه های تجهیزات پزشکی خریداری شده در زمان شما همه بی کیفیت بوده و رییس واحدهای درمانی ان را فقط بیان میکنند آن وقت شما لغو ابلاغ میکنید آقایان شرم کنید اینجا صبت مرگ و زندگی محرومین جامعه است

0
0
پاسخ
1394-03-20 07:13
رضا

سلامجناب آقای بابایان شما طاقت شنیدن انتقاد را ندارید چه کسی از نقد کودکانه صحبت میکند اگه ... شما به بعضی از دوستان نبود ، الان این پست و جایگاه را هم نداشتید شما جز عوامل اصلی ... در دانشگاه می باشید و با خراب کردن میانه بین دوستان توانستید به این جایگاه برسید شما با سیاست بازی به اینجا رسیدید.. نه بر حسب توانمندی و شایسته گی خودتان ..آقای بابایان با فرا فکنی و ... راه به جایی نمی برید ...اگه راست میگوید جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان بگذارید تا ببینید چه نقدهای بر دانشگاه و شما و عملکردتان وجود دارد .هر چند مانند اردبیهشت ماه سال گذشته سوالات سانسور میشود و بیشتر بی اعتمادی بین کارکنان به وجود می آورید . شما فقط به فکر منافع خودتان هستید و از پولهای میلیونی که میگیرید نمی توانید دست بردارید ...خدا به داد دانشگاه و کارکنانش برسد.....

0
0
پاسخ
1394-03-20 07:40
ali

ای بابا از ادم های کوته بین و تنگ نظر دیگه بیشتر از این انتظار داشتن خطا است این افراد که خود افکار کودکانه دارند همه انتقاد ها را کودکانه در نظر میگیرند و با استفاده ابزاری از دین و معصومین دینی میخواهند به تاخت و تازهای خود همچنان ادامه دهند حال که این یک خواب خوش و خیال واهی بیش نمی باشد نکته مورد توجه این است که دوستان عزیز می بایست انتظاراتشون را از این گونه افراد کمتر نمایند اصلا این افراد مگه اهل شفاف سازی هستند که اذعان میدارند پای رسانه ها به دانشگاهها باز شده مگر رسانه های تحت امر خودشون رو مد نظر دارند

0
0
پاسخ
1394-03-20 07:44
محمود

سلامجناب آقای عموزاد راست گفتید که دو صد گوش بودیم و نیم زبان اما ای کاش نیم گوش بودید و دو صد زبان...شما با داشتن گوشهای زیاد در دانشگاه هرگونه انتقادی که به شما و عملکردتان بود با یک اشاره شما به حراست و بازرسی همچون برخوردی با کارکنان میشود که هیچ جا نگفتند و هیچ جا هم ننوشتند . جنابعالی با ایجاد رعب و وحشت باعث میشودید که کارمند تمام سوابق کاری خود را فراموش و درخواست جابجای به بدترین جای استان را بکنند ..بله شما دو صد گوش بودید و نیم زبان اما حیف که دوستان نزدیکتان نیز از عملکردتان ناراضی هستد و شما گاها آبروی دیگران را بردید تا ... و خداوند جای حقی است اولین انتقادی که به عملکرد شما وارد است گذاشتن آقای بابایان به عنوان مسئول روابط عمومی که لیسانس مرتع و آبخیزداری دارد و دادن مسئولیت های مهم و حساس به ایشان که توانمند و شایسته گی آن را ندارد چه برسد چرخاندن دانشگاه...شما برای منافع خودتان دانشگاه و دوستان خود را فدا کردید مگر انتخابات مجلس شورای اسلامی چی دارد که شما حاضرید برای آن همه کار بکنید..خداوندا همه ما را به راه راست هدایت کن.

0
0
پاسخ
1394-03-20 08:08
تقی

آقای بابایان .... بیمارستان صیاد تخصص چیه ...داخلی یا جراحی .... آیا مردم عامه توجیح هستند که شکستگی یا جراحی رو نباید ببرند بیمارستان صیاد یا یک مورد داخلی رو نباید بیمارستان 5 آذر ببرند .... آیا تفکیک تخصصها در دو بیمارستان به نفع مردمه .... ....یه روز در بیمارستان صیاد مریض داشتم یکی از خدمه های بیمارستان دست خودشو شدید بریده بود ... در کمال تعجب دیدم که پزشک کشیک گفت این خانم باید بره 5 آذر ممکنه که رگهای دستش آسیب دیده باشه و نیاز به بخیه داشته باشه ..... تعجب کردم از این موضوع که در بیمارستان صیاد جراحی انجام نمیشه ...حالا بیچاره مردم که این موضوع رو نمیدونن و مریضشون رو میارن صیا د بعد بهشون میگن باید برید 5 آذر .....چه شو از بیمارستان صیاد تا 5 آذر ..... حالا شما بگو از بیمارستانها بگید

0
0
پاسخ
1394-03-20 09:42
مشفق

سلام بر همه - " وقتی فاصله بین رهبری در مدیریت و غیر آن یک دروغ فاصله است. دروغ کیلویی گفته میشود یعنی نیازی به رهبری و نفوذ در مدیریت ندارند و خفقان جای نفوذ بر دلها را میگیرد. "متاسفم که اگر احساس مشکل از خودشان نمی کردند چرا یک مدیر ایثارگر منتسب به 8 شهید و با سابقه درخشان کاری که به صبوری هم معروف بوده است، حداقل مثل سایر مردم و مراجعین به محوطه حیاط بیمارستان راه ندادند تا پس از سه ساعت تحقیر و جلوگیری با دخالت آیت الله نورمفیدی مجبور به راه دادنش شوند ولی باز هم دروغ و فشار را چاشنی فضای دیکتاتوری در مدیریت شان کنند و پس از 8 ساعت انتظار در حالیکه کارمندان دیگر و مراجعین عادی با وزیر محترم اجازه صحبت داشتند ولی چنین مدیری را در محاصره نگه می دارند!!! عجب فضای بازی در مدیریت دانشگاه می بینیم !!!

0
0
پاسخ
1394-03-20 12:09
م م اش

خدا انشالله خودش جواب بی احترامی ها و ظلم هایی که به فرزندان شهدا می کنید رو بدهد . روزگار ... نزدیک ایت

0
0
پاسخ
1394-03-20 19:17
دانشگاه

جناب آقای بابایان درست است انتقاد از شما نقد کودکانه است چون خودتان به اندازه کودک برداشت دارید ...اما این همه کارمند از عملکرد شما ناراضی هستد نقد کودکانه است خیلی از کارمندان در دفتر شما در مورد عملکرد شما انتقادت کردند شما بجای اصلاح رفتارتان آنها را جابجا یا منزوی کردید...شما آقای بابایان دم از صداقت میزنید کدام صداقت ....شما که با حاشیه سازی برای خود جا و مکانی درست کردید دیگر چه میگوید چرا چند تن از همکاران برای بیان مشکلات شان این همه راه تا مراوتپه بیایند تا وزیر را ببینند مگر شما راه برای انتقاد گذاشته اید چرا یک جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان نمیگذارید .که ببینیم چقدر شما انتقاد پذیرید..حداقل شما دم از صداقت نزنید جناب آقای بابایان...........

0
0
پاسخ
1394-03-20 19:25
تبعیدی از اق قلا

خاطرم هست اون قدیما تمامی نشست های خبری رییس دانشگاه و معاونین که توسط آقای بابایان کارگردانی میشد در سالن همایش شهید آوینی حوزه ریاست برگزار میشد اما اگه یه سر برید به وبدای خبری دانشگاه علوم پزشکی عکس های نشست خبری دکتر عموزاد ببینید متوجه میشید در سالن کوچکتر مجاور اتاق رییس دانشگاه برگزار شده نتیجه اینکه تمامی خبرنگاران انتخابی آقای بابایان هستند و روز به روز از تعداد اونها کاسته میشود و این نشان از ترس آقای بابایان از قدرت رسانه و خبرنگاران و...هست پس مهندس نباتات عزیز دم از انتقاد پذیری و ورود خبرنگاران بصورت آزادانه نزن که حرفات ... ای بیش نیست

0
0
پاسخ
1394-03-21 02:35
محمود

احمد آقا احسنت..گویا سخن از دل ما میگویی..واقعا درسته...یه خسته نباشی هم به دوستان گلستان ما هم داشته باشیم...

0
0
پاسخ
1394-03-21 08:26
همراه

از طرز نوشته ات معلوم است که ادب اجتماعی را در نوشته است نمی توانی رعایت کنی چطور میتونی از هموطن خودت حتی مخالفت انتقاد کنی . بهتر است ابتدا نام خودت را اصلاح کنی و بعد اگر هدفت شفاف سازی است ادبیات خودت را تقویت کنی

0
0
پاسخ
1394-03-22 05:15
همراه

باید به سایت گلستان ما مرحبا گفت با این لجن ژراکنی ها که داره بوجود آورده ....... ماهیت شما ...ها برای خیلی ها روشن شده و بهتر است راه جاره ای دیگر فراهم نمائید

0
0
پاسخ
1394-03-22 05:18
همراه

فرهنگیان و فعالین اجتماعی استان نیدانند که کدورت شما با برادر بابایان بعلت اختاف مظر سیاسی تان است و الا آقای بابایان بعنوان یک فعال فرهنکی و اجتماعی لباقت مسئولیت های بیشتر از این را دارند ... شما فکری به حال خودتان بکنید .....

0
0
پاسخ
1394-03-22 05:20
دوست

[quote name="همراه"]باید به سایت گلستان ما مرحبا گفت با این لجن ژراکنی ها که داره بوجود آورده ....... ماهیت شما ...ها برای خیلی ها روشن شده و بهتر است راه جاره ای دیگر فراهم نمائید[/quote]دوست عزیز یه نگاه بندازی به تایید روی نظرات متوجه میشی مفی و مثبت کدوم حرف ها گرفته احتمالا شما هم اتاقی اقای مهندس نیستی اضافه کار این ماهت رو چند ساعت داد

0
0
پاسخ
1394-03-23 03:40
حاج علی

دوست عزیز همراهضمن تشکر از مطلب بیان شده ...آقا یا خانم همراه شما یا کارمند دانشگاه نیستید و یا اگر هستید به مسائل آشنا نیستید . اصلا موضوع چپ و یا راست مطرح نیست و نباید باشد چون در دانشگاه بحث سلامت مردم می باشد..شما بحث ادب را مطرح کردید نیستید تا ببینید با کارمندی که از عملکرد شان انتقادی میکند چگونه برخورد میکن و چه برچسب های میزنن ...اگر منصفانه میخواهید قضاوت کنید یک سری به دانشگاه بزنید و از کارمندان سوال کنید..یا اگر با آقایان ارتباط دارید بفرماید یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان بگذارند ...آقا یا خانم همراه انشاا.. خداوند به همه ی ما توفیق صداقت در گفتار و رفتار عنایت فرماید...

0
0
پاسخ
1394-03-23 04:50
شاهرخ

وواقعا ؟؟؟خدایا به داد مردم برس

0
0
پاسخ
1394-03-23 04:57
دوست

با سلام یکی دیگه از سیاه نمایی های دوستان در دانشگاه علوم پزشکی چندروز گذشته معاون بهداشتی وزیر محترم برای بازدید اومدن گرگان به چند تا از مراکز بهداشت شهری سرکشی کردن اما بشنوید قبلش چکار کردن ، گویا این دوستان تعدادی میز ، صندلی ، کولر و... از دانشگاه و واحدها بصورت قرضی گرفتن بردند گذاشتن تو این مراکز تا نشون بدن دارن کار میکنند و...تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل !!!

0
0
پاسخ
1394-03-23 09:27
همشهری

آقای گ (داماد جناب م .ر ) هم اتاقی آقای ب شما ابتدا نام واقعی خود را صادقانه و شرافتمندانه از همراه تبدیل بکن بعد ...

0
0
پاسخ
1394-03-23 15:52
Zakan

صلاحيت علمي أعضاي هيّئت رئيسه دانشگاه و روساي دانشكده ها : ( مخصوصا معاونين محترم ) داشتن حداقل ٥ سال سابقه آموزشي و پژوهشي با مرتبه استادياري در دانشگاه گلستان چند نَفَر اين صلاحيت علمي را ندارند ؟

0
0
پاسخ
1394-03-23 17:21
Zakan

دوست گرامي / همكاران محترم جواب بسيار ساده هست ، از معاون محترم بهداشتي وزير بايد پرسيد چند درصد از اعتبارات استقرار پزشك خانواده شهري در ستاد دانشگاه پس از جذب از بيمه سلامت به معاونت بهداشتي تحويل نشده ، احتمالا رقمي بالغ بر ٢٠ ميليارد تومان ناقابل ،

0
0
پاسخ
1394-03-23 17:38
تقی

دوستان یه پیشنهاد : بیایم با این همه تخصص کشاورزی و مرتع داری تو دانشگاه ...اسم دانشگاه علوم پزشکی رو بذاریم دانشگاه علوم کشاورزی !!!

0
0
پاسخ
1394-03-24 03:56
zakan

با تشکر از مسولین سایت از معاون محترم آموزشی مطلبی ندیدم هنوز هم در بیمارستان فلسفی در ساعت اداری جراحی دارند انشالله ؟ دانشکده داروسازی چی شد ؟ مشروط شدن بعضی از رشته های تخصصی از جمله جراحی چیه داستانش ؟مگه 3 تا دانشجو هم پروانه مشروط میشه ؟

0
0
پاسخ
1394-03-24 16:14
zakan

معاونت آموزشی : بعضی از عزیزان که بدون داشتن صلاحیت علمی سال ها تمدید قرارداد میشوند .چرا ؟ و محرومیت از مطب با رشته غیر مرتبط !برخی تخلفات بعضی از اعضا هیئت علمی چرا رسیدگی نمی شود ؟

0
0
پاسخ
1394-03-24 16:20
آي تي

سلام و تشكر از سايت گلستان ما اداره محترم فناوي اطلاعات در چه حال است . روزهايي كه معاونت محترم توسعه شديدا پيگير پرونده "شبكه لن قبلي و پرونده سلامت ايرانيان " بودند . ولي خيلي وقته ديگه صدايي در نمياد ،سوالات عاميانه :كلا يك پيمانكار در استان جهت نصب دوربين وجود داره ؟كلا يك پيمانكار شبكه وايرلس وجود دارد ؟ اگه دوستان خودشان بلد نيستند اجازه دهند از پرسنل شريف دانشگاه هستند افرادي كه بتونن شبكه ها با هزينه هاي نازل تَر مديريت كنند ، قراردادهاي پشتيباني هم نعوذ ب لله مشكل كه نه فقط كمي نفتي شده كه ..... دوباره اگه يه نَفَر مثل دكتر ح تشريف ببره ، چه مقدار چند بإره فرمت ميشود ،انتظار اين بود خسارات هنگفت كه هيچ / زحمات كاركنان بهداشتي و بهورزان هدر نميرفت ، موضوع پرونده الكترونيك

0
0
پاسخ
1394-03-25 18:57
دوست

خوب داداش گلم وقتی برادر ... شده باشه همه کاره اداره فناوری اطلاعات دانشگاه بهتر ازین نمیشه . هستند بچه های IT ای که همین الانم بپرسی دقیق مسیر شبکه واحدهاشون رو بلدند چرا چون سابقه 10 سال به بالا دارند اما از وقتی آقا شده باشه همه کاره متاسفانه...تازه یه خبر مهم تر میدونستی مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه مدرکش چیه GIS جغرافیا در علم کامپیوتره !!!

0
0
پاسخ
1394-03-26 02:04
حاج علی

بعضی ها باز بگویند نقدها از دانشگاه کودکانه است چرا نمی گویند یک عده آدم بی سواد ، بی شناسنامه ، از جای تغذیه میشن و...این چه تدبیر و چه احترامی است که به کارکنان می گذارید تحقییر کارمندان تا به کی ....الان که حدود چند ماه نه اضافه کار ونه نظام نوین پرسنل پرداخت کردید و هیچی دیگه البته کجا سیر از گرسنه خبر دارد..شما آمدید برای ماه مبارک رمضان چند روز پیش هدیه کارت تهیه کردید اما تاکنون شارژ نشد...این چه کاری است حدقل به پرسنل می گفتید این کارت پول نمیشه و برای دلخوشی شماست نه اینکه پرسنل با زن و بچه اش بلند بشه بر خرید و کارت بکشه و بگن کارت مجاز نمی باشد ..هم خودش از خجالت آب بشه هم خانواده اش ....واقعا که دانشگاه با این چنین افرادی داره اداره میشه خدا به دادش برسه....

0
0
پاسخ
1394-03-26 04:34
مهدی

با آرزوی بهتر شدن فضای دانشگاه ...و تقدیر و تشکر از سایت گلستان ما..امیدوارم این سایت حداقل حرف دل کارمندان را به گوش مسئولین برساند و فضای دانشگاه و بیمارستان ها کمی از حال و هوا در بیاید.....

0
0
پاسخ
1394-03-26 04:51
مظلوم

با سلام و خسته نباشید خدمت همهآنقدر خیالشان از عدم نظارت دستگاههای نظارتی راحت است که تمام پیمانکاران را از خودشان معرفی میکنند حتی برای بتون ریزی محوطه دانشگاه آقای ن ع پسر عموی خودش را اورده و بتون ریزی کرده این در حالی است که در دولت تدبیر و امید هزاران کارگر ساده در سر چهار راه ها از ساعت 5 صبح ایستاده اند به امیدی که کاری گیرشان بیاید تا شرمنده زن و بچه هایشان نشوند آقای دکترع متشکریم بابت اجرای عدالت! بماند نصب دوربین و خرید های هنگفت !

0
0
پاسخ
1394-03-26 05:30
عدالت

با این همه مخالف که بعضی ها دارند چگونه رویشان میشود در سالن راه بروند اکثر کارمندان از اینها ناراضی هستند و حاضر به دیدن آنها نیستند از روی ناچاری سلام میکنند دکتر .. هر کس را کار دارد و صدا میکند همه از روی اکراه میروند بنازم رویت رافرزند و برادر شهید پزشک با 22 سال سابقه درخشان در مدیریت اجرایی را لغو ابلاغ می کنند بعد یک لیسانس را می گذارند مدیر بودجه و تشکیلات . خسته نباشی دکتر

0
0
پاسخ
1394-03-26 05:36
IT

با سلام و تشکر از مدیدیت محترم سایت که هنوز نظرات رو منعکس میکنه . و سلام ویِژه خدمت همکاران شریف دانشگاه مزید اطلاع یک مهندس از بخش خصوصی با داشتن VPN و احتمالا دسترسی به کلیه سرورهای دانشگاه (نام کاربری و دسترسی در حد ادمین ) جای بسی مسرت و .... می باشد . اصولا به نظر می رسد :1-چون حضرات به نیروهای داخل سیستم که اطمینان ندارند .2- خودشان هم سر در نمی آورند .3- این بنده خدا هم که بلده هزینه رو چجوری نقد کنه

0
0
پاسخ
1394-03-27 04:20
بی غم

ای بابا دوستان نگران نباشید..... انشالله هر وقت که خودشان ارضا بشن ول می کنند میرن ...اینقدر اذیتشان نکنید بخدا گناه دارن... برو بچ گلستان ما هم دیگه شورشو در اوردند ول کنید این بنده های خدا رو همیشه که از این فرصتا گیرشون نمیاد بی خیال !!!!

0
0
پاسخ
1394-03-27 07:42
دوست

خدا یا تو رو به این ماه مبارک قسم میدم به داد مسئولین دانشگاه برس که اینقدر مظلوم واقع شدند........!!!!!!!!!!!!! منم پست می خوام . نظام نوین می خوام . مدیریت می خوام

0
0
پاسخ
1394-03-27 07:45
ali

دانشگاه خجالت بکشه اگهی ازمون استخدامی میذاره قبل از برگزاری خانم x از بیمارستان شهرستان ... را برای گزینش و مصاحبه می برند در صورتی از شرایطش قبولی در آزمون و بومی بودن است . پارتی بازی تا کی آقای ... به فکر آخرتت باش . دو سال پیش هم خانمی دیگر بدون ازمون استخدام گنبد کردید و باید ده سال گنبد می ماند که شش ماه نشده انتقالی براش گرفتین . آیا کسی نیست دانشگاه رو نظارت کنند ؟ شاید بعضی های دیگر هم برادر و خواهرشون جذب کردند که سکوت کردند .

0
0
پاسخ
1394-03-27 09:46
پرستار

اینکه بجای پاسخگویی به مطالبات پرسنلی در بیمارستانهای استان، مدیرانشان اینکه تصمیم دکتر ع هست را مطرح میکنند و باید از نام ایشان همه پرسنل مثل مدیران منصوبیشان بترسند، نقد کودکانه است؟

0
0
پاسخ
1394-03-30 14:54
پرستار

سلام به عزیزان .در این دستگاه یه عده خودی هستند که ماشالله نور دیده هستند وتا هفت پشت فامیلشان حق دارند استخدام شوند وپست بگیرند وحتی اگر پست نبود ایجاد کنندوکلی مزایای دیگر .گروه دوم بیخودی هستند واکثر ماها (اگه ناراحت میشید خودمو میگم بهتون برنخوره)جزواین گروهیم.استخدام نمی کنن اگر هم شانس بیاریم ودر ازمون استخدامی نمره تاپ بگیریم از هفت تا فیلتر باید رد بشیم تابریم سرکار. برای بقیه فامیل که اصلاحرفشونزن.پست هم که هیچ.چون برامون اصلا ردیفی وجود نداره وبرای ایجاد ردیف باید وزارتخونه پس از سالها نظر بده اخرش هم میگه ردیف قابل ارتقاع ندارید.خب پس از سالها باصداقت کار کردی میخوای بازنشست بشی اگه موی دماغشان نباشی میگن کارمند به این خوبی کجا میخوای بری.وگرنه در جاردت میکنن ومیسپرن که سایر وابستگانت رو اصلا دیگه استخدام نکنن.اینم درد دل کارمندی که سالها باصداقت کار کرده والان فقط میخواد از دست سیستم فرار کنه

0
0
پاسخ
1394-11-07 21:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.