1393-09-11 20:29
10721
35
6647
حاشیه های یک نشست ؛

در دیدار روحانی با نخبگان و ایثارگران گلستان چه گذشت ؟ / اینها سکولارهای اصلاح طلب هستند !!

از حضور پر رنگ چهره های سیاسی در مراسم و حضور کمرنگ ایثارگران و خانواده های شهدا تا تاکید رئیس جمهور بر باور کردن زنان .

 به گزارش گلستان ما ؛ دومین برنامه رئیس جمهور در سفر به استان گلستان دیدار با ایثارگران و نخبگان استان گلستان بود که نکات و حاشیه هایی به همراه داشت .

** زمان اعلام شده برای شروع برنامه ساعت 14:30 اعلام شده بود که با بیش از یک ساعت تاخیر حدود ساعت 15:45 آغاز گردید .

** مکان برگزاری مراسم مصلای جدید گرگان بود که به جای فرش های آن ، صندلی چیده شده بود .

**  ممنوعیت ورود وسایل همراه افراد از قبیل ( موبایل ، سوئیچ ، دسته کلید ، خودکار و ... ) به داخل مصلی و تحویل آنها به دو دستگاه اتوبوس مستقر شده در ورودی مصل دقایقی معطلی در هنگام ورود افراد ایجاد می کرد ولی در هنگام خروج که همه با هم خارج می شدند زمان زیادی را از حاضران در مراسم گرفت چیزی حدود 30 تا 45 دقیقه .

** در این مراسم پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت زیبای قرآن کریم ، 3 نفر به نمایندگی از ایثارگران ، نخبگان و فعالین سیاسی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در ادامه دکتر روحانی به ایراد سخنرانی اقدام نمود .

** در حالیکه همه انتظار داشتند از جانب ایثارگران حاج صادق روشنی یا حاج تقی ایزد و ... سخنرانی کنند اما به نمایندگی از ایثارگران آقای علی اصغر منوچهری و به نمایندگی از نخبگان خانم عادله کشمیری در این مراسم صحبت کردند .

** علیرغم فقدان هرگونه زمینه و وجاهت  ، آقای محمود ربیعی به نمایندگی از فعالین سیاسی به ایراد سخن پرداخت در حالیکه برخی سیاسیون چپ عقیده داشتند سید سبحان حسینی و شوذب میرآییز و ... گزینه های مناسب تری نسبت به ربیعی بودند که سال 88 رئیس ستاد میر حسین موسوی بود ، اما گویا ریبعی در اثر فشار حلقه اصلاح طلبان گرگانی به این افتخار نایل شد .

** به نظر می رسید هر 3 نفر تعیین شده کاملا هدفمند و با برنامه انتخاب شده بودند و بسیاری از افراد و حاضران از انتخاب این نمایندگان اظهار تعجب می کردند و سخنان آنان هم بر این شگفتی افزود . این در حالی بود که چهره ها و شخصیت های بسیار مناسب و مطلوب دیگری برای نمایندگی از این اقشار برای جلسه ای در این سطح بالا انتخاب شوند .

** گویا هر 3 نفر انتخاب شده طوری هماهنگ شده بود که حتما در بین سخنان شان به طور صریح و آشکارا به نقش بارز آیت الله نورمفیدی در زمینه مربوط به خودشان اشاره داشته باشند که این مهم از سوی هر 3 نفر آنان به نیکی ادا گردید .

** علی اصغر منوچهری به عنوان نماینده ایثارگران حاضر در مراسم ، مطلب مفصلی را به صورت نوشته آماده کرده بود که به دلیل ضیق وقت ناچار شد با سرعت زیاد به روخوانی آن بپردازد که صدای وی با توجه به نوع سیستم صوتی مستقر در مصلی و داشتن اکو خیلی گویا و روشن دریافت نمی شد .

** عادله کشمیری هم که به عنوان نماینده مجامع علمی حوزه و دانشگاه حاضر در مراسم به بیان سخن پرداخت و مواردی پیشنهاد کرد از این قبیل : راه اندازی چند تشکل مرتبط با زنان ، عضویت زنان در چند شورا و کمیسیون کشوری و بالا رفتن میزان اعتبارات برا ی حمایت از فعالیت های بانوان .

** اما محمود ربیعی در حالی به نمایندگی از فعالین سیاسی در این مراسم سخن گفت که اصلا بنا نبود این دیدار یک ملاقات سیاسی و هدفمند باشد و وی که شنیده می شود بناست تا در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در اسفند 94 حضور یابد از این فرصت بی نظیر استفاده کرد .

** ربیعی که عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گلستان می باشد از تریبون در اختیار قرار گرفته نهایت استفاده را برد و در حضور رئیس جمهور اصلاح طلبی در گلستان را بر اعتدال گرایی منطبق نمود و استان گلستان را پایگاه اصلاحات و اعتدال معرفی نمود و از جایگاه واقعی احزاب پرسید و تقاضای تفکیک وزارت ورزش و جوانان از یکدیگر را داشت و در پایان خطاب به روحانی تاکید کرد ما همچنان از شما و دولت شما حمایت خواهیم کرد .

** گفته می شود برای برگزاری این دیدار تعداد 1500 عدد کارت ملاقات صادر شده بود تعداد 400 کارت برای نخبگان و تعداد 100 کارت برای ایثارگران و خانواده های شهدا و الباقی کارت ها به صورت عمومی و آزاد از چهره های سیاسی و فرهنگی و ... دعوت شده بودند .

** در حاشیه این دیدار ، اعتراض تعدادی از جانبازان حتی جانبازان بالای 70 % و بسیاری از خانواده های شهدا وجود داشت که چرا آنان را دعوت نکردند .

** گفته می شود حتی بنا بوده مراسم دیدار با ایثارگران برگزار نشود ولی گویا از باب جلوگیری از عواقب بعدی همین تعداد اندک در این مراسم دعوت شدند .

** حاصل این شکل توزیع کارت ملاقات ، به حضور پر رنگ چهره های سیاسی و حضور کمرنگ خانواده های شهدا و ایثارگران و حضور کم فروغ نخبگان مختلف استان منجر می شود، همچنین تعدادی از جوانان اصلاح طلب که نه جزو نخبگان بودند و نه جزو ایثارگران هم در جلسه حضور داشتند و فرزندان برخی مدیران کل و شخصیتهای سیاسی هم خودنمایی می کردند.

** دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در این دیدار به بیان و تشریح 3 نکته پرداخت :

1. ایثارگری را به عنوان دروازه پیروزی باور کنیم .

2. استان ها را باور کنیم . / کار استان ها را به خود اهل استان واگذار کنیم .

3. زن ها را باور بکنیم . / فضا را برای خانم ها باز کنیم تا رشد کنند .

** در قسمتی از سخنان که دکتر روحانی جمله ی " فکر نکنیم مرد از زن بهتر می فهمد این یک خطای بزرگ است" را گفت با استقبال و دست زدن بانوان حاضر در مراسم روبرو گردید .

** پس از پایان مراسم و در محوطه مصلی گفتگویی کوتاه بین آقایان علی اصغر طغرایی و محمدرضا صالحی از اصلاح طلبان گلستانی و گزینه های سابق استانداری گلستان رد و بدل شد که افرادی هم شاهد این گفتگو بودند . در این گفتگو طغرایی خطاب به صالحی گفت : " اینها سکولارهایی هستند که اسم شان را اصلاح طلب گذاشته اند ، شما قدر شهدا  را نمی دانید ، شما به شهدا 5 دقیقه هم وقت ندادید ، چرا به ایثارگران وقت ندادید ، چرا به آقای ربیعی بیشتر وقت دادید ؟ ببینید از 60 خانوار سرداران شهید استان چند نفر را دعوت کرده اید ؟ آقای منوچهری شما از چه کسی اجازه گرفتید که به نمایندگی از خانواده های شهدا صحبت کردید ؟ آقای مسئول ... چرا در دیدار با طلاب و روحانیون پذیرایی شام مفصل داشتید، ولی از خانواده های شهدا پذیرایی مختصری هم نکردید؟ " .

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اکبر

با سلام خدمت شما » مگر اینهایی که صحبت کردند چه چیزی را بیان کردند که شما را سوزاند > چرا شما به ابن مورد جناحی نگاه می کنید . من به سخنرانی آنها کاملا گوش دادم مطالب خوبی را ارائه نمودند خواهشاً کلاه خود را قاضی کنید و اینقدر افراطی نباشید . اه

1
0
پاسخ
1393-09-11 18:14
محمد

اینها عمدا خانواده های شاهد و ایثارگر را کم دعوت کردند و جالبه اینکه ایثارگر نخبه ، سرشناس ، با درصد جانبازی بالا داریم اما شخصی را انتخاب می کنند که درصد پایین جانبازی و همچنین سیاسی و مداح و به جای اینکه از مشکلات صنفی ایثارگران مثل بیمه ، بی کاری ، لایحه خدمات ایثارگران ، مشکلات فرهنگی ایثار و شهادت ، عدم پرداخت مستمری به جانبازان زیر 25 درصد ، مشکلات رزمندگان ، و دهها مسله دیگر صحبت کند فقط از ریس جمهور و مخصوصا از حاج آقا نورمفیدی تعریف کرد .آنقدر تعریف های غلو آمیز از حاج آقا نورمفیدی کرد که خود حاج اقا خجالت می کشید در خصوص ربیعی هم همه تعجب کردیم چرا که ربیعی هیچ فعالیتی در ستاد روحانی نداشت و اساسا اهل ریسک سیاسی نبود اما با کمال تعجب دیدیم که ایشان هم صحبت کردند و از آقای نورمفیدی تعریف کرد . اون خانم هم که جالبه مثلا علمی و حوزوی است اما او هم از حاج آقا نورمفیدی تعریف می کرد .اساسا این نمایندگان جمع شده بودند که در نهایت اینکه کار سیاسی کنند و بعد از حاج آقا نورمفیدی تعریف کنند یعنی اینکه انتخابات خبرگان نزدیکه و اساسا داشتند حاج آقا را برای انتخابات خبرگان رهبری تبلیغات مجانی می کرند

0
0
پاسخ
1393-09-11 18:16
ali

دوستت داریم طغرایی

0
0
پاسخ
1393-09-11 18:17
دلسوز انقلاب

واقعا که دیگه شورشو در آوردن .اصن دیدار رییس جمهور با نخبگان و ایثار گران ربطی به این آقای ربیعی نداشت که بلند شده رفته اونجا . ول کنید دیگه بیخیال این داستانها بشید لطفا چرا باید شهرمون اینقد بی حساب و کتاب باشه

0
0
پاسخ
1393-09-11 18:21
علی اکبر

محمد آقا سلام کی گفته این جانبازی که سخنرانی کرده درصدش پایینه . ایشون از جانبازان 70 درصد قطع عضو هستند از جمله قطع پای چپ ، نصف دست راست و جاهایی که با چشم قابل رویت نیست . حرفی را که میزنید خداوند را در نظر بگیرید . و بروید به سابقه ی ایشان ملاحضه کنید .. والسلام نامه تمام .

0
0
پاسخ
1393-09-11 18:38
محمد

سلام بر هم استانیهای خوبواقعا جا داشت استاندار و نورمفیدی لااقل یک یادی از نمایندگان شهید (یاک40) استان داشته باشندولی حیف که گویا تاریخ مصرف شهیدان قندهاری و هزارجریبی و اتر و گل و کوهساری و حسینی و هلاکو و صادقی گذشته چرا...

0
0
پاسخ
1393-09-12 06:18
بی طرف

با سلام خدمت شما من کل مطالب امروز و دیروز شما رو خوندم و یاد رسانه انگلیسی بی بی سی افتادم اونها از اون طرف بام و شما از این طرف بام افتادین . تنها و فقط تنها به نکات منفی در هر چیز می نگریدو هیچ بارقه ای از امید در آنها دیده نمی شود و برای همین امر من مدتهاست هر دو رسانه یاد شده را کنار گذاشته ام . از اینکه با گاهاً با نگاه کارشناسانه به موضوع ها نگاه می کنید ممنون ولی مردم امیدواری می خواهند

0
0
پاسخ
1393-09-12 06:29
س. م

واقعا برای طرز فکر شما متاسفم ، اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید....جناب سرهنگ منوچهری سند افتخارشان در این اقلاب خیلی بالاتر از این است که شما قضاوت نمودید.انشاالله خداوند به شما وامثال شما ایمان عنایت فرمایند.....نمی دانم ،پاسخ درد ها ورنج هایی که این عزیز در سالهای جانبازیشان تحمل نمودند در روز جزا چگونه خواهید داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1393-09-12 06:33
س. م

انشالله خداوند شما رو به راه راست هدایت فرمایند...

1
0
پاسخ
1393-09-12 06:35
س. م

جناب آقای محمد....فکر می کنم خودتان هم می دانید که چقدردین فروشی کردید و به جانباز بالای 70% انگ با درصد پایین زدید....شما که ایشان را به ظاهر می شناسید ومی دانید که از مداحان اهل بیت هستند چگونه نمی دانید ایشان جانباز با قطع عضو و بالای 70% هستند ؟در کارنامه ایشان همین بس که بالای 60 ماه حضور در جبهه های نبرد و 30 سال خدمت صادقانه در سپاه پاسداران داشته اند....و اگر نمی دانید بدانید جانباز عزیز حاج تقی ایزد و جناب آقای روشنی از دوستان نزدیک این بزرگوار هستن ....

1
0
پاسخ
1393-09-12 06:58
رضایی

آفرین بر محمد آقایاد دارم در زمان انفجار هواپیمای یاک 40 من دبیرستان می رفتم که خبر سقوط آمد استاندار آن زمان همین مهندس احمدی بود که......الان که بر این جایگاه هستید ثمره خون آن شهیدان است آقای احمدی شهید قندهاری نظاره گر توست....واقعا غفلت کردید....

0
0
پاسخ
1393-09-12 07:06
س. م

سکولار به انسانهایی گفته نمیشه که تمام عمر خودشان را وقف ساخت مسجد ، حسینیه و....و رسیدگی به امور مستمندان و ایتام و راه انقلاب کردند.خداوند پاسخ شما رو در روز جزا خواهد داد به حق اباعبداله الحسین انشاالله.....

0
0
پاسخ
1393-09-12 07:30
س. م

مطمئن باشید یاد این شهدا همیشه زنده است و صرف اینکه در یک برنامه کوتاه مدت از این شهدا یاد نکردند حتما فراموشی صورت گرفته است.....انشاالله ما رهرو واقعی این شهدای عزیز باشیم.

0
0
پاسخ
1393-09-12 07:33
مصطفی

بنده با این مطالبی که توسط سایت گلستان ما ارائه شد موافقم و به نظرم هیچکدام نماینده اقشار حاضر در جلسه نبودند.نخبگان مگر فقط در بانوان و مشکلات شان خلاصه میشود که این خانم تمام مطالباتش به عنوان "نماینده" فقط درباره بانوان بود ؟آقای محمود ربیعی هم همیشه نخود هر آش هستند .ایشان در ستاد مهندس موسوی در سال 88 وقتی درخواست یک ستاد از ایشان کردیم حتی حاضر نشد به حرف های ما گوش دهد و کلام ما را قطع کرد و با حالتی ... گفت: " از من چی می‌خواین ؟ "یعنی خفه شو برو سر اصل مطلب

0
0
پاسخ
1393-09-12 08:12
س. م

ای کسانی که تهمت سکولاری به انسان های متدین و دیندار که جان و مالشان را در راه خداوند هدیه دادند می زنید، بدانید و آگاه باشید که نه تنها شفاعت امام حسین به شما نخواهد رسید بلکه عذاب اخروی در انتظارتان خواهد بود.ای منتظران ، حسین را منتظرانش کشتند.....امیدوارم به سرنوشت کوفیان دچار نشوید

0
0
پاسخ
1393-09-12 08:49
بنده ی خدا

با سلام خدمت همه ی عزیزانی که نظراتی دادند . با احترام نسبت به خانواده ی معظم شهدا و جانبازان سر افراز انقلاب بنده این جانباز گرانقدر که در دیدار ریاست جمهوری صحبت کردند می شناسم : سرهنگ پاسدار ، جانباز 70% ، مداح خاندان عصمت و طهارت ، انقلابی و مطیع محض رهبری و ولایت می باشند . اگر انصاف دارید بالحق ایشان شایسته این سخنرانی بودند : و در ضمن ایشان در مبارزه با منافقین بسیار زحمات زیادی کشیده اند . لطفاً اینقدر افراطی نباشید و به موضوع جناحی نگاه نکنید . ایشان یک فرد مومن و متدین و اعتدال گرا می باشند . لطفا در نظر دادن خود خدا را ناظر ببینید .یک بیت شعر تقدیم به دوستان:از تلخی و شیرینی ایام چه حاصل ... جهد کن جهد ، که وقت من و تو در گذر است

1
0
پاسخ
1393-09-12 09:57
مجید

دروغگویی گلستان ما تمامی ندارد. طغرایی با آقای طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری اینگونه صحبت کرد. اقای صالحی اصلا در جلسه نبود. خنده داره اینقدر از صالحی میترسید و اشاره نمیکنید که وی الان مدیر نهاد ریاست جمهوری است.

0
0
پاسخ
1393-09-12 12:58
رومينا

اميرالمومنين امام علي(ع)را وقتي به شهادت رساندند مردم كوفه در حيرت بودند كه مگر علي نماز ميخواند؟!متن شما مرا ياد اين موضوع انداخت و واي از دل علي كه چه كشيد از دست كوفيانامروز يك جانباز ٧٠٪انقلاب كه ساليان سال پاسدار انقلاب و مداح اهل بيت است سكولار و جانباز درصد پايين خوانده ميشود و سخنراني ايشان توسط ادمهايي كه مشكلات روحي رواني انها بر كسي پوشيده نيست زير سوال ميرود!بنشينيد و دعا كنيد همين شماهايي كه دل امام زمان را با تهمتهايتان خون كرديد براي فرجش دعا كنيد.

0
0
پاسخ
1393-09-12 17:06
بنده ی خدا

محمد آقا سلام بعداً کلام : آن زمانی که این جانباز عزیز در حال دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بودند در جبهه های کردستان و خرمشهر با هم رزمان عزیز خود مشغول ایثار بودند شما در زیر لحاف و پتو می لرزیدید پس حرف های ... و خنده دار نزنید و به شعور خودتان توهین نکنید . وای بر شما از عذاب دوزخ کوفیان بعد از شهادت امام علی ع گفتند مگر علی نماز می خواند که در مسجد کشته شد .

0
0
پاسخ
1393-09-12 18:17
hosin

در تاریخ خیلی جانبازها بودند که بر علیه امام علی (ع) جنگیدند و در قلع و قمع کردن ائمه اطهار و خانواده های آنان فعالیت داشتند .مگر کسی که یک زمانی جنگیده یعنی اینکه اجازه داره هر حرفی را بزنه یا اجازه داره هر کاری را بکنه .اگر برای رضای خدا و آن زمان بوده ، آیا می تونه سیاسی باشه و در یک مجمع به این مهمی با رئیس جمهور به جای اینکه در خصوص مشکلات ایثارگران صحبت کنه در باره کارهای سیاسی و قربان و صدقه رفتن آقای خاص صحبت کنه

0
0
پاسخ
1393-09-12 18:54
رومينا

اقاي حسين بترس از عذاب خدا وقتي كسي كه كارنامه ي شفاف و روشني داره رو دشمن علي و ائمه ميخونيشما اصلاً ايشون رو ديدي؟!اصلاً ايشون رو ميشناسي؟!ميدوني در طول زندگيش چه خدمتهايي به مردم در راه ائمه در نهايت گمنامي انجام داده؟شما اسم خودتون رو مسلمان ميذاريد؟والله شما از خوارج بدتريد. والله شما نه دين داريد و نه حتي انسانيتخدا سزاي قضاوت و تهمت شما رو به زودي زود ميده .فقط بدونيد اونروز چوب چه چيزي رو خورديد

0
0
پاسخ
1393-09-13 03:38
دلسوخته

آقای حسین ، کاش از نامت چیزی می گرفتی ....البته ظاهرا" شما امام علی را در کسان دیگری برای خودتان دیده اید ، و قطعا" منظورتان مقام معظم رهبری نمی باشند ، ظاهرا مهمان نوازی را نیز از کوفیان به ارث برده اید که حتی نتوانستند حرمت مهمان کربلا را حفظ کنند....زیرا جانبازی که در جلسه فقط 5 دقیقه سخن گفتند و ظاهرا برای شما گران تمام شد، تمام عمر خویش را وقف اهل بیت و راه امام ومقام معظم رهبری نموده اند.....انشاالله امیرالمومنین جواب تهمت ها ودروغ گویی های شما را در روز حساب پس خواهند داد....

0
0
پاسخ
1393-09-13 04:20
شهاب

اینکه ایشان جانباز است شکی نیست اینکه آدم خوبی یا بدی است به خودش و خدای خودش بستگی داره نه شما که مدام کامنت می گذارید اگه ایشان نماینده خانواده های شاهد و ایثارگر بوده چرا مشکلات صنفی خانواده های ایثارگر را مطرح نکرده این گزارش سعی داره این نکته راتفهیم کنه که این آقا چرا سیاسی حرف زده ، چرا از آقای خاص تمجید کرده ، دقایق اخر ایشان به عنوان سخنران رفته و چرا حضور رئیس جمهور چند دقیقه از آقای خاص صحبت کنه .این گزارش داره می گه چرا ایشان از مشکلات ایثارگران ایشان چیزی نگفته ، این گزارش داره می گه که اینهمه بی کاری فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگربوده ، مشکلات بیمه درمانی جانبازان ، زخم بسترهای ویلچر نشینان جانباز، قطع حقوق حالت اشتغال بگیران ، مشکلات فرهنگی ایثار و شهادت ، فرزندان شاهدی که دردولت قبل قول استخدام دادند و هنوز استخدام نشده اند ، جانبازانی که زیر 25 درصد هستند اما حقوق و مزایا و هیچ گونه تسهیلاتی نمی گیرند و دهها .. بله آقای جانباز این دغدغه ها را نداره چون حقوق بگیر دولته ، ، آقای خاص از ایشان حمایت می کنه .چرا شما دارید قضیه را احساساتی می کنید

0
0
پاسخ
1393-09-13 06:33
دلسوخته

جناب شهاب ،اگر گلستان ما ، درست اطلاع رسانی می کرد شما الان اینگونه قضاوت نمی کردی ، ضمنا این جانباز عزیز وامدار هیچ گروه و شخص خاصی نیست که شما این گونه بیان کردید....فکر نکنم حقوق بگیر بودن برای کارمندان دولت گناه محسوب شود !!!

0
0
پاسخ
1393-09-13 09:08
دلسوخته

آیا نسبت دادن القاب دروغین به دیگران ، جهت تفهیم مردم است؟؟؟در کدام دین و مکتبی چنین چیزی بیان شده ؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-09-13 09:15
احمد

با سلام خدمت شما . من خودم از جاتبازان در صد بالا هستم و از تمام قضيه هاي بنياد شهيد استان با خبرم . اينم بگم كه در اين بين احتمالا بنياد شهيد استان گلستان کمی مقصر هستش .گویا بنياد شهيد استان گلستان با جانبازان ميانه خوبي ندارن .....

0
0
پاسخ
1393-09-13 09:54
بنده ی خدا

سلام آقای شهاب مگه شما بیکار هستی ؟تنبل خانبرو کار می کن مگو چیست کار که سرمایه ی جاودانیست کار ایشونی که به قول شما کارمند دولته جان خودش را فدای انقلاب کرده و خواهد کرد .

0
0
پاسخ
1393-09-13 16:12
ایرانی

سلام خدمت همه ی دوستان که نظراتی دادید در تکمیل و جمع بندی همه ی نظراتی که داده شد من باید این مطلب را بیان کنم که من همشهری این جانباز گرامی هستم یعنی (( بندرگزی )) با گرایش سیاسی متفاوت ولی آنهایی که به ایشون لقب سکولار دادند این مطلب را بیان کنم :ایشون اولا 2 سال طلبه بودند 40 سال مداح اهل بیت ع30 سال پاسدار انقلابجانباز 70 درصدبا گرایش سیاسی اعتدال گرادر همه ی مداحی ها و سخنرانی هایشان چه در جمع صدها نفری یا هزاران نفری از شهیدان ، نظام انقلاب اسلامی ، رهبر معظم انقلاب ، خانواده های ایثار گران حمایت کرده اند در ضمن من خدمات دیگر ایشون در ساخت حسینیه ، ابوالفضلیه و عضویت در جامعه خیرین استان آگاه هستم . در ضمن شهید مرحوم مدرس فرمودند سیاست ما عین دیانت ماست . پس این جانباز عزیز جناب آقای منوچهری از انقلابی های فدایی رهبر و نظام است همانطور که در دوران جنگ نشان دادند .و ثابت کردند .هرکه مقرب تر است ... جام بلا بیشترش می دهند .

0
0
پاسخ
1393-09-14 18:10
ایثارگران گلستان

ما جمعی از خانواده های شهداء ، جانبازان ، ایثارگران شهرستان های کردکوی و بندرگز و دامغان ((دیباج )) ،مخصوصاً محله ی گلشهر شهر ولاغوز از عملکرد سایت گلستان ما ، در اهانت به این جانباز مظلوم و عزیز 70% جنگ تحمیلی جناب آقای منوچهری مبنی بر سکولاریسم بودن انتقاد و گلایه داریم و موجب فراهم شدن ناراحتی ما شده است ، چطور شما می توانید با قرار دادن این خبر در سایت گلستان ما علیه ایشون ،چنین تهمت هایی را وارد کنید ، شما مدیر این سایت خبری خجالت نکشیدید از خدا شرم نکردید ، حالا هم دیر نشده و می توانید با عذر خواهی از این جانباز عزیز جنگ و جهاد جناب آقای منوچهری در سایت گلستان ما آبروی رفته خودتان و سایت خودتان را بدست آورید از طرف خانواده های شهیدان :امامی ، طیبی ، کیانی، عسگری ؛ الله دو ، کاویانی ، علوی ، مسعودی ، البرزی ، کشیری ، اعلاء الدین ، عاطفی نژاد ، رسولی ، درویشی ، روشنی ، اصغری ، البرزی ، موسوی ، نکاحی ، کرد افشار ، کردی ، احمدی ، منوچهری ، ناهیدی ، متکی ،

0
0
پاسخ
1393-09-15 18:01
کشاورز

با سلام.لطفا دست از این بگو مگو ها بکشید.کل مطالب این سایت رو من دیدم . همش سر کاری برا مردم استان . چه محلی .چه مهاجران استان... چه چپ - چه راست... چه معتدل ... همش دعوای قدرت برای عده ای که قدرت و بدست بگیرند .بفکر اقتصاد استان باشید. مطالبات مردم رو بخواید. حضرات نخبه ، فواید این سفر را بحث کنید.چیزی عاید مردم استان شد؟.درامد سرانه افزایش پیدا کرد؟مشکل اشتغال حل شد؟مشکل کشاورزان که بخش اعظم مردم رو تشکیل میدن حل شد؟چه کار بزرگی در این دولت و قبلی برای استان شد .که تاثیر مهمی در زندگی مردم استان سی ویکم کشوردرکمی درامدهستیم به گفته اقایون .شایدم بیشتر.یه کم بخودتون بیاید.دنبال مطالبات مردم باشید. بس کنید.

0
0
پاسخ
1393-09-16 06:24
فرزند شهید

روزبه روز داره بی احترامی به ایثارگران افزایش پیدا میکنه ، سهم ایثارگران از این سفر همین بود ؟گویا حضرات فراموش کردن تمام اعتبار و آبرویی که بدست آوردن از برکت امام و همین ایثارگرانی هستش که تو این ملاقات بی احترامی به اونا رو به اوج خودش رسوندن ، شنیدن درد دل ایثارگران فضای معنوی خودش رو میخواست که اصلا تو این جو سیاسی صدای ایثارگران شنیده نشد ، فقط تریبونی تبلیغاتی سیاسیون شد ، ظلم به این قشر مظلوم همیشه پایدار نمیمونه،اللهم عجل لولیک الفرج

0
0
پاسخ
1393-09-16 07:11
مدیرسایت هیت گل افرا

قابل توجه کسانی که به این جانباز سرافراز اسلام تهمت سکولاریسم زده اید: جهت دیدن مداحی های این جانباز و مداح اهل بیت به این آدرس مراجعه کنید تا شاید با دیدن مداحی های ایشان از گفته های خود پشیمان شوید و توبه کنید . **مخصوصاً مدیر سایت گلستان ما **به سایت (( آپارات )) رفته و در قسمت جست و جوی آپارات کلمه ی (( گل افرا )) را وارد نموده تا فیلم های مراسمات مداحی این مداح اهل بیت نمایش داده شود . *** و از گفته های خود پشیمان شوید .

0
0
پاسخ
1393-09-16 08:04
هیئت14 معصوم گل افرا

ما اعضای هیئت 14 معصوم ع روستای گل افرا از بخش بندرگز در انتقاد به عملکرد سایت گلستان ما ، در نسبت دادن عنوان سکولار به مداح اهل بیت ، جانباز 70% جنگ تحمیلی و مدیر هیئت مذهبی روستایمان ، انتقاد و ناراحتی خودمان را نسبت به عملکرد این سایت خبری اعلام میداریم و از مدیر این سایت می خواهیم برای بدست آوردن آبروی از دست رفته سایت خبری گلستان ما ، از این جانباز و مداح عزیز آقای منوچهری عذر خواهی نماییدتا بتوانید با اعلام پشیمانی و عذر خواهی خود اندکی آزردگی خاطر ما اعضای هیئت چهارده معصوم را بر زرف نمایید .والسلام

0
0
پاسخ
1393-09-16 08:43
علی

سلام روحانی اهل سنت و یا شیعه ای که از مراوه و کلاله و گنبد قبل از اذان مغرب حرکت کرد و ساعت 12 شب هم خانه نمیرسه نباید شام بخوره ، متاسفم از تفکرات سطحی بعضی ها و دامن زدن شما

0
0
پاسخ
1393-09-19 05:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.