1397-10-09 09:48
620
0
59960
سردار شریف در گرگان:

توطئه‎های دشمن فرصتی برای استحکام نظام شد/ 9‎دی فرصت طلایی برای شناخت دشمن بود/ برخی می‎خواهند فتنه 88 را صد در صد داخلی بنامند

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان باید بپذیرند که با ملتی بصیر و قدرشناس با رهبری الهی و حکیمانه و جمعیتی میلیونی طرف هستند و طراحی توطئه های آنها منجر به شکست و فرصتی برای استحکام پایه های دینی شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد: 9 سال قبل در چنین روزی یکبار دیگر همه مردم به پیروی از امام جامعه اسلامی، به یکی از بزرگترین توطئه های دشمن پایان دادند.

وی ادامه داد:9 دی فرصت طلایی شناخت دشمن برای بازگشت به ارزشها و ارکان انقلاب اسلامی بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعا نمی توانیم حماسه 9 دی و جریان سال 88 را از فرایند انقلاب اسلامی جدا کنیم، چرا که بعد از گذشت 30 سال از انقلاب بنیان هایی که موجب شکل گیری انقلاب اسلامی، آزادی و شرفی که برای ملت ما به ارمغان آورد به همین میزان دشمن را برای مبارزه با انقلاب مصمم تر کرد.

وی افزود: جوانان ما که عمده جمعیت ما را تشکیل می دهند نه انقلاب را دیدند و نه هشت سال دفاع مقدس و مبارزه نفس گیر با دشمن در کردستان، ترکمن صحرا و مرزها را، هر آنچه را که می دانند خاطرات ناقصی بود که در رسانه های ما نقل شده است اما به فتنه دشمنان در سال 88 به خوبی پی بردند.

برخی با کج سلیقگی سعی می کنند فتنه 88 را  صد درصد داخلی بنامند

شریف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در سال 88 اصلی ترین مسائلی که انقلاب با آن مواجه شد توطئه امریکا انگلیس و اسرائیل بود، صرف نظر از اینکه برخی با کج سلیقگی سعی می کنند این موضوع را صد در صد داخلی بدانند، این در حالی است که طراحی و سازماندهی فتنه در آن زمان برای انتخابات بود و اولین بار هم اتفاق نمی افتاد، به صورت جدی و هدفمند وجود داشت.

وی ادامه داد: ایشان فرمودند کسانی که در فتنه 88 دست داشتند، کم کم قلم هایشان روان و زبان هایشان گویا خواهد شد و کسانی از کلینتون تا جان بولتون و... که از غفلت های جریانات داخلی استفاده کردند و توجهی به رهنمودها نداشتند عیان می شود. کسانی که در ابتدای انقلاب در کودتا، در جریان جنگ، راه اندازی منافقین خلق و در جریان فتنه 88 نقش عظیمی داشتند، فضای غبار آلودی ایجاد و به انقلاب ما هزینه بالایی تحمیل کرد.

شریف ابراز کرد: یکی از شاخص های انقلاب در نظام مردم سالاری دینی که به امت اسلامی هدیه کرد دادن امور دست کسانی است که از پای صندوق رای مردم انتخاب می شوند.

دشمن سنگ بنای اساسی و پایه تحریم ها را بعد از فتنه 88 به کشور تحمیل کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات 88 یکی از انتخابات نمونه در دوران انقلاب بود، افزود: دشمن این را نمی خواست که کام مردم در سی امین سالگرد انقلاب شیرین باشد و آن جریان را، یک اتفاق تلخ و دوستداران انقلاب را متاثر کرد.

وی بیان کرد: دشمن سنگ بنای اساسی و پایه تحریم ها را بعد از آن اتفاق ننگین رقم زد و از گسستگی در جامعه ما حداکثر بهره برداری را انجام داد و سعی کرد یک شکاف در بین اقشار ما ایجاد کند و برای نظام و انقلاب ما هزینه ایجاد کرد، بازگشت فتنه انگیزان به مر قانون می توانست آن هزینه را ایجاد نکند اما همه این ها تجربه انقلاب شد.

شریف با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برای ما تقویت دفاعی کشور را به همراه داشت و پیشرفت های حوزه دفاعی از دل دفاع مقدس بیرون آمد، گفت: قطعا 9 دی از هزینه های فتنه فرصت خلق کرد.

اسلام، رهبری و مردم سه پایه اساسی انقلاب اسلامی

وی سه پایه اساسی انقلاب اسلامی را اسلام، رهبری و مردم بیان کردو گفت: حضور توده مردم فتنه 88 را پایان داد. مردم صاحبان اصلی این نظام هستند که بعد از هشت ماه تحمل و صبر برای بازگشت همه به قانون و فرامین رهبری زمانی که دیدند در حال مصامحه هستند خودجوش در 9 دی  و برخی در هشت دی  به میدان آمدند و ثبات قدم بودن ملت ایران، دشمنان را ناامید کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: جمعیت بیاد ماندنی راهپیمایی 22 بهمن همان سال موجب یاس و سرخوردگی عمله های توطئه عظیم بود و یکبار دیگر با بصیریت، شجاعت و شهامت پای کار انقلاب آمدند.

توطئه های دشمن فرصتی برای استحکام نظام شد

وی اذعان کرد: امروز همه کسانی که پشت فتنه 88 و در ائتلاف امریکایی بودند، باید بپذیرند که با ملتی بصیر و قدرشناس با رهبری الهی و حکیمانه و جمعیتی میلیونی طرف هستند و طراحی توطئه های آنها منجر به شکست و فرصتی برای استحکام پایه های دینی شده است.

سردارشریف اذعان کرد: این یک شعار نیست واقعیت مسلم است که در دو سال بعد از جنگ و امروز در کلام رهبر انقلاب متجلی شده است که سوریه، لبنان و افغانستان آزاد خواهد شد و این از نعمت صدور انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه امروز سرمایه ارزشمند رهبری را در اختیار داریم، گفت: اکثر کشورها فاقد رهبران با حکمت و تدبیر و رهبری برگرفته از روح الهی  می باشد که همواره محکوم به شکست هستند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: در آستانه چهل سالگی در پرتو انقلاب اسلامی، تابلوی زیبایی از امنیت ترسیم شده است که یک دنیا به نظاره نشسته است و طراحی های چند ساله ها امنیتی، رسانه ای و پیچیده دشمن به همت ملت ایران با رهبری حضرت امام خامنه ای نقش برآب کرده است.

سپاه پاسداران تمام حرکات دشمن را دقیق و به موقع مطالعه می کند و برای همه آنها نسخه های مناسب  طراحی می کند

سردار شریف تاکید کرد: فرزندان شما در سپاه پاسداران تمام حرکات و طراحی های دشمن را دقیق و به موقع مطالعه و برای همه آنها نسخه های مناسب را طراحی می کنند. امروز در منطقه نا امن، امن ترین کشور هستیم و این هدیه الهی است.

فقر، بیکاری مشکلات جدی مردم هستند

وی با ابراز تاثر و تاسف از مشکلات معیشتی مردم گفت: بدون شک نسخه دشمنی های ال سعود و امریکا برملا شده است اما آنچه که ما را نگران می کند، فقر، بیکاری و مشکلات جدی مردم است.

فراهم کردن حد نهایت رفاه معیشت و مردم خواسته رهبری است

شریف با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فراهم کردن حد نهایت رفاه و معیشت مردم را می خواهند، افزود: ایشان طی ده سال محور و شعار سال ها را حوزه اقتصادی قرار دادند و این مسئولان ما هستند که باید مانند مسئولان دهه 60 که همه چیز خود را کنار گذاشتند، سرتاسر فکر و ذکر آنها پیشرفت ملت شود زیرا همه مشکلات امروز ما قابل رفع است.

سخنگوی سپاه پاسداران تکنولوژی صنایع دفاعی را سخت ترین تکنولوژی های دنیا برشمرد و بیان کرد: چطور در کشور توانستیم در حوزه دفاعی در همه بخش ها به مرز خودکفایی برسیم و در مرزها با دشمنان مبارزه کنیم اما نتوانیم این مشکلات معیشتی را با نیروهای با انگیزه و تحصیلکرده و جوان را حل کنیم. تحریم های جدید کاری از پیش نخواهد برد، باید کاری کنیم دشمن در حوزه اقتصادی نتواند تهدید کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.