1396-07-01 08:43
1270
0
44356
مصلحی در مراسم رژه نیروهای مسلح گرگان:

برد_برد با دشمن محال است / فرجام برجام همین عربده کشی های ترامپ دیوانه است/ حرف جبهه مقاومت به کرسی نشست

وزیر سابق طلاعات با اشاره به عربده کشی های ترامپ آن را دیوانگی خواند و گفت: این عربده کشی ها نشان داد برد_برد با دشمن محال است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام حیدر مصلحی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان گرگان گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم و سوگواری سیدالشهدا تقارن زیبایی است.

وی افزود: در مقاطعی که در میدان نبرد با مشکلاتی مواجه می شدیم لشکر 25 کربلا استان شما از موفقیت ها و پیروزی های بزرگی برخوردار بود، نیروهای مسلح ما به حیث مجموع موفقیت زیادی از خود بر جای گذاشتند و هشت سال جنگ را به عنوان یک مکتب بزرگ طراحی کردند.

مصلحی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس در همه ابعاد با دشمن درگیر بودیم و در همه ابعاد موفقیت های بزرگی داشتیم، تنها جنگ ما نظامی نبود، در بعد سیاسی با دشمن می جنگیدیم در دهه شصت درون کشور داعشی های آن زمان، منافقین و همراهان مستکبر آنان در کشور جنایات عظیمی انجام دادند.

برخی بدنبال تحریف انقلاب هستند

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: با کمال تاسف بعضیها این حرکات بزرگ و ارزشمند را که در طول چهار دهه انقلاب بدست آوردیم آنگونه که حق مطلب است مورد توجه قرار نمی دهند و بعضا دنبال تحریف این حرکات هستند.

وی با بیان اینکه برای کسانی که مورد ظلم و تعدی قرار گرفتند اذن الهی داده شده است، متذکر شد: برخی امروز به دنبال القای شبهه برای نسل جوان هستند که چرا جنگ را ادامه دادید؟ در آن مقطع استکبار همه هستی اش را به میدان آورد تا انقلاب اسلامی را از پای دربیاورد تنها عربستان بیش از 40 ملیارد دلار به صدام کمک کردد که سند آن موجود است.

مصلحی ادامه داد: صدام گمان می کرد و اعلام نیز کرد که می خواهیم در مدت زمان کوتاهی در تهران باشیم، همزمان با این جنگ، توطئه ها و طرفندها در مناطق مختلف کشور صورت می گرفت، دولت موقت نیز متاسفانه دست در دست دشمن گذاشته بود و اقتدار کشور را رو به ضعف می برد اما امام با معماری زیبایی همه توطئه های استکبار را نقش بر آب کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: یکی از طراحی های دولت موقت انحلال ارتش بود، امام در برابر این اقدام با اقتدار هر چه تمام تر ایستاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز شکل داد.

عربده کشی های ترامپ از خشم نسبت به سپاه است

وی متذکر شد: سپاه به گونه ای شکل گرفت که پایداری از انقلاب جز وظلایف آن است امروز استکبار در طراحی های خود و عربده کشی های رئیس جمهور دیوانه اش، بویژه در تحریم های جدید می خواهند سپاه را از اقتدار بیاندازند چرا که می بینند مجموعه سپاه پاسداران است که نمی گذارد آن ها به اهداف خود برسند.

دیوانگی های ترامپ صدای اتاق فکر خودشان را نیز درآورده است

مصلحی با بیان اینکه آمریکا رو به نابودی است، افزود: امروز عربده کشی های رئیس جمهور دیوانه آمریکا که هیچ برنامه ریزی ندارد فریاد اتاق فکرهای آمریکا را نیز بلند کرده است، به حول قوه الهی استکبار رو به فنا و نابودی است، منشا این فروپاشی نیز انقلاب اسلامی است.

عربده های آمریکا در اطراف ایران زیاد است اما جرات تعدی به جغرافیای ما را ندارد

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ناامنی های منطقه، خاطرنشان کرد: آمریکا در عربستان برنامه های مختلفی پیاده کردند، در ترکیه و افغانستان و پاکستان چه می گذرد؟ عربده های آمریکا در اطراف ایران زیاد است اما جرات تعدی به خاک ایران را ندارد چرا که در هشت سال دفاع مقدس تعرض به ایران را تجربه کرد.

وی با اشاره به بسیج مردمی به فرمان امام راحل در دوران دفاع مقدس، گفت: بزرگترین رکن پیروزی دفاع مقدس حضور مردم بود، امروز مقام معظم رهبری نیز در همین راستا فرماندهی می کنند، از جمله در مقوله اقتصادی مدیریت امام گونه دارند، دشمن تمام هستی خود را گذاشت تا در بحث اقتصادی انقلاب اسلامی را متوقف کند اما با مدیریت مقام معظم رهبری این حربه نیز به مقصود نرسید.

درهم ها و دلارها و دینارها هزینه میشود تا مقوله مقاومت در منطقه جمع شود/ حرف جبهه مقاومت به کرسی نشست

مصلحی با بیان اینکه سه ظلع آمریکا و انگلیس اسرائیل داعش را شکل دادند، ابراز کرد: محور حرکت این ها مقابله با انقلاب اسلامی است، درهم ها و دلارها و دینارها هزینه میشود تا مقوله مقاومت در منطقه جمع شود، امروز حرف انقلاب و مقاومت به کرسی نشسته است امروز دشمن عقب نشسته است، در داخل کشور با کمال تاسف برخی تحت تاثیر القائات اروپا و امریکا قرار گرفته بودند و می گفتند حکومت سوریه در حال سقوط است اما امروز جبهه مقاومت فاتح میدان است.

خداوند بحث ولایت را در قرآن هم سلبی و هم ایجابی بیان می کند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران فتح حلب را مانند فتح خرمشهر خواند و تصریح کرد: تمام تجزیه تحلیل های دشمن پس از فتح حلب بهم ریخت، یکی از درس های دوران دفاع مقدس مقوله ولایتمداری بود، خداوند در قرآن مباحث مبنایی و کلیدی اش را سلبی و ایجابی بیان می کند، خداوند در قرآن بحث ولایت را هم سلبی و هم ایجابی بیان می کند، عزیزان امروز یهود و نصارا اروپا و امریکا هستند، خداوند متعال می فرماید ولایتمدار این ها نباشید.

برد_برد با دشمن محال است/ فرجام برجام همین عربده کشی های ترامپ دیوانه است

وی با قرائت آیه های از قرآن کریم افزود: منتظر نمانیم مشکلات ما را دشمنان ما حل کنند، اگر ولایتمدار دشمن باشید به بیچارگی می افتید، امید نداشته باشید دشمن همراه خواسته های ما در مذاکرات شود، برد_برد با دشمن محال است، عربده کشی های دیوانه امریکا را می بینید که فرجام برجام را به کجا کشاند.

مصلحی ادامه داد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم کار کردند، آنها به جان هم نیفتاده اند این را از دشمن درس بگیریم که اختلاف نظرها نگذارد به جان هم بفتیم.

وزیر سابق اطلاعات تأکیدکرد: مقوله ولایت امروز در ولایت فقیه شکل گرفته است، اگر ولایتمدار به معنای واقعی کلمه شدید مطمئن باشید قوم غالب خواهید بود و قطعا به پیروزی و موفقیت خواهید رسید.

مصلحی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسیر و راه شهدا با محاسبه دقیق شهای مدافع حرم به ما توفیق دهد تا پایان عمر در مسیر اصلی ولایت و امامت و صراط مستقیم ثابت قدم و استوار باقی بمانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.