1398-02-02 10:26
538
0
62727
اجحاف در حق کارکنان غله گلستان :

آقای روحانی به این تبعیض ها پایان دهید / مجمع نمایندگان گلستان پس کی می خواهند حق فرزندان گلستان را بگیرند؟

تعداد 36 نفر از نیروهای حفاظت فیزیکی اداره غله استان گلستان که همگی قرارداد مستقیم با اداره کل غله استان دارند با فشارهای دفتر مرکزی ساری تنزل خدمتی پیدا کرده  و قرار است به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شوند .

به گزارش گلستان ما ؛ تعداد 36 نفر از نیروهای حفاظت فیزیکی اداره غله استان گلستان که همگی قرارداد مستقیم با اداره کل غله استان دارند با فشارهای دفتر مرکزی ساری تنزل خدمتی پیدا کرده  و قرار است به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شوند .

این در صورتی است که هیچ یک از نیروهای غله استان مازندران که مرکزیت غله منطقه دو کشور ( مازندران ، گلستان و سمنان) را در اختیار دارد چنین وضعیت مشابهی نداشته و از محل هزینه های جاری اداره حقوق و مزایای خود را دریافت می کنند .

 در حال حاضر نیروهای حفاظت فیزیکی غله مازندران از محل هزینه های جاری تبدیل وضعیت شده اند و حق بچه های استان گلستان در این خصوص پایمال شده است چرا که حقوق آنها کاهش پیدا کرده و در این اوضاع اقتصادی اصلا به صلاح نمی باشد .

 سوال اینجاست استان گلستان صاحب ندارد که حق فرزندان خود را بگیرد ؟

 چرا باید استان گلستان با تولید سالیانه یک میلیون و 500 هزار تن گندم ، کسب مقام قطب تولید گندم کشور با این همه سیلو و انبار و ... نیروهایش به پیمانکار خصوصی واگذار شوند اما مازندرانی که 100 هزار تن هم تولید گندم ندارد نیروهایش تبدیل وضعیت شده و کارمند اداره کل محسوب شوند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.