1397-08-29 11:23
626
0
58904
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

اجرای 313 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج / همایش شکوه مقاومت بسیجیان در مصلی گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: ۳۱۳ برنامه شامل طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی، نشست‌های بصیرتی، برنامه‌های فرهنگی و وزرشی به مناسبت هفته بسیج در گرگان اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج درجمع خبرنگاران اظهارکرد: بسیج علاوه بر حضور در میادین دفاع سخت ، در عرصه های همچون مردم‌ یاری و مردم‌ داری، حضور موثر در میدان جنگ نرم، محرومیت زدایی و سازندگی حضور موثری دارد.

وی با بیان اینکه 313 عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در شهرستان گرگان برگزار می شود، گفت: این برنامه ها شامل 242 برنامه پایگاهی، 60 برنامه حوزه ای و 11 برنامه شهرستانی است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان بسیج را نهادی اجتماعی با کارکردهای گوناگون دانست و تصریح کرد: بسیج یک پدیده الهی است ، مکتب و تفکر بسیجی برگرفته از منطق و مکتب ائمه اطهار (ع) به ویژه قیام سیدالشهدا (ع) است.

وی گفت: برنامه های ورزشی، نشست بصیرتی، یادبود شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برنامه هایی با محورتحکیم وحدت، برنامه های محرومیت زدایی و ویژه برنامه هایی روز پنجم آذر از جمله برنامه های پیش بنی شده در هفته بسیج است.

رحمانی به حادثه 5 آذر سال 57 گرگان به عنوان برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین اشاره کرد و افزود: به مناسبت روز ملی گرگان همایش شکوه مقاومت و پایداری بسیجیان با حضور همه اقشار و بسیجیان با سخنرانی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مصلی گرگان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه گرامیداشت شهدای 5 آذر از ساعت 15 تا 17 با اجرای برنامه های متنوع و یادبود شهداء و یادمان شهدای 5 آذر از دیگر برنامه های این روز است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.