1396-11-25 04:50
709
0
50486
در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها:

گلستان معطر به عطر آسمانی فرزندان خوشنام مادر سادات می شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گفت: استان گلستان بیست و هشتم بهمن ماه میزبان پیکر ۴ شهید گمنام است.

به گزارش گلستان ما، سروان پاسدار علی خالقی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پیکر مطهر شهدا در استان اظهارکرد: استان گلستان روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه مفتخر به حضور 4 شهید گمنام شده و مردم شهیدپرور استان در ساعت 13 همان روز به استقبال این آلاله‌های خوش‌نام در محل میدان بسیج گرگان می روند.

وی افزود: پس از مراسم استقبال برای اجرای مراسم وداع  و تشییع و تدفین 2 شهید به شهرستان آزادشهر رفته و 2 شهید نیز در گرگان خواهند ماند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا به زمان مراسم عای وداع اشاره کرده و گفت: در روز شنبه بیست و هشتم همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع با 2 شهید در شهرستان گرگان در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و مراسم وداع با 2 شهید دیگر در شهرستان آزادشهر همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

خالقی به زمان و مکان مراسم تشییع و ندفین اشاره کرده و افزود: در روز یکشنبه بیست و نهم بهمن مراسم تشییع 2 شهید در شهرستان گرگان ساعت 8:30 صبح از محل معراج شهدای گرگان (بهداری سپاه)  به سمت چهارراه شهدا انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاداسلامی گرگان منتقل خواهد شد و مراسم تشییع 2 شهید دیگر در آزادشهر ساعت 9 صبح از محل فلکه مرکزی انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر منتقل خواهد شد.

خالقی به بیان مشخصات این شهدای گرانقدر پرداخت و اظهار کرد: یکی از شهدایی که در دانشگاه آزاد گرگان تدفین خواهند شد 22 ساله و مربوط به عملیات کربلای 6 در منطقه سومار و دیگری نیز 22 ساله و مربوط به عملیات محرم در منطقه شرهانی تفحص گردیده‌اند.

وی گفت: یکی از شهدایی که در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر تدفین خواهد شد 25 ساله و مربوط به عملیات بیت المقدس 5 در منطقه پنج‌وین و دیگری 26 ساله و مربوط به عملیات بدر در منطقه شرق دجله تفحص گردیده‌اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان از آحاد امت شهید پرور استان گلستان بویژه مردم شهرستان‌های گرگان و آزادشهر برای حضور باشکوه و حماسی در مراسم‌های این شهدای گرانقدر دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.