1398-02-03 08:22
393
0
62744
رئیس شورای بسیج رسانه گلستان:

تنویر افکار عمومی در سیل گلستان توسط رسانه ها اتفاق افتاد/ قلم فرسایی درباره وضعیت بهداشتی مناطق رسالت اکنون رسانه هاست

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان گفت: تنویر افکارعمومی توسط رسانه ها اتفاق می افتد که نمونه بارز آن در سیل اخیر مشاهده کردیم و رسانه های به درستی به انعکاس خبرها پرداختند.

به گزارش گلستان ما؛ علی منصوری ظهر امروز در همایش نقش رسانه در مدیریت بحران که در فرمانداری آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: با فروکش کردن آب اکنون وضعیت بهداشتی جز مسائل اولیه است و رسانه های استان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و برای بهبود آن قلم بزنند زیرا با نزدیک شدن فصل گرما مسائل بهداشتی تشدید می شود.

وی افزود: بسیج رسانه در حوزه رسالت خود تمام توان خود را گذاشتند و در بخش های مختف در کنار گروه های جهادی سربازانی قلم به دست و غوغای اجتماعی را در جهت امداد رسانی به بار آوردند.

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان تصریح کرد: بسیج رسانه در استان گلستان در جمع کردن نیروهای انقلابی و هماهنگ کردن نیروهای خبرنگار برای فعالیت های انقلاب نقش بسزایی داشته است.

منصوری رضی یادآورشد: از آغاز شکل گیری بسیج رسانه در استان در حوزه های آموزشی و اردویی هر سال برای خبرنگاران برنامه های مختلف داشته و دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش سپاه در امنیت کشور خاطرنشان کرد: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از بطن مردم و از بطن انقلاب اسلامی شکل گرفت و به کار خود ادامه داد می دهد.

وی یادآورشد: از آغاز انقلاب تاکنون شاهد حملات بیرحمانه استکبارجهانی به این نهاد مقدس بودیم و سپاه هراسی و مخدوش چهره کردن آن در دستور کار استکبار جهانی قرار گرفت زیرا یکی از کارهای موثری است که می تواندجلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد لذا دشمنان به آن مباردت می کنند.

منصوری رضی با بیان اینکه خصومت دشمنان را باید در خدمات سپاه به کشورهای مسلمان منطقه و جهان دانست، بیان کرد: سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای ولایی از همان ابتدای انقلاب در مقابل گروه های الحادی و منافقین به دفاع از مردم پرداختند به گونه ای که حضرت امام راحل فرمودند"اگر سپاه نبود کشور هم نبود ".

وی ادامه داد: در صحنه جنگ تحمیلی  حضور  گسترده سپاه و بسیج شاهد بودیم ودر زمانی که حتی یک فشنگ هم به ما نمی دانند پیکرهای آنها بود که آماج گلوله های دشمن قرار گرفت. روند جنگ با حضور سپاه ،  بسیج و ارتش تغییر کرد و تا  به امروز که شاهد پیشرفت های نظامی سپاه هستیم.

منصوری رضی با اشاره به حضور معنوی سپاه پاسداران در کشورهای منطقه برای مقابله با گروه های داعش و نابودی آنان گفت:  تشکیل طالبان و القاعه و داعش و دهها گروه های ضد اسلام  با حضور به موقع سپاه شکست خورد و معادلات استعمارگری آنها را به هم ریخت و توانست هلال شیعه را از لبنان تا یمن بوجود آورد.

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه دشمن مجبور شد که کلمه ای که  مصداق خودش است به آن نسبت دهد ، گفت: آنها اکنون مصداق این آیه شریفه شدند که مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین که  80 میلیون جمعیت یکصدا گفتند که همه سپاهی اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.