1397-06-21 04:59
1278
0
56874
دغدغه های اعضای ناحیه بسیج دانشجویی گلستان؛

نمایندگان در تصویب لوایح و طرح‎ها نگاه انقلابی داشته باشند/ مطالبه‎گری و ارائه راهکار به مسئولین الویت نخبگان بسیجی

مسئولین علمی و سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان یکی از کارها و الویت های مهم نخبگان دانشجو را مطالبه گری و ارائه راهکارها و پیشنهادی لازم برای حل مشکلات کشور خواندند.

به گزارش گلستان ما، معاون علمی اقتصادی بسیج دانشجویی استان در رابطه با فعالیتهای این معاونت گفت: یکی از کارهای مهم در معاونت علمی و اقتصادی بسیج دانشجویی تشکیل قرارگاه احمدی روشن با حضور نخبگان بسیجی بوده که در آن به مباحث سیاسی و اقتصادی و حل مسائل کشور پرداخته می شود.

حسینی

سید جابر حسینی افزود: برای این کار جلساتی را با فعالین و نخبگان بسیج دانشجویی و دبیران قرارگاه احمدی روشن در شهرستانها برگزار کردیم و الویتهای مهم کشور و استان را در آنجا مطرح نمودیم.

وی در خصوص دیدار فعالین بسیج دانشجویی با مسئولین دولتی گفت: برای بالا بردن سطح مطالبه گری دانشجویان از مردم و پاسخگو بودن آنان نسبت به جامعه نخبگانی، جلساتی را با مسئولین در نظر داریم برگزار کنیم که اولین جلسه آن با نماینده مردم گرگان و آق قلا در روز چهارشنبه خواهد بود.

حسینی ادامه داد: البته درخواست دیدار با سایر نمایندگان را هم داده ایم که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

وی بیان کرد: قرار گاه احمدی روشن قبلا هم در موضوعاتی مثل مشکلات بومی استان از قبیل پرداخت معوقات پول گندم کاران، مشکلات محیط زیستی و جنگل خواری ها ومنطقه آزاد ورود پیدا کرد و با افراد خبره در این زمینه بحثهایی شد .

زنگانه

معاون سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی نیز در خصوص مطالبه گریری دانشجویان بسیجی گفت: اعضای شورای تبیین مواضع جمعی از نخبگان بسیجی هستند که با توجه به شعار سال و دغدغه مقام معظم رهبری در نظر دارند نشستهای مشترکی را با مسئولین و منتخبین مردم در مجلس انجام دهند.

میثم زنگانه گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به همراه سایر نخبگان علمی در نظر دارد روز چهارشنبه 21 شهریور جلسه ای با محورهای CGT که بر رانتها و دلالی هایی اقتصادی خصوصا در بحث مسکن دلالت دارد و بررسی قانون FATF که قرار است بعد از تعطیلات مجلس در دستور کار نمایندگان قرار گیرد را به سمع نمایندگان برساند.

وی افزود: مطمعنا نمایندگان استان عقبه ای سیاسی دارند اما انتظار است علاوه بر دیدگاههای سیاسی خود نگاه ملی و انقلابی را در رای دادن به FATFداشته باشند.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان گفت: در نظر داریم ان شالله دور جدیدی از مطالبه گری را از هفته دفاع مقدس با حضور دانشجویان بسیجی در مصلی ها و تریبونهای نماز جمعه شروع کنیم که در آن به دغدغه های رهبر انقلاب و مجرومیت زدایی پرداخته می شود./دانشجو سلام

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.