1393-09-01 21:08
4953
8
6128
در مجمع عمومی روی داد ؛

کودتا در سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان / از استعفای 4 عضو هیئت مدیره تا رای نیاوردن ترازنامه مالی سازمان

در اعتراض به آنچه که برخی تخلفات دفتر گرگان سازمان نظام مهندسی ساختمان و همچنین شرکت رواق شهر پارس عنوان می شد تعداد 4 نفر از اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان استعفا دادند.

به گزارش گلستان ما ؛ تعداد ۴ عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ( سید مجتبی موسوی ، عبدالجلال ایری ، مسعود رضوی و محمد حمیدی ) در اعتراض به دلیل آنچه که برخی تخلفات دفتر گرگان سازمان نظام مهندسی ساختمان و همچنین شرکت رواق شهر پارس عنوان می کردند از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان استعفا دادند.

در اجرای مواد ۵۳،۵۲ و ۵۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، مجمع عمومی نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان قرار بود در روز سه شنبه مورخ ۹۳/۸/۲۷ از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در محل سازمان نظام مهندسی برگزار گردد. اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع نوبت اول ، نوبت دوم در روز شنبه مورخ ۹۳/۹/۱ در همان ساعت در محل  کانون طه برگزار شد .

بسیاری از اعضاء دلیل حضور بی سابقه خود در جلسه مجمع را تخلفات گسترده و ناکارآمدی هیات مدیره این دوره می دانستند.

عمده مسایلی که بخصوص از طرف مهندسین عضو مطرح شد حول مسایلی که مرتبط با مسایل و تخلفات شرکت رواق شهر پارس بود می چرخید که هیات مدیره آن متشکل از دو عضو ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یعنی سیدپیام حسینی از اعضای هیات مدیره سازمان و سیدمحمد قدس مفیدی رییس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان هستند، بود.

سیدمحمد قدس مفیدی در حین سخنرانی با پذیرش ضمنی یکی از تخلفات انجام شده توسط این شرکت از طرف اعضا مجمع بارها مورد اعتراض قرار گرفت.

گفتنی است در جلسه مجمع ترازنامه مالی رای نیاورد که به موجب همین امر طی یک ماه آینده ترازنامه مالی باید بررسی شود و در صورت عدم رای آوردن مجدد به شورای مرکزی سازمان ارجاع و در آنجا بررسی و تصویب می شود./ گرگان خبر

مطالب مرتبط :

نظام مهندسی ساختمان گلستان تعطیل نمی شود / احتمال تغییر هیئت مدیره وجود دارد

بررسی تخلفات عضو هیئت رییسه نظام مهندسی ساختمان گلستان در شورای انتظامی!

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مهندس

سلامحضور پرشور اعضا در مجمع و هجمه و اعتراض آنها ، نشان از وجود برخی بی قانونی و رانت های احتمالی است که در سازمان وجود دارد . متاسفانه برخی از بازرسین سازمان نیز آگاهانه یا نا آگاهانه نسبت به این قضیه اهمال نمودند که این امر موجب افزایش اعتراضات اعضا شده است. وقت این فرا رسیده که افراد سوءاستفاده گر ، منفعت طلب و بی خاصیت را از نظام مهندسی بیرون انداخته و آرامش را دوباره به سازمان برگردانیم که این امر مستلزم حفظ دوستانی چون مهندس موسوی ، حمیدی ، رضوی ، ایری و عامری می باشد.ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که احتمالا سوء مدیریت رئیس محترم سازمان که نشات گرفته از وجود همین رانت هاست ، خود امری مضاعف در این نابسامانی هاست. ای کاش ایشان به همان فضای آموزش و تدریس ادامه می دادند و در امور مدیریتی که هیچ سر رشته و سابقه ای در آن ندارند ، ورود پیدا نمی کردند و کار را به اهلش می سپردند.

0
0
پاسخ
1393-09-02 04:33
احسان اله

لطفا درج بفرمایید کهیک کمیته حقیقت یاب 5 نفره توسط اعضای محترم مجمع عمومی انتخاب گردید تا آنچه که از آن تحت عنوان (( تخلفات گسترده شرکت رواق شهر پارس) ) یاد می شود را ظرف یکماه آینده بررسی نماید و گزارشی مفصل از شرح تخلفات و جرایم صورت گرفته در مجمع عمومی نوبت بعد ارایه نماید .

0
0
پاسخ
1393-09-02 06:05
mima

من خودم شخصا در جلسه حضور داشتم و قبل از ورود به مجمع دیدم که چه غلغله ای برپاست.واقعا که حق مهندسان در چند سال اخیر پایمال شده و از دستگاههای نظارتی دیگر خواهشمندیم با ورود به موقع ریشه های این تخلفات را در نظام مهندسی بخشکانند .

0
0
پاسخ
1393-09-02 06:21
ناشناس

این استعفا نوعی فرار به جلو بود. به جای استعفا تشریف داشتند در مورد تخلفات توضیح می دادند. 2.5 سال سکوت کردند و احتمالا بهره بردند حالا دم انتخابات استعفا دادند تا مظلوم نمایی کنند !!

0
0
پاسخ
1393-09-02 17:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.