1394-11-15 02:55
4319
6
27075
مدعیان آزادی بیان کجایند؟

تنها سایت عدالتخواه گلستان فیلتر شد / حمله گاز انبری به سایتهای منتقد دولت در آستانه انتخابات

در آستانه انتخابات همانطور که پیش بینی می شد پایگاه خبری عدالت خواهان گلستان تنها سایت مطالبه گری استان گلستان فیلتر شد.

به گزارش گلستان ما ؛ جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان گلستان ضمن تایید مطلب فوق افزود : از شامگاه گذشته متوجه شدم که سایتم فیلتر شده است .

خادملو افزود : هنوز خودم نمی دانم که سایت مطالبه گر عدالت خواهان گلستان به چه دلیل و توسط چه مرجعی فیلتر شده است اما از تمام ظرفیتهای قانونی این موضوع را پیگیری می کنم .

شایان ذکر است جانباز محمد خادملو برادر سردار شهید اسفندیار خادملو از رزمندگان باسابقه استان گلستان و جانباز دوران دفاع مقدس ، از محافظان آیت الله خلخالی و از مبازران خط اول مبازره با منافقین در شمال و از مطالبه گران سالهای گذشته همچون همراهی با طلبه سیرجانی و دهها مورد دیگر بوده است .

20060 184

جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالتخواهان گلستان

این جانباز بدون حمایت مالی ارگانها و تنها به دلیل علاقه مندی به نظام و انقلاب ، امام و رهبری به جبهه جنگ نرم مراجعت کرد و علیرغم کسالت و بیماری یکه و تنها پرجم عدالت خواهی را در سیاسی ترین استان کشور بالا نگه داشته است .

همچنین مستند بودن مطالب این پایگاه خبری دراستان گلستان زبانزد خاص و عام است و بارها کاستی ها و تخلفات موجود در استان توسط این سایت به مراجع مختلف گزارش شده است و جلوی بسیاری از تخلفات نیز با هدایت و راهنمایی این سایت گرفته شد.

حال این پرچم در آستانه انتخابات و به دلایلی که هنوز عنوان نشده پایین افتاده و معلوم نیست چه کسانی و با چه نیتی گزارش فیلترینگ این سایت را به تهران ارسال کرده اند .

پیش بینی می شد جریان لیبرال مسلکی که استان گلستان را حیاط خلوت خود قرار داده بود در آستانه انتخابات به حذف رقبای قوی رسانه ای خود اقدام کند که تذکر جدی به یک سایت دیگر اصولگرای استان در هفته گذشته توسط متولیان رسانه در استان گلستان گواهی بر این موضوع بود .

piav7sa5rnmlc41tv

مدیر سایت عدالت خواهان در جمع جوانان حزب اللهی

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خبرنگار بسیجی

متاسفیم برای این دولت که با یک جانباز و منتقد اینگونه برخورد می کند

0
0
پاسخ
1394-11-14 17:39
احمدی

اقای خادملو خوش به حال شما که از امتحانهای سروسخت سرافراز بیرون آمدید. بستن سایت هدیه دولتی ها پس از برجام میباشد

0
0
پاسخ
1394-11-14 17:45
retrtrt

رئیس جمهور:هیچ دولتی به اندازه این دولت تحمل نکرد / انتقاد که تحمل نمی خواهد، خوب هم هست. روحانی گفت: هیچ دولتی به اندازه این دولت تحمل نکرد. انتقاد که تحمل نمی خواهد، حتی خوب هم هست ولی حجم تخریب این دولت با دولت های قبلی قابل مقایسه نبوده است.

0
0
پاسخ
1394-11-15 04:23
سیستانی کتول

به عنوان فردیکه به آقای روحانی رای داده ام واز حامیانش بوده ام از فیلتر شدن سایت عدالتخواهان گلستان بسیار شرمنده ومتاسف هستم .مسئولان راستگوی دولت تدبیر وامیدآیا عملکرد سایت عدالتخواهان چیزی جز تبیین این حدیث امام سجاد (ع) بود که میفرمایند:حق گویی؛داوری طبق عدالت ووفای به عهد چکیده ی ادیان الهی است؟آیاجواب منتقد دلسوز رابا مسدود نمودن زبان وشکستن قلم شایسته است؟از برادر ارزشیمان جناب آقای خادملو وهمه ی عزیزان دست اندرکار سایت وزین عدالتخواهان که باایفای تعهدی که به شهدای عزیز؛امام شهدا(ع)ورهبرمعظم انقلاب داشته ودارند.وبارعایت عدالت وبراساس تکلیف شرعی به اقامه ی امر به معروف ونهی از منکر قیام نموده اند کمال تشکر وسپاس رادارم.وانشاالله مسئولان محترم با سعه ی صدروتحمل بیشتری با اهل قلم وفکربرخورد نمایند.

0
0
پاسخ
1394-11-15 04:45
برادر ترکمن

باعرض سلام . سایت عدالت خواهان را قطعا بدلیل افشاگری های علیه افراد سودجو و منتسب به نمایندگان که نمونه اش پرونده گندم های آلوده بود فیلتر نموده اند. خداوند به آقای خادملو صبر و قوت عنایت بفرماید.

0
0
پاسخ
1394-11-17 05:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.