1394-11-24 12:21
3114
1
26657
ستاد خبری " فجر گلستان " برگزار می کند:

نخستین جشنواره استانی عکس انقلاب اسلامی در گلستان

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ستاد خبری فجر گلستان وابسته به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، نخستین جشنواره عکس انقلاب را برگزار می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ ستاد خبری فجر گلستان با همکاری سازمان بسیج رسانه ، خانه مطبوعات استان گلستان و این پایگاه خبری در راستای تحقق رویکرد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پویایی برنامه‎ های دهه فجر انقلاب اسلامی و شناسایی و پرورش هنرمندان متعهد و خلق آثار ارزشمند در بخش عکس « نخستین جشنواره استانی عکس انقلاب» را برگزار می‎ کند.

در فراخوان این جشنواره آمده است؛

ستاد خبری فجر گلستان با همکاری سازمان بسیج رسانه ، خانه مطبوعات و رسانه ها و پایگاه های خبری گلستان ، در راستای تحقق رویکرد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پویایی برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی و شناسایی و پرورش هنرمندان متعهد و خلق آثار ارزشمند  در بخش عکس « نخستین جشنواره استانی عکس انقلاب» را برگزار می‎کند.

این مسابقه در پاسداشت انقلاب اسلامی به منظور نمایش عکس‎های تاریخی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و خلق آثار جدید از راهپیمایی های یوم الله22 بهمن سراسر استان گلستان برگزار می‎شود.

بخش‎های مسابقه عکس انقلاب:

1-عکس‎های تاریخی از پیروزی انقلاب اسلامی " مبارزات و تظاهرات مردمی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن و سرور پیروزی و راهپیمایی ها و حضور حماسی مردم در ایام الله دهه فجر"
2- حماسه حضور مردمی با محوریت همدلی و همزبانی و لحظه‎های ماندگار و به یادماندنی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 1394

موضوعات جشنواره:

* حضور حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن ماه

* نمایش اقتدار نظام در دهه فجر انقلاب اسلامی

* تحقق شعار سال « دولت و ملت، همدلی و همزبانی»

* پویایی و شادمانی مردمی در جشن‎های دهه فجرانقلاب اسلامی

شرایط ارسال عکس های تاریخی :

عکس‎های ارسالی تاریخی انقلاب در هر قطع و اندازه‎ای مورد پذیرش دبیرخانه است و تنها باید اصل عکس نزد فرستنده موجود باشد.اثر ارسالی می‎بایست شناسنامه‎دار باشد و ذکر محل و ارائه توضیح در خصوص محل عکاسی شده و ....الزامی است.

محدودیتی از لحاظ تعداد و نوع اثر اعم از رنگی یا سیاه و سفید برای عکس های قدیمی انقلاب و قبل از آن وجود نخواهد داشت.

شرایط عمومی شرکت در فراخوان :

1-  شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است.

2-  ارسال عکس توسط عکاس و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها است در صورت اثبات خلاف این امر، عواقب حقوقی جزایی آن بر عهدۀ شرکت کننده است.

3- عکس های راهپیمایی 22 بهمن 94 به صورت فایل دیجیتال و یا فرمت« JPEG » یا «TIFF» با رزولوشن DPI " ۳۰۰ " و اندازه «۳۰ در۴۰» ارسال شوند شرکت‌کنندگان در بخش عکس های 22 بهمن می‌تواند حداکثر 5 عکس با فرمت یاد شده برای دبیرخانه ارسال کند .

4- ایمیل یا سی دی های ارسالی علاوه بر عکس باید در بردارندۀ فایل دیگری شامل اطلاعات ذیل باشد: نام و نام خانوادگی صاحب اثر، نام پدر، تاریخ تولد، تحصیلات و محل عکس برداری و شماره تماس.

5-  عکاسان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه پست و یا به آدرس ایمیل golestan@ccoip.irارسال نمایند.

6- ارسال آثار به معنای پذیرش شرایط و مقررات جشنواره است و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده برعهدۀ برگزار کننده است.

7- برگزار کننده حق استفاده از عکس های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب ونمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می دارد.

8- عکس های ارسالی که برخلاف آیین نامه و فاقد اطلاعات خواسته شده باشد مورد بررسی قرار نمی گیرد.

تقویم جشنواره:

زمان ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 25 بهمن ماه 1394

مراسم اختتامیه و زمان معرفی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

آدرس دبیرخانه :  گلستان - گرگان -  سایت اداری -  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان – روابط عمومی

کدپستی : 4918936954

شماره تماس دبیرخانه : 01732480264

آدرس ایمیل : golestan@ccoip.ir

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستان بلاگ

سلام . خداقوت باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.http://golestanblog.ir/%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7/منتظر مطالب بعدی شما هستیمیاعلی. التماس دعا

0
0
پاسخ
1394-11-06 16:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.