1398-03-04 13:23
619
0
63471
سرپرست استانداری گلستان خبرداد؛

برخورد با بانک هایی که موجب رکود وتعطیلی واحدهای تولیدی می شوند

سرپرست استانداری گلستان گفت: با بانکهایی که موجب رکود یا تعطیلی واحدهای تولیدی شوند برخورد می شود.

به گزارش گلستان ما؛ میر محمد غراوی ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: ابلاغ ریاست قوه قضاییه به دادگستریها، اظهار کرد: صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی خصوصا واحدهای خسارت دیده از سیل ممنوع است و با بانکهایی که با صدور اجراییات باعث رکود و مانع رونق تولید می شوند، برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: همه مدیران باید تمام توان خود را برای رونق تولید به کار گرفته و از اقداماتی که مانع این اتفاق است، بپرهیزند.

سرپرست استانداری گلستان تصریح کرد: دریافت جرایم و دیرکرد از واحدهای خسارت دیده از سیلاب نیز فعلا ممنوع است و بانک ها نباید چنین اقدامی انجام دهند.

در ادامه رییس سازمان صمت گلستان، گفت: از سال 97 تاکنون، 498 واحد تولیدی برای دریافت در مجموع 1844 میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند که به 181 واحد مبلغ 743 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده و استان گلستان رتبه سوم کشور را در این حوزه داراست.

حسینقلی قوانلو افزود: این مبلغ معادل 9/48 درصد کل پرداختی کشور در حوزه رونق تولید است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 97 از محل تسهیلات رونق تولید و سایر منابع بانکی، مبلغ کل پرداختی استان به واحدهای تولیدی 1584 میلیارد تومان معادل 6 درصد پرداختی کل کشور است.

قوانلو تصریح کرد: مجموع سهمیه استان از محل طرح تولید و اشتغال تبصره 18 ، تسهیلات یارانه دار،  600 میلیارد تومان است که تاکنون 201 میلیارد به بانک معرفی شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.