1393-12-05 20:13
5107
20
8419
تکرار / گلستان ما بررسی می کند:

واقعیت امروز گرگان چیست؟ / آن دسته از اعضای شورا که با شهردار مخالفند چرا جک هایشان را تحویل نمی دهند!

براستی سوال اصلی اینجاست 9 نفر از اعضای شورای شهر گرگان که به دنبال استیضاح شهردار هستند چرا تاکنون نخواسته اند جک هایی که صادقلو برای آنها خریده را تحویل دهند!

به گزارش گلستان ما ؛ حسین صادقلو شهردار گرگان حتی پس از مطرح شدن نامش در تابستان 92 برای احراز کرسی شهرداری گرگان باعث شکاف بین اعضای شورای شهر گرگان شد .

دسته ای از اعضا که به طبع خوی گرگانی بودن آنها خیلی بالاست طبعا با حضور یک رامیانی که سالها در قائمشهر، ساری و بابل زندگی کرد تا جاییکه صادقلو را بیشتر بابلی می دانند، مخالف هستند و دسته ای دیگر که از ابتدا با وی بوده در ادامه راه بنا به دلایلی نتوانستند با وی همراه شوند.

اما از شهردار شدن صادقلو یکسال می گذرد و عملکرد وی در طول یکسال اخیر موافقان و مخالفان جدی دارد . برخی ها معتقدند که توی شهرداری کارمندانی بودند که صبح ساعت می زدند و تا غروب دوباره برای ساعت زدن مجدد تشریف می آوردند اما الان بطوری نظم حاکم شده که همه کارمندان ساعت 7 صبح محل کار هستند و نظم خوبی در ورود  خروج حاکم شده است .

این دسته معتقدند که در دوره های گذشته برخی افراد و نهادها بی حساب و کتاب از شهرداری و مخصوصا ماده 17 پول می گرفتند اما حضور صادقلو شهردار باعث شده دست آنها از این منبع قطع شود .

گروهی دیگر عمرانی بودن شهردار و پیگیری وی در انجام پروژه های بزرگ شهری را مد نظر قرار داده و خواهان این هستند که به وی فرصت داده شود تا کارش را بکند .

اما مخالفین شهردار گرگان نیز قاعدتا کسانی هستند که در باب شخصیت و رفتار حسین صادقلو حرف دارند . گاها گفته شده که حتی مدیران ارشد وقتی پیش وی رفته ، او حتی حاضر نشده سرش را بالا کند و با خودکار و کاغذ خود را مشغول کرده و یا با برخی کارکنان و معاونان رفتار تندی دارد .

برخی نیز به گویش ها و لحن صحبت آمرانه و تحکم آمیز او با خود اعتراض دارند و آن را مناسب شان خود نمی دانند .

البته گروهی دیگر که شاید زیاد باشند روی این موضوع حرف دارند که شهردار گرگان خوی اشرافی گری دارد و زیاد فرهنگی و ارزشی نیست و اصلا نگاهی به این مقوله ها ندارد و عدم حضور ی در همایش های فرهنگی و مناسک مذهبی سازمانی و ... را دلیل بر رفتار و شخصیت وی می دانند و حواشی که پیرامون کافی شاپ میامی بوجود آمد موجب شده تا این گروه نیز تا کنون به شهردار گرگان روی خوش نشان ندهند.

گروهی دیگر می گویند که چرا به ما دروغ گفته می شود مثلا اول فصل گفتند که در عرصه بسکتبال تیمداری نمی کنند اما شهردار هفته گذشته در جریان تمرین تیم بسکتبال شهرداری اعلام کرد که نمی توانیم تیمداری نکنیم و فصل بعد هم اگر اسپانسر نیاید مجبوریم تیمداری کنیم.

یا زمانی که درگیری بر سر نامگذاری روگذر ترمیال بود وقتی نام سرداران شهید برای روگذر مطرح شد بدون اینکه مخالفت یا موافقت کنند با سیاستکاری گفتند که بعد از افتتاح نامگذاری خواهند کرد اما همگان دیدند که شورا نه تنها اسم روگذر را عوض نکرد بلکه حتی قبل از افتتاح و بعد از ان بارها از نام شهید قندهاری استفاده کرد.

وااقعیت امروز گرگان اینست که نه شهردارو حامیانش در شورا و نه مخالفین شهردار هیچکدام بر مدار ثبات عقیده و درستی سخنانشان گام بر نمی دارند و در تمام رفتار و گفتار و کردارشان سیاست و منافع شخصی و گروهی خود را لحاظ می کنند.

اگر اعضای شورا و شهردار واقعا راست می گویند و آنطور که در حرف از شهدا و قطع دست دزدان از بیت المال و عدالتخواهی و .. سخن می رانند برای تایید سخنان خود فقط به دو سوال زیر عمل کنند:

مخالفین شهردار اگر به رویه و شخصیت شهردار مشکل دارند چرا ماشین های جکی که صادقلو برای آنها خریده را تحویل نمی دهند تا بتوانند با این کار به وی بی اعتنایی کنند ، آیا مزه سوار شدن در این جک ها و رفتن به تفریح با ماشین دولتی در روزهای تعطیل و سوار شدن پسر برخی از اعضا در این ماشین ها به آنها مزه کرده است؟

سوال از موافقین شهردار ؛ شما قول دادید نام روگذر را در اسرع وقت عوض کنید اما نکردید ، اشکالی ندارد اگر مرد هستید و روی حرف خود ایستادید بیایید نام زیرگذار میدان معلم را بنام سرداران شهید استان که واقعا در این دوره مظلوم واقع شده اند، بگذارید . زیر گذر سردارشهید محمد حسن غفاری ، سردارشهید حاج علی احمدی و یا سردارشهید محمد رضا عسگری ، بالاخره اینها انسانهای بزرگی بودند که جان خود را برای همین روزهای آرامی که من و شما داریم زندگی می کنیم فدا کردند .

بالاخره مردم شما را رصد می کنند و کوچکترین حرکت و سخن شما را در ذهن خود جای داده اند و شاید در اینده ای نه چندان دور این ذهینت ها در قالب یک رفتار اجتماعی ظهور وبروز یابد .

عماد   محمدرضا پور

 

تاریخ انتشار مطلب : 1393-10-16

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بندرگز

احسنت عماد زدی توی هدف اعضای شورا برای اثبات حرفهایشان اگر به دو سوال پایانی پاسخ دهند مردانگی شان را اثبات می کنند

0
0
پاسخ
1393-10-16 04:58
شهروند

دید انتقادی و تحلیلت خوبه ولی اینکه به عنوان یه خبرنگار و گزارشگر بیای توی مقالت نظر خودتو بگی باید بدونی از این خبرا نیست واضحه که شکل صحیح اینه که اسم روگذر یا زیر گذر هر میدانی به نام اون میدان باس بخوره ، میدان معلم هم بهترین نام واسش زیرگذر معلمه برای تجلیل از مقام معلم و اینکه چهل ساله اونجا معلمان قدیمی زندگی میکنن و شهرک فرهنگیان و وجود میدان معلم، به اسم شهدا که به هر حال ارزش و جایگاهشون بالاست به اندازه کافی اسم کوچه و خیابان زدن دیگه یه جا که اسم معلم هست درست نیست حذف بشه و این الفاظ جاشو بگیره . قطعا زحمات شهردار برای هیچ کس پوشیده نیس و برخی اعضا شورا دنبال منافع خودشون هستن از جمله آقای س در شورا که دنبال شهردار شدن خودش هست.

0
0
پاسخ
1393-10-16 06:04
خسروی

دوست عزیزی که این گزارش رو نوشتی اینو بدون اون کسایی که باید از اقدامات شهردار راضی باشند مردم این شهر هستند نه شما و همین که شما از شهردار ناراضی هستین گواه بر سیاست گذاری درست صادقلو در شهر گرگان است چون شما و دوستان گرامی تون دائما به فکر ایجاد کارشکنی در سطح شهر گرگان و استان گلستان می باشین

0
0
پاسخ
1393-10-16 07:41
گرگانی

واقعاً توجیه این همه دشمنی با شهردار همینهاست؟!!! اینکه چرا به کارمندان سخت می گیرد؟! اینکه چرا مجبورند سر وقت سرکار بیایند؟ ! اینکه دخل و خرج شهرداری حساب و کتاب پیدا کرده؟ اینکه به دتبال وصول میلیاردها تومان مطالبات چندین ساله و میلیاردی شهرداری است؟نگارنده محترم ارزشی کسی است که دست زیاده خواهان را از بیت المال قطع کند،ارزشی کسی که خدمت به مردم را سرلوحه اعمالش قرار دهد نه لزوماً آنکه در «همایشها» شرکت کند.آخر کجا دیده اید که بر روی پلهای روگذر و زیرگذرها اسم بگذارند؟!! همیشه پلها و زیرگذرهای احداث شده در خیابانها و بزرگراها با نام همان شارعی که در امتداد آن کشیده شده و یا با نام همان تقاطع و یا میدانی که از روی آن می گذرد خوانده می شود.آیا در تهران که ام القرای جهان اسلام است مورد مشابهی سراغ دارید؟ نگفته پیداست که طرح این مسائل به عنوان دلایل ناکارمدی شهردار چیزی جز بهانه جویی نیست.

0
0
پاسخ
1393-10-16 08:24
شهروند

چرا نظر منو توی سایت نزاشتی خبرگزاری عدالت طلب!! تحمل انتقاد نداشت خبرنگارتون؟!!

0
0
پاسخ
1393-10-16 10:58
علی اصغرطغرائی

سلام علیکم : برادران شورای اسلامی شهر گرگان مخصوصا آقای گرزین شما مگر قول ندادید که مصوبه پل روگذر بنام شهدا را تصویب میکنم چرا بقولتان عمل نکردی ومتاسفانه استاندارهم درزمان افتتاح حرفهائی زد و شما سکوت کردید ؟ ؟؟؟؟؟ درصورتیکه کمیته نامگذاری کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی با اکثریت اعضاء و نامه مکتوب بنیاد شهید گرگان بنام شهدا برای شما ارسال شد ولی ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟ فأین تذهبون لبیک یا حسین (ع)

0
0
پاسخ
1393-10-16 16:49
ما

انشای مدرسه ای با گزارش حرفه ای کمی فرق دارد جانم. اگر علاقمند هستی گزارش نویسی یاد بگیری انشاالله خوب درس بخوان بعد از دیپلم بری دانشگاه رشته روزنامه نگاری بخوانی گزارش نویسی یاد بگیری.

0
0
پاسخ
1393-10-16 17:06
صمد

سلام کارمند شهرداری هستم . قدر شهردار صادقلو را بدانید . انسان سالم و زحمتکش است . به مخالفین در شورا بگید با استناد حرف بزنند آقا رییس کمیته نامگذاری پایین محلی است به شهردار ربطی ندارد بعضی از اعضا شورا دنبال رانت هستند آخرت خود را به دنیا دیگران نفروشید .صادقلو تشکر

0
0
پاسخ
1393-10-16 18:44
محسن

آقای صادقلو رامیانی نیست. آزادشهریه

0
0
پاسخ
1393-10-17 06:53
شهروند

من به عنوان یک شهروند از صراحت لهجه آقای صادقلو و عملکرد یکساله ایشان بسیار راضیم . اعضای شورا ی شهر به جاری کارشکنی و مقاصد شخصی فکر بیت مال باشند و خودوری خارجی که سوار میشند از جیب عوارض همین مردم است . حیف از این مردم با وجود شما به عنوان نماینده های شهر

0
0
پاسخ
1393-10-17 18:00
صمد

سلام آقای طغرایی شورا در مورد نامگذاری مصوبه باید داشته باشد کمیته نامگذاری رئیسش آقای پایین محلی و اعضای آن جرجانی و نورا هست از طریق اونها پیگیری کن من هم در کمیته کمک میکنم به گرزین اصلا مربوط نیست

0
0
پاسخ
1393-10-18 17:22
علی اصغر طغرائی

سلام علیکم : بردار صمد ولادت حضرن محمد (ص) وامام جعفر صادق (ع) را به شما تبریک وتهنیت عرض میکنم . اما حرف حقیر زمانی بود که آ قای گرزین رئیس شو رای اسلامی شهر گرگان بود و در کمیته تصویب شده بود با اکثریت و قرار بود در صحن مطرح شود نمیدانم آنروز باچراغ سبز کی شاید (ح -ر ) نورش زیاد بود .....و آقای گرزین به من قول داد که تصویب میکنم در صحن ولی؟و بعد جابجائی صورت گرفته شد و شما از ریاست فعلی بخواهید چرا پیگیری نمیکند ؟ (لبیک یاحسین )

0
0
پاسخ
1393-10-19 17:46
شهروند

با سلام با امدن اقای صادقلو به شهرداری گرگان دیگر خبری از سفرهای چند باره خارجه یک سری از کارمندان مشخص و ثابت در این سفر ها نیست دیگر برخی اعضای شورا نتوانستند از جیب بیت المال به خارج از کشور برای تفریح بروند .باید هم نه نفر از اعضای شورا مخالفت کنند با شهردار چون نتوانستند ماشین جک اتوماتیک سوار بشوند .واقعا نگاهی عمیق به مخالفین بیاندازید ببینید واقعا شایستگی نمایندگی مردم را دارند بجز دو سه نفری که وضع شخصی انها خوب بوده بقیه باید هزینه های انتخاباتی خود را یجوری جبران کنند .آری باید هم با شهردار کاری و صادق و پرکار و مدیر شهر گرگان یعنی حسین صادقلو مخالفت کنند .چون اقای صادقلو اهل باج دادن نیست مانند کسانی که به هر قیمت بخواهند میز شهرداری را داشته باشند نیست

0
0
پاسخ
1393-10-19 20:46
علي

سلام بچه های شهر من==یکی بود یکی نبود - تو شمال یه شهری بود - که بهش میگفتند گرگان ----اسم شهرش معروف بود - ولی خودش ویرانشهرداری داشت که بود صادقلو =جرمش این بود که خوب کار می کرد = باج نمی داد به اعضا شورا = صادقلو مرد عمل صادقلو یه تک سوار= صادقلو استخوان تو گلو شد واسه شون= حامیان صادقلو = چند نفر قسم خورده بودند = تا آخر باشن با اون اما اعضاء دیگه جا زدند = به قسم خود پشت پا زدند = گروه 5 نفره) = گرگانها پس زدند = بر سینه صادقلو دست رد زدند = چون یکی تب شهردار شدن را داره = فکر می کنه کلاتی می زاره = کلاتی مرد سیاست = نمی زاره شهردار بعد صاقلو س بشه = این سیاست فقط گول زنکه = بجه های شهر من گوش کنید به حرف من =ن کنید با خدمتگزار شهرمان بی حرمتی = انتخابات بعدی است حال دیگه خود می دونید با مردم === مگر شما قول ندادین با هم باشید = گفتن از من بود به خدا = گوش نکنید حالا = یه روز پشیمان میشید = باز می بینید شهردار قبلی اومده = خوب فکر بکنید مردم اذیت نکنید === بزارید که صادقلو کار کنه === آبروی شهر ما را بخره === دست رانت خوران را کوتاه بکنه......

0
0
پاسخ
1393-10-20 09:21
همساده امام زاده نور

باسلام وخسته نباشید بعنوان یک شهروند از زحمات جناب آقای شهردار تشکر میکنم ،برای من فرقی ندارد که شهردار شهرم کجایی باشه همانطور که شهردار تهران وخیلی دیگه از شهرها اهل همون شهر نیستند. ملاک کارنامه عملیاتی وعمرانی فرد در شهر هست.چرا بعضی از اعضای شورای شهر که دستشون از بعضی چیزها کوتاه شده به فکر این افتادند که چوب لای چرخ جناب شهردار بگذارند؟مگر همین شهردار نبود که درپایان سال گذشته کلیه معوقات بساز بفروشهای کله گنده رو ازشون گرفتهمونایی که به قبلی ها باج میدادند وحالا دیگه نمیتونندمگه همین شهردار نیست که از زمان ورودش به شهرداری نظم ونظام در شهرداری وکارمندانش حکمفرما شده (البته بلا نسبت عده ای که صادقانه کار میکردند)مگر همین شهردار نبود که با تلاش و پیگیری های زیاد و نظارت کامل توانست پل ترمینال رو افتتاح کنه علی رغم اینکه بعضی ها توی استانداری بست نشستند که هرطور شده حتی یک روز افتتاح پل رو به عقب بندازندمگه همین شهردار نیست که زیرگذر میدان معلم رو قراره پایان اسفند افتتاح کنه

0
0
پاسخ
1393-10-20 11:16
همساده امام زاده نور

احسنت جناب خسروی ، همونایی که خیلی چیزها رو از دست دادند با آمدن این شهردار

0
0
پاسخ
1393-10-20 11:21
همساده امامزاده نور

چرا نظرات مارو توی صفحه تون نمی زاریدشما که جنبه انتقاد ندارید پس نظر هم نخواهید

0
0
پاسخ
1393-10-20 17:13
همشهری

بسم الله با سلام خدمت همه ی همشهریها و اعضای محترم شورای شهر گرگان -خطاب به اعضای شورای شهرنمی دانم از کجا بگویم که شما خود جز اساتید هستید و خود بهتر می دانید که معنی خدمت صادقانه چیست و هر چه ما مردم عادی که شما توانستید با رای امثال ما به این کرسی بنشینید بگوییم در نشست سیاسی شما نمی گنجد بهتر است متذکر شوم و گوشزد کنم به این امر که خداوند سبحان و ولی عصر امام زمان (عج) همیشه و همه جا حتی در کوچکترین نشستهای ما ناظر و شاهد بر رفتار ما ،گفتار ما و نیات ما هستند و شما که در قبال این مردم مسئولین در نزد خدا و ولی امرش شدیدتر پاسخگو هستین .عملکرد شهردار خود حاکی از توان بالا و مدیریت بالقوه ایشان در انجام پروژه های بزرگ که زمانی برای شهروندان یک ارزو تلقی میشد بر همگان مبرهن است . جناب صادقلو شهردار فهیم و مدیر توانمند شهرمان جا دارد بعنوان یک عضو کوچک از زحمات بی دریغ شما برای آبادانی و زیبا سازی شهرمان تشکر نمایم .خدا قوت دست مریضاد که با این همه ناملایمات نشان داده اید که در فن مدیریت بسیار حرفه ای هستین و تا زمانیکه بر کرسی شهرداری نشسته اید به کار خود ادامه می دهید

0
0
پاسخ
1393-10-21 05:49
گرگانی

آقای شهردار واقعا جا داره اینجا بابت تمام زحماتی که در طول یکسال متحمل شدید تشکر ویژه ای داشته یاشم.

0
0
پاسخ
1393-10-21 16:39
علی

ما مردم گرگان از آقای صادقلو حمایت میکیم اعضای شورای شهرم لطفا به رای ای که مردم به آنها دادند احترام بگذارند و بزارن آقای صادقلو کارشون را انجام بده وبدونن که اهدافشون ازین کارا برای مردم گرگان مشخص شده

0
0
پاسخ
1393-12-06 16:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.